Bretit ja skaavenit.
Bretit ja skaavenit.
Olen jo vähän pidemmän aikaa kattonnu näitä armeijoita, enkä vielläkään ole päättännyt kumpi on minulle parempi. Voisiko jou kertoa voiko skaveneista kasata tehokasta ampumis listaa? Ja miten paljon tota hintaa kertyy 1000p armeijalle suunnilleen rahassa. Ja missä bretit on hyviä? onko niitten maageista mihinkään?
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.
Jakezuku
Jakezuku
- Viiksivallu
Re: Bretit ja skaavenit.
Bretit ovat hyviä hevosien kanssa=Peli paras ratsuväki.
Brettien hevi magiaan en ole kokeillut, mutta ei se varmaan niin huono ole. Kuitenkin itse ottaisin paladiineja niiden tilalle.
Brettien 1000p listalle kertyy hintaa noin 100€
Brettien hevi magiaan en ole kokeillut, mutta ei se varmaan niin huono ole. Kuitenkin itse ottaisin paladiineja niiden tilalle.
Brettien 1000p listalle kertyy hintaa noin 100€
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
- Half-breed
Re: Bretit ja skaavenit.
Skaveneista saa oikein jäätävän hyvän ampumisarmeijan. Epäluotettava se tietysti on, mutta kun se toimii, niin se todella toimii. Hintaa näille tulee tosin enmmän kuin Breteille. Paha sanoa paljonko, sillä listan koostumus vaikuttaa paljon.
Brettimagiaa taas on sanottu huonoksi, sillä saadakseen siitä hyvää siihen pitää tosissaan panostaa.
Brettimagiaa taas on sanottu huonoksi, sillä saadakseen siitä hyvää siihen pitää tosissaan panostaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.