"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Confrontation Age of the Rag'narok Uudet nettisivut

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Gamecynic

Confrontation Age of the Rag'narok Uudet nettisivut

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Yritän nyt toitottaa tätä jotta kaikki uudet ja vanhat asiasta kiinnostuneet tietäisivät käydä katsomassa mihin suuntaan Rackham on tuotteitaan viemässä. Samalla haastaisin kaikki ilmaisemaan rakentavat mielipiteensä.

Uudet Sivut:
http://joomla2.confrontation.fr/index.p ... &Itemid=84

- Veli
Silveri

Re: Confrontation Age of the Rag'narok Uudet nettisivut

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ensimmäiset mielipiteeni olivat lähinnä painokelvottomia, mutta kun tässä on hieman rauhoittunut ja asiaa puitu UKCORDin foorumeilla, niin kyseessähän on uusi Rag'narokin edikka. Skirmish-säännöt tulevat myöhemmin, ja niihin saa hieman esikosketusta CH15:n (seuraava enkunkielinen lehti) mukana tulevissa AT-43:n taktisissa säännöissä. Asiaa en itse kommentoi enempää täällä ennen kuin olen nuo skirmish-säännöt nähnyt.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Mer'siles

Re: Confrontation Age of the Rag'narok Uudet nettisivut

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Jooh, pitipä tässä aloitella confroa, mutta enpä tiedä vielä miten suhtautua tähän. Sinänsä sääntöjen uudistuminen ei pitäisi minua hirveästi haitata kun en nykyisiäkään ole ehtinyt opetella. Toisaalta en tykkää figujen muovistumisesta yhtään, enkä myöskään siitä että peliin tarvitsisi enemmän figuja. Ellei tässä nyt sitten ole menossa joku outo vaihdos että confrontation muuttuu rag'narokiksi ja myöhemmin tulee uudet skirmish tason säännöt. Itse kun olin juuri hakemassa tällaista skirmish tason peliä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”