"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Itärintamaa

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
taavetti

Itärintamaa

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Moi.

Työ valmistui tosiaan sotataidon skapaan. Maalausteknisesti ei paras työni, sössin harmaan maalaamisen tehokkaasti ja pari muutakin kohtaa. Mutta repun ja hihnojen skulptaus onnistui mielestäni hyvin. Muutenkin stuffi itse figua siistittäessä onnistui tavallista paremmin. Alustaan olen tyytyväinen ja siihen koitinkin panostaa tavallista enemmän. Ehkä enemmän tunnelmallinen kuin tekninen työ... mene ja tiedä.

Risut ja ruusut :)

Kuva
MetalliMursu

Re: Itärintamaa

Viesti Kirjoittaja MetalliMursu »

Hieno. Tosin figu on ilmeisesti niin pieni, ettei tuosta oikein tahdo saada selvää (tai sitten silmissäni on jotain vikaa. o_O). Alusta on hieno, kokonaisuus pesee minun kilpailutyöni mennen tullen.
Folk metal? Check out Tarvas!
Githgulcag

Viesti Kirjoittaja Githgulcag »

Jos jokin kilpailutyö tulee voittamaan sen kilpailun, niin se on ehdottomasti tämä. Teknisesti ei tosiaan pärjää Gorgiporkin beastmanille, mutta upea tunnelma korjaa asian. Base on harvinaisen hieno, mutta harmaata takkia olisi voinut highlightata vähän enemmän.
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Tämä oli ehdoton suosikkini kaikista kilpailutöistä. Maalaus on perushyvää tyylikästä ja siistiä mitä sinulta on totuttu näkemään, mutta poikkeuksellisen tästä tekee tunnelma. Tunnelmaltaan on aivan mainio; jokaisella on varmasti omat näkökulmansa figuun, mutta minulle tuli mieleen sotilas, joka sodan karmeuden keskellä näkee ensilumen ja muistaa miten lapsena iloitsi siitä...

Muttajoo, hiano on.

Onnittelut toisesta sijasta kilpailussa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”