Niin että ajattelin tässä aloitella örkki-armeijaa. Joten onko niitten pakko kuulua johonkin klaaniin??
Koska olen maalannut näille örkeille punaisia kolmioita olkasuojiin, pottaan, housuihin ja olkapäähän, niin onko sillä mitään väliä? Ne on vaan "koristeita"?
Örkkien klaaneista.
Re: Örkkien klaaneista.
Eipä sillä erikoisemmin väliä. Periaatteessa on tietysti hienoa, jos klaanisäännöillä pelatessa armeijat tosiaan on maalattu ja konvattu vaikkapa Bad Moonzeiksi, mutta ei taida haitata kenenkään yöunia.
Voihan ne ukot olla vaikka jotain omakeksimääkin heimoa.
Voihan ne ukot olla vaikka jotain omakeksimääkin heimoa.
Jos aattelin niitä konvata, niin pitääkö se tehä jonkin kaavan mukaan? Mun mielestä se on ihan sama miten sen tekee. Mut mitä omassa heimossa pitäs olla jotain erikoisjuttuja, jos sellasen tekisin? Ja onko se sallittuu? Mut voiko ne olla vaan jotakin tavallisii örkkejä, jotka ei kuulu mihkään heimoon? Mutta jos pitäs johonki klaaniin kuulua, niin mitä suosittelisitte? (Semmonen oma klaani ois aika kova juttu......)
Tarkoitin, että jos diggailee jotain valmiiksi suunniteltua klaania (jotka on kaikkia aika hienoja mun mielestä) ja sen ulkomuotoa, niin seurailee sitä, tai mikäli ei halua, niin sitten ei seuraile. Saahan sitä omilla ukoillaan tehdä mitä tykkää. Ei munkaan örkit mitään klaania edes ole...
Jos klaania lähtee tekemään, niin jotain väriteemaa, tunnuslogoja, taistelutyyliä ja/tai kulttuuria voi vähän miettiä.
Jos klaania lähtee tekemään, niin jotain väriteemaa, tunnuslogoja, taistelutyyliä ja/tai kulttuuria voi vähän miettiä.
Jaa... En mä taija niitä mihkää klaaniin laittaa. Saavat olla vaan semmosii hihhuleita.
Tietenkin Klaanit hyötyvät tietyistä asioista.
Tuossa on linkki PDF-tiedostoon, jossa on Ork-klaanien säännöt.
http://uk.games-workshop.com/download/d ... -rules.pdf
Tuossa on linkki PDF-tiedostoon, jossa on Ork-klaanien säännöt.
http://uk.games-workshop.com/download/d ... -rules.pdf
Sip2 kirjoitti:nain gwn turnauksissa