Mistä löytää figuja?
Mistä löytää figuja?
Olisin aloittamassa Confrontationia. Mutta en tiedä mistä ostaa figuja. Joten voisiko joku kertoa mistä löytää kyseisiä figuja.
Re: Mistä löytää figuja?
Huonon aloitusajankohdan valitsit, mutta figuja saa suomesta http://www.sotataito.com, http://www.roolipelit.net tai suoraan valmistajalta: http://www.rackham-store.com/boutique_us
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Confrontationissa on juuri siis suuri vaihdos käynnissä, jossa koko pelin tyyli muuttuu radikaalisti. Esimaalattua muovia valitettavasti alkaa tulla rackhamilta, ja säännöstö muuttuu. Pelin skaala muuttuu pienten ryhmien välisistä kahinoinneista armeijoiden taisteluihin, mutta tietääkseni uudesta säännöstöstä on tulossa myös skirmish-versio. Confrontationin vanheneva editio on mielestäni mainio peli, uudesta en niin pidä. (osasyynä suuri skaala ja muovifigut)
Kannattaa siis ostaa nyt ja metallia, kun vielä pystyy... 
Ei nyt luovuta toivosta Rackhamin tulevien tuotteiden suhteen ennen kuin kenelläkään on ollut esimaalattua muovia omassa kätösessä tarkasteltavana. Ties vaikka maailmanloppu ei olisikaan vielä tulossa ja kaikki ei romahda tämän muutoksen myötä.Albifrons kirjoitti:Esimaalattua! Ja muovia... ei hitto. Esimaalattua... pitää ostaa valmiiksi suuret määrät Fairy Powersprayta, koska haluan maalata figut itse. Niistähän tulee ihan leluja...
Virallisella foorumilla on nimittäin kitisty niin paljon tämän asian suhteen, että jotkut tuntuvat kokonaan hukanneen itsearvostuksensa:)
Ja Rackhamin esimaalauksen taso ei oikeastaan edes ole hirvittävän huonoa. AT-43:sen figuja voi vapaasti tulla konissa pällistelemään, niin saa jonkun käsityksen tulevasta tasosta.
No melkoinen valikoima Rackhamilla tällä hetkellä on ihan metallifigujakin, joten ei ihan heti kannata luopua toivosta. Todennäköisesti Rackham myy vanhoja metallifigujaan vielä pitkään.
(ja nyt kun huomasin, että abilityt eivät oikeasti olekaan hävinneet pelistä vaan pelkästään korteista, ei C:AoR niin pahalta enää tunnu... skirmish-sääntöjä odotellessa...)
(ja nyt kun huomasin, että abilityt eivät oikeasti olekaan hävinneet pelistä vaan pelkästään korteista, ei C:AoR niin pahalta enää tunnu... skirmish-sääntöjä odotellessa...)
Pahalta tuntuu kun miettii mitä tekisi noiden beissien kanssa. Suorastaan itkettää aikuista miestä..
"They came from below...so did I." -Settra`s early days
Itse olen päättänyt pitää neliskanttiset alustat kaikissa nykyisissä ja tulevissa figuissa. Jos jollekin tämä ei käy niin hänen kanssaan en samaan pöytään istu pelaamaan. Plain and simple.
Ongelma syntyy pääosin siitä, että etäisyydet määritellään beissin reunasta beissin reunaan, joka luonnollisesti on yksiselitteistä, jos kyseessä on pyöreät beissit. Vastustajalta toki on suotavaa olla nillittämättä sentin päälle etenkin, jos toinen pelaa neliöalustoilla.
Katsotaan miten turnauspelaaminen kehittyy uuden edikan myötä. Joka tapauksessa suurimmalla osalla pelaajista löytyy korkeintaan se yksi armeija, jolla on riittävästi figuja C:AoR -armeijan luomiseen.
Katsotaan miten turnauspelaaminen kehittyy uuden edikan myötä. Joka tapauksessa suurimmalla osalla pelaajista löytyy korkeintaan se yksi armeija, jolla on riittävästi figuja C:AoR -armeijan luomiseen.
Itse olen ajatellut myösen vastaisuudessakin pysyä neliöalustoissa, mutta mitä luultavimmin teen noista EM4:sen New styleistä (jotka siis käsittääkseni vastaavat kooltaan näitä uusia alustojakin) jonkin sortin sovittimet, joilla saa ainakin vähän sinne päin ne alustat laitettua, jos tässä nyt alunperinkään olen yhtään enemmän aloittamassa pelaamaan (tuskin).
Yrska
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.