"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau Shield Drone

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
gorgor

Tau Shield Drone

Viesti Kirjoittaja gorgor »

Tällästä vaan, jos oon oikeen ymmärtäny ni Taun Shield droneja ei voi mitenkään ostaa, eikä niitä tuu minkään Figun mukana. Niin mites te teette niitä? Ajattelin tällä tavalla: Otan Shield Generatorit, mitä tulee mukana esim. Crisis Battlesuiteissa, ja sitten ne lätkäsee siihen liittimeen kiinni, ja laittaa normaalin Gun Dronen yläosan "hatuksi" ja sitten kaksi sellasta antennia siihen hattuun kiinni. Onkos tällänen ihan "oikeaoppinen" tyyli tehdä näitä koneita? En ole vielä yhtään ehtinyt valmistaa. Kertokaas miten tämän teette.
- Komentoni alaisena : Tau, tomb kings -
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Shield Droneja tulee Pathfinder shas'ui mukana, tai Stealth suit shas'vren mukana. Siis blisterissä. niitä voi myös tilaa GWltä.
Hope is a serum that never heals
Nane

Viesti Kirjoittaja Nane »

Normaalisti kokoan Gun dronen mutta laitan päälle kaksi antennia ja poistan aseet siitä....
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Itse olen tehnyt ihan suht hyvän näköisiä shield droneja ottamalla sen gundronen rungon, liimaamalla siihen alle sellaisen crisis suitin shield generaattorin ja poraamalla pohjaan reiän flying standille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”