Aloittelijan typerät kysymykset!
Aloittelijan typerät kysymykset!
1. Onko blood angelsilla Codexii?
2. Mitä kannattais ostaa Battle for makkaran jälkeee? (alotan marsuilla)
3. Mikä on marsuilla hyvä aloittelijan "väriteema"?
2. Mitä kannattais ostaa Battle for makkaran jälkeee? (alotan marsuilla)
3. Mikä on marsuilla hyvä aloittelijan "väriteema"?
Re: Aloittelijan typerät kysymykset!
1. Ilmestyy kohta.
2. Varsinainen codexi. Katso sitten sieltä mikä kiinnostaa.
3. Se mikä omaa silmääsi eniten miellyttää.
2. Varsinainen codexi. Katso sitten sieltä mikä kiinnostaa.
3. Se mikä omaa silmääsi eniten miellyttää.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- The Captain
- Valvoja
Osuit hyvään aikaan, tai huonoon - miten sen nyt ottaa. UUsimmassa White Dwarfissa on ykkösosa uudesta BA-codexista, ja seuraavassa numerossa ilmestyy loput. BA:lla on muutamia omia yksiköitä, ja armeijalista on vähän vähemmän joustava kuin normaaleilla marineilla, mutta eiköhän se ihan pelikelpoinen armeija ole. Vähemmän tehokas ehdottomasti kuin normaaleiden marineiden, mutta tulevaisuutta ajatellen ei kannata luottaa siihenkään, että perusmarineiden jumalainen asema säilyisi loputtomiin.hemuli1995 kirjoitti:1. Onko blood angelsilla Codexii?
Joko Codex: Space Marines tai haluamasi chapterin codex. Dark Angelit ja Black Templarit eivät tarvitse Codex: Space marinesia pohjaksi, Blood Angelitkään eivät enää ensi kuussa tähän aikaan. Space Wolfit käyttävät Codex: Space Marinesia ja omaa codexiaan päälletysten.2. Mitä kannattais ostaa Battle for makkaran jälkeee? (alotan marsuilla)
Tämän jälkeen lähdet kokoamaan ns. laillista armeijaa, eli tarvitset komentajan (riippuu valitsemastasi chapterista, minkä figun ostat, mutta useimmiten Chaplainilla ei mene metsään). Sitten toinen yksikkö tavallisia marineita sopivasti aseistettuna - jossain vaiheessa varmaankin tekee mieli ostaa Devastator squad, koska siitä saa hyvän valikoiman raskaita aseita jaeltavaksi muihinkin squadeihin.
Marineilla ei ole ns. huonoja yksiköitä (jos kohta bikerit ehkä lähinnä ansaitsevat kyseisen arvonimen), joten voit tämän jälkeen ostaa melko vapaasti juuri niitä yksiköitä, joita armeijaasi kaipaat. Codexia lukemalla saa selville, minkä verran mitäkin saa enintään olla, ettei tule suotta ostettua liutaa figuja, joita ei pääsekään käyttämään pelissä.
Eivätköhän ne kaikki ole koko lailla yhtä helppoja. Foundation Paintsien myötä lähikaupastakin saa peittävää keltaista aidolla GW-logolla varustettuna, ja marinet voi maalata juuri niin kuin itse tykkää.3. Mikä on marsuilla hyvä aloittelijan "väriteema"?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
1. Mul ei vielä oo codexii ja aattelin DA- armeijaa. Mitkä ois maalit joita niihin tarvii?(tiiän kuuluu maalauksen perusteisiin)
2. Mul ois pari pelikaverii ja haluisin nopee armeijan sinne 1500pts. ja kuten jo mainitsin hk tappelu boksi mul on nii mitä pitä codexin jälkeen DA:lle ostaa? Mieluusti pisteissä kalliita yksiköitä
2. Mul ois pari pelikaverii ja haluisin nopee armeijan sinne 1500pts. ja kuten jo mainitsin hk tappelu boksi mul on nii mitä pitä codexin jälkeen DA:lle ostaa? Mieluusti pisteissä kalliita yksiköitä
hemuli1995 kirjoitti: 2. Mul ois pari pelikaverii ja haluisin nopee armeijan sinne 1500pts. ja kuten jo mainitsin hk tappelu boksi mul on nii mitä pitä codexin jälkeen DA:lle ostaa? Mieluusti pisteissä kalliita yksiköitä
Jos Dark Angels Armeijan hankit hanki death wing armeiaj, tämä koostuu pääosin terminaattoreista (ovat kalliita
K0tka kirjoitti:hemuli1995 kirjoitti: 2. Mul ois pari pelikaverii ja haluisin nopee armeijan sinne 1500pts. ja kuten jo mainitsin hk tappelu boksi mul on nii mitä pitä codexin jälkeen DA:lle ostaa? Mieluusti pisteissä kalliita yksiköitä
Jos Dark Angels Armeijan hankit hanki death wing armeiaj, tämä koostuu pääosin terminaattoreista (ovat kalliita)
Tarkotatko pisteissä vai rahassa?
sekä että(ainakin minulle)
- Half-breed
Toinen kallis variaatio DA:sta on Ravenwing,, joka on pelkistä prätkistä ja Land Speedereistä koostuva porukka.K0tka kirjoitti:hemuli1995 kirjoitti: 2. Mul ois pari pelikaverii ja haluisin nopee armeijan sinne 1500pts. ja kuten jo mainitsin hk tappelu boksi mul on nii mitä pitä codexin jälkeen DA:lle ostaa? Mieluusti pisteissä kalliita yksiköitä
Jos Dark Angels Armeijan hankit hanki death wing armeiaj, tämä koostuu pääosin terminaattoreista (ovat kalliita)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mitä tossa http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... s_id=18242 Ravenwing spruessa on?
Osat Tornado- ja Typhoon-Land Speeder-variantteihin (Kaks Assault Cannonia), Dreadille koristeosia, Ravenwingin pyörien siipi-lisäkkeet sekä sekalaisia Vehicle-ikoneja.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
1: Mitkä Tactical mariinien statit? (mulla on DA Codex eikä siinä kerrota)
2: Onks laillista tehä kaks 5mariinin tactikaalii BFM squadista?
2: Onks laillista tehä kaks 5mariinin tactikaalii BFM squadista?
1. Löytyy sieltä kirjan perältä (siis DA Codexin)
2. On
2. On
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
1: Mitä käy jos ammutaessa failaa LD testin(siis jos ei ammu lähintä enemy unittii)?
Sitten ammutaan sitä lähintä kohdetta.hemuli1995 kirjoitti:1: Mitä käy jos ammutaessa failaa LD testin(siis jos ei ammu lähintä enemy unittii)?
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
1:Voisinko ottaa tän mun armeijaan vaikka se ei oo Deathwing? http://de.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Saunis kirjoitti:1. Löytyy sieltä kirjan perältä (siis DA Codexin)
Eipäs muuten löydy! Ainakaan mä en löytänyt selatessani koko vihkon läpi! :O
...Interragator chaplain termishaarniskassa? I don't see why not.hemuli1995 kirjoitti:1:Voisinko ottaa tän mun armeijaan vaikka se ei oo Deathwing? http://de.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
What's going on here? Back from the grave and crap.
- The Captain
- Valvoja
Sivulla 24, uudelleen sivulla 84 ja vielä kerran s. 88.hemuli1995 kirjoitti:1: Mitkä Tactical mariinien statit? (mulla on DA Codex eikä siinä kerrota)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
The Captain kirjoitti:Sivulla 24, uudelleen sivulla 84 ja vielä kerran s. 88.hemuli1995 kirjoitti:1: Mitkä Tactical mariinien statit? (mulla on DA Codex eikä siinä kerrota)
DA Codexissa on 17 sivua!
Ryömi peikko nurkkaan kuolemaan... Jopa vanhassa DA codexissa on yli 18 sivua, peräti 24.hemuli1995 kirjoitti:The Captain kirjoitti:Sivulla 24, uudelleen sivulla 84 ja vielä kerran s. 88.hemuli1995 kirjoitti:1: Mitkä Tactical mariinien statit? (mulla on DA Codex eikä siinä kerrota)
DA Codexissa on 17 sivua!
What's going on here? Back from the grave and crap.