"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Living-dead kysymys

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
madeus

Living-dead kysymys

Viesti Kirjoittaja madeus »

Onko Living-dead hyvä aloitus armeija? Onko sillä jotain kätevää ominaisuutta? Nopea? Tehokas?
Oberon

Re: Living-dead kysymys

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Eli Acheron? En ole confrontation 4: the age of ragnarokkiin tutustunut mutta kuulemma siinä ovat toistaiseksi kovia. Kolmosessa näitten magia on kovaa, osa jampoista lyökin lujaa, kesto no mitä on ja jätkiä saa lisää. Joka nappi on pelottava, useimmat vielä living deadia eli tavallista pelottavampia. On niillä muutama nopeakin nappi, mutta yleisesti ottaen acheronit ovat hitaita/normaalin nopeuksisia. Jos näitten magiaa ei saa pidettyä kurissa, acheronilta ei lopu napit kesken. Summon-"horde" skirmish-pelin rajoissa :) Gorgon on kovis.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Hienot napit acheronilla ainakin on. Peleissäkin käsittääkseni tehokas, mutta jostain syystä en ole itse yhtään peliä epäkuolleita vastaan päässyt pelaamaan.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Oberon

Silveri kirjoitti:Hienot napit acheronilla ainakin on. Peleissäkin käsittääkseni tehokas, mutta jostain syystä en ole itse yhtään peliä epäkuolleita vastaan päässyt pelaamaan.
OpenRPG:llä ollaan Lassen kanssa otettu matsia, aika usein on hällä ollut acheroneja kehissä. On jellonat ja muistaakseni cynwällitkin totelleet kuoleman kylmää kättä. Centaurit on hurjia kun ne hyökii päälle eikä ne zombit vaan lopu kesken.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Joo, ne on tosi jännä ja monipuolinen armeija, jos siis välttää enimmät nobrainereista kuten black pallut, death waven, gravediggerin kaivuutaian, sensaatiomaisen rikkonaisen gorgoonin ym. Kaikenlaista yksikköä löytyy, jokaikistä vauhtipykälää 5:stä 17,5:teen. :)

Monien pelien kuolleista armeijoista näissä on ehkä eniten tyyliä. Khemri saattaa ajaa ohi kyllä.

Olisin aloittanut aikanaan niillä, elleivät käärmeet olisi olleet niin ylikoleita.
madeus

Minkä kokonen armeijan pitää olla minimissään?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Alarajaa ei ole missään määritelty, mutta sanoisin, että 200ap on alin raja, jossa voi pelata. 400ap on sitten se turnauspistemäärä yleensä ja normaalin pelin koko. Älä kuitenkaan pelästy tuosta isosta pistemäärästä, sillä jantterimäärät on yleensä jossain siinä 10 tienoilla 400ap:n listoissa, joten paljoa maalattavaa ei ole.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
madeus

paljonko tartteisin rahaa et saisin hyvän 200 tai 400ap:n armeijan acheroneista tai wolfeneista?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

madeus kirjoitti:paljonko tartteisin rahaa et saisin hyvän 200 tai 400ap:n armeijan acheroneista tai wolfeneista?
Riippuu paljon siitä mitä ostat. Eliittiarmeijalla pääset tietysti halvemmalla, mutta jos otat mukaan lihamuureja, niin hinta tietysti nousee. Myös täytyy ottaa huomioon aiotko pelata uutta confroa, vai tätä vanhaa C3.5. Pääset kuitenkin varmasti halvemmalla, kuin jos ostaisit turnauskokoisen armeijan Hammereihin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
madeus

Nii sen takia alotin confon. Eliittiarmeija sit varmaa iha aluks... kummalle sais paremman eliittiarmeijan?
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

*kiroaa hiljaa itsekseen*

Paremmuutta ei voi sanoa. Kyse on ennemminkin siitä kumpi sopii omaan pelityyliinsä, eikä tätä pysty sanomaan ennen kuin on pelannut pitempään. Hyvä ohjenuora yleensäkin figupelien suhteen on ostaa niitä nappeja joista tykkää kaikkein eniten ja lähteä sen pohjalta rakentamaan. Voitto ei oikeasti ole tässä harrastuksessa se olennaisin osa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Oberon

Silveri kirjoitti:Voitto ei oikeasti ole tässä harrastuksessa se olennaisin osa.
Onpas!
MYYN CSM&DA-armeijaa!

madeus

Mä ku tykkään melkein yhtä paljon wolfeneista ja living.dead:sta nii sit aatteli lähtee kerää sitä kumpi on parempi pelissä ja mä haluaisin hyvää lähitaistelua,ampumista,nopeudella ei hirveesti välii mut sit jotenki pitäs osata taikookki jos taikoi ees tarttee ja viimeseks pitäs jotenki osata blokata ku mä en tiiä yhtää mikä armeija mun pelityylille sopii... mut hienoimmat napit on living-deadilla ja tokaks hienoimmat wolfeneilla. Pitäskö mun alottaa living-deadilla? Voittamisesta mä tykkään ja se on mun mielestä melko tärkeetä,mut jos joskus hävii nii ei haittaa mut, jos joka toinen kerta hävii niinii alkaa pelihalut huveta nopsaan.

*kiroaa ääneen itsekseen*
Viimeksi muokannut madeus, Ke 01.08.2007 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oberon

Ja parempaa armeijaahan ei ole... On paremmin rakennettuja armeijoita, periaatteessa joka lista on suht hyvin tasapainossa toisiin nähden. Ei ole tilannetta, että peli päättyisi toisen armeijan kuullessa. "ai sä pelaat wolffeneilla, no sä voitit sitten." Listalla on väliä, pelkkä armeijan valinta ei takaa mitään.
Jos tykkäät enempi acheronin napeista, niin aloita ihmeessä niillä.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

madeus

Kiitos nopeasta vastauksesta!!! Aloitan siis Acheroneilla!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”