chaos black
- kersantti pippuri
chaos black
voiko ukkoja maalata aluksi chaos blakc:illa eikä chaos black spraylla?
Re: chaos black
Voi, mutta spraymaalilla saat paljon paremman tartuntapinnan maaleille. Sen lisäksi se tarttuu myös figuun huomattavasti paremmin, eli maalit eivät lähde pois pelatessa.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
shas'o matti kirjoitti:voiko ukkoja maalata aluksi chaos blakc:illa eikä chaos black spraylla?
Mutta on olemassa halvempiakin spray maaleja kun gw:n chaos black esim. mastonin matta musta, toimii mainiosti.
Kannattaa myös muistaa, että musta ei ole ainoa väri jolla ukkosi voit pohjamaalata, itse ainakin olen todennut valkoisen erittäin mukavaksi pohjaväriksi...
big or small,we loot it all.hmph..
Jep spraymaalin värin valinta kannattaa tehdä sen perusteella, minkä värisiksi tai sävyisiksi lopputuloksen haluat. Mustasta on helpompi saada tummia, maanläheisiä sävyjä kun taas valkoisesta saa helpommin kirkkaita, karkkimaisempia sävyjä. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Olikos tuo mastonin matta musta jotain 3,50 euroa? Sitähän voisi purkin ostaa (kun ei kovinkaan kallista ole, jos osoittautuu turhaksi niin löytyy muutakin käyttöä) ja testata johonkin ylijäämäfiguun. Tarjoaako se yhtä hyvän tarttumapinnan maalille ja onko muutenkin yhtä laadukas kuin GW:n vastaava?
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
- Ammusvarasto
- Viesti:
Jotkut ovat muistaakseni valittaneet Mastonin sprayn vahingoittaneen figujaan, mutta itse olen käyttänyt kyseistä spraytä pitemmän aikaa sekä muovifiguille että metallisille, enkä ole havainnut mitään vikaa.
War...it never changes. Fallout kolmosta odotellessa: Duck and cover!
- Half-breed
Johtuu siitä, että mastonin spraytä on monella eri voimakkuudella. Se luku siinä pullon kyljessä kertoo voimakkuuden ja mitä pienempi luku sitä parempi figujen kannalta.Ammusvarasto kirjoitti:Jotkut ovat muistaakseni valittaneet Mastonin sprayn vahingoittaneen figujaan, mutta itse olen käyttänyt kyseistä spraytä pitemmän aikaa sekä muovifiguille että metallisille, enkä ole havainnut mitään vikaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Pitääpäs käydä huomenna kyseinen luku selvittämässä. Ei ole kiva jos mokoma suihke sulattaa vaivalla konvatun, kalliin figun hammastahnaksi.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Itse gessolla pohjamaalatessani tulee ainakin melko tasaisen oloista jälkeä, tosin en ole löytänyt sitä mustana. Mutta metallisista todellakin irtoaa maali helpommin, muovisissa ei suurta ongelmaa.
Voihan sitä chaos blackillakin maalata, niin ainakin itse aluksi tein, mutta spraylla tai gessolla tulee parempaa jälkeä, maali tarttuu paremmin.
Voihan sitä chaos blackillakin maalata, niin ainakin itse aluksi tein, mutta spraylla tai gessolla tulee parempaa jälkeä, maali tarttuu paremmin.