Welffeillä pelaaminen
-
Welf & Orc
Welffeillä pelaaminen
Miten pärjäisi welffeillä? Siinä on kysymys jota olen pohtinut jo pitkään. Mitä erikoissääntöjä welffeillä on? Mitä taktiikoita kannattaa käyttää jne. Olen nimittäin hävinnyt joka ikisen pelin jonka olen pelannut. 
Jotkut voisivat opetella kirjoittamaan täällä.
- Teh_pwnerer
Re: Welffeillä pelaaminen
Welffien erikoissäännöt:
Eivät ota -1 ampumiseen liikuttaessa. Saavat kulkea metsässä ilman minkäänlaisia miinuksia liikkeeseen. Saavat yhden puskan lisää Pitched Battlessa (Welffei-pelaaja päättää itse missä se on kunhan se on omalla pöydänpuoliskolla).
Minkälainen lista sinulla on? Ja kuinka isoja pelejä? Ja keitä vastaan?
Tavallisimmat kikat ovat HoDA (Hail of Doom Arrow) Wild riderit jotka jyrää flänkistä, Treeman joka on vain Treeman. Ja jos pelaat Khornen knihtejä tai Brettien tai Helffien Heavy Cavarlyja vastaan Bow of Loren Arcane Bodkins Alter Kindred Highborn auttaa asiaan
Eivät ota -1 ampumiseen liikuttaessa. Saavat kulkea metsässä ilman minkäänlaisia miinuksia liikkeeseen. Saavat yhden puskan lisää Pitched Battlessa (Welffei-pelaaja päättää itse missä se on kunhan se on omalla pöydänpuoliskolla).
Minkälainen lista sinulla on? Ja kuinka isoja pelejä? Ja keitä vastaan?
Tavallisimmat kikat ovat HoDA (Hail of Doom Arrow) Wild riderit jotka jyrää flänkistä, Treeman joka on vain Treeman. Ja jos pelaat Khornen knihtejä tai Brettien tai Helffien Heavy Cavarlyja vastaan Bow of Loren Arcane Bodkins Alter Kindred Highborn auttaa asiaan
http://sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=17
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
-
Welf & Orc
Olen ostanut vain battalionin ja hero ois tarkoitus ostaa seuraavaksi. pelien koot yleensä vain 500 pts kun ei oikein enempään riitä joukot. Pelaan yleensä helffejä ja chaosia vastaan. Mitä järkeä käyttää esim. glade riderssejä kun ovat kalliita ei armour savea...
Lista yleensä:
19 Glade guardia 228Pts (Musician, standard bearer, jotka yhteensä 18Pts) joille magic standardi 25Pts
5 scouttia 85Pts
12 dryadia 144Pts
Lista yleensä:
19 Glade guardia 228Pts (Musician, standard bearer, jotka yhteensä 18Pts) joille magic standardi 25Pts
5 scouttia 85Pts
12 dryadia 144Pts
Viimeksi muokannut Welf & Orc, Ti 24.07.2007 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Welf & Orc
Tätä kohtaa en oikein ymmärräJa jos pelaat Khornen knihtejä tai Brettien tai Helffien Heavy Cavarlyja vastaan Bow of Loren Arcane Bodkins Alter Kindred Highborn auttaa asiaan
Ko. kaveri ampuu kierroksessa 5 nuolta, osuu yleensä 2+ eivätkä haavoittaneet nuolet anna lainkaan Armor Saveja. Keskimäärin 2 brettiritaria saa hengiltä kierroksessa, mikä ei ole huono saavutus.Welf & Orc kirjoitti:Tätä kohtaa en oikein ymmärräJa jos pelaat Khornen knihtejä tai Brettien tai Helffien Heavy Cavarlyja vastaan Bow of Loren Arcane Bodkins Alter Kindred Highborn auttaa asiaan, mutta pelaan paljon raskaasti varusteisia ratsuväkiä vastaan.(yleensä armour save 2+)
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- Half-breed
Glade Riderit ovat Fast cavalryä, eli pääsevät paikasta A paikkaan B ennätysajassa. Näillä ei ole tarkoitus hyökätä minkään yksikön kimppuun edestä, vaan manööveröidä niin, että pääsevät jonkin yksikön taakse/sivuun, tai päästä vastustajan linjojen taakse tuhoamaan siellä olevat heikot yksiköt, kuten ampujat ja sotakoneet.Welf & Orc kirjoitti: Mitä järkeä käyttää esim. glade riderssejä kun ovat kalliita ei armour savea...
Tuosta listastasi vielä. Glade Guardisi on aika iso ja kallis porukka. Komentoryhmä pois, sillä se on pelkkää pisteiden tuhlausta ja jaa ne mielummin kahteen yksikköön. Joo saisit kymmenen ja yhdeksän miehen ryhmät, mutta proxyta niin, että saat kaksi kymmenen miehen ryhmää.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Teh_pwnerer
Kuuntele vanhaa ja viisasta minua...
Tälläinen lista olisi hyvä. 10x Glade guards 120 pts 5x Wild Riders Standard bearer, musician,, Champion 1166 pts 148 Dryads x8 96 x Waywatchers 120 pts
Ihan hyvä lista tuossa olisi
Tiedän että ei oo noita figuja mutta aina voi proxýttaa. Esim Glade Riderit -> Wild Riderit ja Scoutit käy ihan hyvin Waywatchereista. Näistä sitten sen verran että Wild Ridereilla kylkeen Dryadeilla uhkaat edestä Watchereilla ammut kovia heavy cavalryjä koska heillä on Killing Blow. Kutosia ei aina tule mutta kyllä pari kuolee jos kunnolla liekit kissa ja hiirtä :')
Tälläinen lista olisi hyvä. 10x Glade guards 120 pts 5x Wild Riders Standard bearer, musician,, Champion 1166 pts 148 Dryads x8 96 x Waywatchers 120 pts
Ihan hyvä lista tuossa olisi
Tiedän että ei oo noita figuja mutta aina voi proxýttaa. Esim Glade Riderit -> Wild Riderit ja Scoutit käy ihan hyvin Waywatchereista. Näistä sitten sen verran että Wild Ridereilla kylkeen Dryadeilla uhkaat edestä Watchereilla ammut kovia heavy cavalryjä koska heillä on Killing Blow. Kutosia ei aina tule mutta kyllä pari kuolee jos kunnolla liekit kissa ja hiirtä :')
http://sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=17
-
PistolGripPump
Jos haluat pitää tiukkaa budjettia niin osta mielummin dryadi-boksi kuin hero. Saat silloin 3x8 ryhmän dryadeja, joka on varsin kova porukka. Heron voi proxyttaa esim. jostain battalionin boksin champasta. Ajattelin tuossa koota 2k budjettilistan welffeistä. Tämä koostuisi battalion boksista, 2xdryadiboksista, hero-blisteristä ja treemanista. Se sisältäisi arcane bodkins+bow of loren+glamourweave+enc.shield+GW+LA-alter highbornin, HoDA+Helm of hunt+LA+GW+shield alter noblen, 2xdispel scroll spellweaverin, netlings+radiants+lvl1 mage branchwraithin, 2x10 glade guard, 4x8 dryad, 6xfull command+warbanner wild riderit, 5xwaywatcherit ja treemanin. Wild riderit yrittäisin kasata soveltaen dryadeja ja glade riderien osia sekä waywatcherit soveltaen dryadeja ja scoutteja. Singeri olisi konversio dryadista ja ehkä glade guardista sekä alter noble konversio glade guardista ja glade rideristä. wraithi olisi suoraan eri värinen dryadi. Saa nähdä kuinka naurettavan läjän saan aikaan.
-
Welf & Orc
Tuo dryadiboksin osto tuntuu järkevältä vaihtoehdolta, jolloin saisi jo melko hyvän listan pikku-peleihin.
-
General Eurond
Eihän sun tarvi broxyttää, jos batskussa on tullut 24 glade guardia. Vai ymmärsinkö väärin?
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.