kuinka mointa?
kuinka mointa?
kuinka monta troopeja, HQ, fast attackia, heavy supportia saa olla 1000 pointsin armeejassa?
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. 
Re: kuinka mointa?
Sen verran kuin saat mahtumaan. Pakolliset ovat 1 HQ + 2 Trooppia.nobody kirjoitti:kuinka monta troopeja, HQ, fast attackia, heavy supportia saa olla 1000 pointsin armeejassa?
EDIT: Pahoitteluni, viestistäni puuttui Force Organization Chart kokonaan, mutta MacKeke pelasti.
Viimeksi muokannut Shireh, Su 15.07.2007 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pistemäärällä ei ole väliä, paitsi isommissa peleissä käytössä saattaa olla useampi Force Organisation Chart. Ja yhteen charttiin saa siis tungettua max. 2 HQ, 3 Elite, 6 Troop, 3 Fast Attack ja 3 Heavy Support.
eli saa olla niin monta kuin halua?
Luitko ollenkaan ylläolevia vastauksia?nobody kirjoitti:eli saa olla niin monta kuin halua?
Äääh, pisteillä ei ole samallailla väliä kuin Fabassa on, aina on rajoituksena 2HQ 3Elite 6Troops 3Fast Attack ja 3Heavy Support. Isoimmissa peleissä voi olla sitten useimpia Force Organisation Chartteja käytössä, eli esim kahdella FoC:lla saisit 4HQ 6Elite 12Troop 6Fast ja 6Heavy.
ette vastaa minun kysymykseen!!!!!!!!! kuinka monta saa olla 1000 armeejassa?!?!
- 'Neljäviitonen
Se normaali 2 HQ 3elite jne.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Olemme vastanneet jo aikaa sitten.nobody kirjoitti:ette vastaa minun kysymykseen!!!!!!!!! kuinka monta saa olla 1000 armeejassa?!?!
Vastattu jo kaksi kertaa, pistekoolla ei ole mitään väliä, se on se 2HQ 3Elites jne aina, paitsi isoimmissa peleissä.ette vastaa minun kysymykseen!!!!!!!!! kuinka monta saa olla 1000 armeejassa?!?!
Ja sääntökirjan sivulta 78 voit ihan itse lukea, kun täällä annetut vastaukset eivät tunnu kelpaavan. Muistathan, että jumala vihaa idiootteja.nobody kirjoitti:itkupotkuparkuvikinä
-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
- Druzhina Captain
- Valvoja
Foorumi ei ole sääntökirjan korvike! Tämä koskee KAIKKIA. Foorumille ei saa lähettää kysymyksiä, joihin vastaus löytyy suoraan sääntökirjasta, codexista tai vastaavasta painetusta teoksesta. Tämän säännön rikkooja voidaan rangaistaa jäähyllä. Tämä tarkoittaa sekä kysymyksen lähettäjää että siihen vastanneita.nobody kirjoitti:ette vastaa minun kysymykseen!!!!!!!!! kuinka monta saa olla 1000 armeejassa?!?!
Lukekaa vielä kerran ajatuksella foorumin sääntöjä! Ja lue se sääntökirja ajatuksella, ennen kuin lähetät enempää kysymyksiä!