2000pts. Rocksplitters (Ogre Kingdoms)
- Plästik Dub
2000pts. Rocksplitters (Ogre Kingdoms)
Joo elikkä tommosta kehittelin lähinnä omien figujeni pohjalta:
Tyrant
-Jade Lion
-Mawseeker
-Wyrdstone Necklace
-Greatskull
-Heavy armor
-Great Weapon
-2 luck-gnoblars
Bruiser
-Kineater
-Fistful of Laurels
-Ironfist
-Heavy armor
-2 luck-gnoblars
Hunter
-2 sabretusks
-Longstrider
-Rock Eye
Butcher
-Halfling Cookbook
-Bloodcleaver
4x Bulls
-Ironfists
-Light armor
-FC
4x Bulls
-Ironfists
-Light armor
-FC
4x Bulls
-Ironfists
-Light armor
-FC
4x Ironguts
-FC
-Ragbanner
Maneater
-Heavy armor
-Cathayan longsword
Ja tosta kaikesta tulee about 2000 pistettä.
Lista toimi melko hyvin kaaoksen petoja vastaan (minor victory), mutta mukana myös oli harvinaisen hyvä noppa-onni varsinkin tyrantin ward savejen kanssa. Kolmen bulliyksikön tehtävä on ajaa beasteja pakosalle 17 attackilla rynnäköidessä, ja irongutit senkuin mättävät tyrantin kanssa eliitti-yksiköt maahan.
Kommenttia tulemaan!
Tyrant
-Jade Lion
-Mawseeker
-Wyrdstone Necklace
-Greatskull
-Heavy armor
-Great Weapon
-2 luck-gnoblars
Bruiser
-Kineater
-Fistful of Laurels
-Ironfist
-Heavy armor
-2 luck-gnoblars
Hunter
-2 sabretusks
-Longstrider
-Rock Eye
Butcher
-Halfling Cookbook
-Bloodcleaver
4x Bulls
-Ironfists
-Light armor
-FC
4x Bulls
-Ironfists
-Light armor
-FC
4x Bulls
-Ironfists
-Light armor
-FC
4x Ironguts
-FC
-Ragbanner
Maneater
-Heavy armor
-Cathayan longsword
Ja tosta kaikesta tulee about 2000 pistettä.
Lista toimi melko hyvin kaaoksen petoja vastaan (minor victory), mutta mukana myös oli harvinaisen hyvä noppa-onni varsinkin tyrantin ward savejen kanssa. Kolmen bulliyksikön tehtävä on ajaa beasteja pakosalle 17 attackilla rynnäköidessä, ja irongutit senkuin mättävät tyrantin kanssa eliitti-yksiköt maahan.
Kommenttia tulemaan!
- Grimgor Jr
Re: 2000pts. Rocksplitters (Ogre Kingdoms)
Joo-o, ihan hyvä armeija täytyy myöntää, mutta Maneater on turhaa kamaa yksin, sen tilalle voisi ottaa Gorgerin. Muuta huomautettavaa en löydä... vielä
.
You ain´t leaving but two things right now... Jack and shit, and Jack left town.
- Kemurenttu
Tyrannilla on sekä hyökkäys että puolustus aika jellullaan, onnistuneen toothcrackerin kanssa siihen osuminenkin on jo hankalaa...
Mukiloijasta tai hunusta ei löydy valitettavaa, jälkimmäinen toimii aika hyvin scoutista.
Bullien full commandista en tiedä, pärjäisivät aika hyvin bellollakin. Seiviä on ihan kivasti. Ironguteille voisi yrittää lookout-gnobboa, jos komppaavat tyrannia.
Maneaterille en keksi oikein muuta puuhaa, kuin flänkkäämisen. Gorgeri voisi suorittaa paremmin, mutta eiköhän tuokin toimi.
Mukiloijasta tai hunusta ei löydy valitettavaa, jälkimmäinen toimii aika hyvin scoutista.
Bullien full commandista en tiedä, pärjäisivät aika hyvin bellollakin. Seiviä on ihan kivasti. Ironguteille voisi yrittää lookout-gnobboa, jos komppaavat tyrannia.
Maneaterille en keksi oikein muuta puuhaa, kuin flänkkäämisen. Gorgeri voisi suorittaa paremmin, mutta eiköhän tuokin toimi.
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
- Plästik Dub
Laitoin noihin full commandeihin sisälle myös lookout-gnoblarin.Ironguteille voisi yrittää lookout-gnobboa, jos komppaavat tyrannia.
- Half-breed
Se kannattaa siinä tapauksessa merkitä tuohon listaan, niin emme joudu lukemaan ajatuksiasi.Plästik Dub kirjoitti:Laitoin noihin full commandeihin sisälle myös lookout-gnoblarin.Ironguteille voisi yrittää lookout-gnobboa, jos komppaavat tyrannia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Eipä näytä pojilla (ja tytöillä? en tiedä) OK hallussa. Vain 1 luck gnoblar per charru. Bruiserilla ei voi olla kineateria. Rock eye on itseasiassa melko huono, tällä jotain muuta. Suosittelisin pisteiden keksimistä gnoblar trapper yksikköön.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- Half-breed
Pitääkö tämä lukea niin, että väität minua tytöksi?Truupperi kirjoitti:Eipä näytä pojilla (ja tytöillä? en tiedä)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kuten sanoin, en tiedä.Half-breed kirjoitti:Pitääkö tämä lukea niin, että väität minua tytöksi?Truupperi kirjoitti:Eipä näytä pojilla (ja tytöillä? en tiedä)
Bruiserista voisi tehdä suosiolla bsb:n, kun se sitä yrittää jo nyt olla.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- Plästik Dub
Joo, sori noista virheistä. Tuo on ensimmäinen Ogre Kingdoms-listani ja tein sen häthätää saman päivänä kun olin saanut kirjan ja lukenut nopeasti säännöt. Huomioin kommentit seuraavaan listaani.