"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten voittaa kaaoksella 2k slanni-heavy-magic jyrän?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Shamppa

Miten voittaa kaaoksella 2k slanni-heavy-magic jyrän?

Viesti Kirjoittaja Shamppa »

nii, en itse mitään keksi sen voittamiseksi olisko ideoita?
deggial

Re: Miten voittaa kaaoksella 2k slanni-heavy-magic jyrän?

Viesti Kirjoittaja deggial »

Kannanttaa vastaa samalla mitalla takaisin.

Ota tzeencth painoitteinen armeija.

Se monta kertaa todettu kaaoslordi (M.o.T), lohhari ja staff of change + golden eye toimii erittäin hyvin.
Lordille kaveriksi pari heroa diskeillä, tai kärryihin.

Muu armeija tuomaan sitten niitä power noppia ja sitten taiotan kilpaa.

Koiria/ herdejä häröilemään screeniksi ja sitten odotellaan sitä vaunujen + lohharin yhteis rynnäkköä
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Taikka otat sen julmetun khornen ritarijyrän ja meet läpi. Iskee kuin tonni tiiliä ja on paljon dispelliä.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Shamppa

Viesti Kirjoittaja Shamppa »

Heretic kirjoitti:Taikka otat sen julmetun khornen ritarijyrän ja meet läpi. Iskee kuin tonni tiiliä ja on paljon dispelliä.
sitte metsästä hyppää pari skinkki joukkoo ja juoksuttaa ri¨tareita ja kärryt mettään. onko nyt hjuva mieli?
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

deggial kirjoitti:Se monta kertaa todettu kaaoslordi (M.o.T), lohhari ja staff of change + golden eye toimii erittäin hyvin.
Lordille kaveriksi pari heroa diskeillä, tai kärryihin.
Yksi parhaista kohteista drain magic taialle, edes humppakeppi ei pelasta kun kaikki neloset, vitoset ja kutoset nakataan castatessa kuuseen.
No pain no gain.
deggial

Viesti Kirjoittaja deggial »

Drain magic on paha loitsu lordia vastaan, mutta silloin pitää hakea lohharilla chargea.
Jos slanni on saurus yksikössä piilossa ja hyvällä tuurilla lohhari lähenee kylkeä, niin ei hyvä heilu.
Saa sammako laittaa parastansa taikomisessa, että saa estettyä lohikäärmeen rynnäkön.
Vielä jos kaaospelaaja saa metsästettyä papit pois, niin siinä menee slannin silmät.

Pelkillä magic missileillä ei lohharia tiputeta, ja ne pari tuhotaikaa on ihan noppatuurista riippuvaisia.

Jos lohharilordin ympärillä pyörii lauma kroxigoreja, tai salamantereita, niin sitten on eri tilanne.

Green firen (24") jos saa läpi slannin saurusyksikköön, niin se on jo paha.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Hetkonen, itse olen pelannut juuri tuollaisen pelin. Muistellaanpas...

Elikkäs:
vastustajalla on kumminkin skinkkipapit skinkeissä, joten kannattaa ottaa lentäviä demoneita (furyt ja screamerit). nämä ovat kumminkin aika arkoja taikuudelle, kun eivät taikoja vastaan sa wardia, mutta kun pitää piilossa maageilta, kunnes pääse hyökkäilemään pappien kimppuun, niin kaikki on hyvin.

Slanni on aikas vaikea vastustaja temppelivartiostonsa kanssa, mutta kun iskee valituilla ritareilla mistä vaan, ja lyö pelkästään niitä vartioita(slannin hakkaaminen on oikeastaan turhaa, sillä siihen saa vähemmän iskuja läpi ja guardit on stubborneja. tiputtaa guardit ympäriltä, ja slanni lähtee karkuun reson takia. ja ritareilla perään. [Näin minä sen hoidin]).

En tuosta merkistä ole ihan varma. Slaanesh toimisi ehkä kaikkein parhaiten, kun sillä on se iki-ihana juoksutusloitsu, jolla saa liskotkin aika ihanaan tilanteeseen sinun kannalta. Näin saa myös skink priestit hyvään paikkaan demoneiden kannalta
Tzeenchillä taas saa noppia aika kivan läjän, mutta onkos se sittenkään niin hyvä? magicmissilet on aika randomeita ja ainakin itselläni käy aina paska säkä strenan kanssa, mutta sitten taas on se indigo fire, joka muuttaa horroreiksi. se kylläkin toimii käytännössä vain skinkkejä vastaan hyvin, mutta niitä sillä juuri onkin ihana napsia.
Khorne nyt ei tule kysymykseenkään, vaikka saa dispelliä, mutta nurgle taas on ihan mukava sen pelon takia.
Mutta itse kannatan kumminkin Slaaneshia, mutta valinnan tekee kumminkin sellainen henkilö, kuin Sinäitse.
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”