"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kaaos marsut vs. tau

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
möhkäle

kaaos marsut vs. tau

Viesti Kirjoittaja möhkäle »

No kerään khornea ja mulla on 12 berzua ja kaaos lordi ja preda ja vindi cator ystävälläni on taun battle force ja hammer head ja avu,an miten pärjäisin kun se laittaa aina sen ukot silleen, että jos se aloittaa tai mä alotaan saan korkein taan kris suitin vek ja sitten SPLÄT BUM KRÄK SPLASH mun ukot on liha muusii kun se tulee se palo miehl sun muilla kuvotuksilla. no ehdotuksia??
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
Migutti

Re: kaaos marsut vs. tau

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Tiedä sitten, kuinka tasaiset nuo armeijat ovat.

Ja sanoit, että deployaatte aina niin että vastustajilla on LoS kaikkiin yksiköihisi. Millaisessa maastossa tuo on mahdollista? Jos nyt jotain sanoisi, niin hanki lisää jalkaväkeä, jotain, joka ampuu kovaa eikä kuole heti.
Guru

Viesti Kirjoittaja Guru »

Heavy Bolterit ovat hyviä tauta vastaan. woundaa palomiehiä 2+ eikä anna armour savea.
Kaikki harrastukset johtavat penkkiurheiluun!
Jamo

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Joo, Hevibultteri woundaa palomiestä hyvin, mutta entäs Suitit ja Hammerheadit? Niihin tarvitaan jo jotain järeempää. Eli lascannonia ja Misslee muutama kappale armeijaan, mutta jos pelaat puhdasta Khoren armeijaa, niin silloin ainoat raskaat aseet tulee Hevisupportin tankeista ja muista panssareista.
Predator on ihan kiva tankki, mutta taukkeja vastaan tuppaa katoamaan kentältä vuorolla 2.
Mitä ihmettä sulla on Vindikaattori? Eihän Kaaosmariinit saa Vindiä, ellei pelaa Iron Warrioreilla.
...
möhkäle

Jamo kirjoitti:Joo, Hevibultteri woundaa palomiestä hyvin, mutta entäs Suitit ja Hammerheadit? Niihin tarvitaan jo jotain järeempää. Eli lascannonia ja Misslee muutama kappale armeijaan, mutta jos pelaat puhdasta Khoren armeijaa, niin silloin ainoat raskaat aseet tulee Hevisupportin tankeista ja muista panssareista.
Predator on ihan kiva tankki, mutta taukkeja vastaan tuppaa katoamaan kentältä vuorolla 2.
Mitä ihmettä sulla on Vindikaattori? Eihän Kaaosmariinit saa Vindiä, ellei pelaa Iron Warrioreilla.
Ai niin iron warriorit sen saikin voihan mua huonomuistista no kiitos, että muistutit.
Yliannos

Viesti Kirjoittaja Yliannos »

möhkäle kirjoitti:No kerään khornea ja mulla on 12 berzua ja kaaos lordi ja preda ja vindi cator ystävälläni on taun battle force ja hammer head ja avu,an miten pärjäisin kun se laittaa aina sen ukot silleen, että jos se aloittaa tai mä alotaan saan korkein taan kris suitin vek ja sitten SPLÄT BUM KRÄK SPLASH mun ukot on liha muusii kun se tulee se palo miehl sun muilla kuvotuksilla. no ehdotuksia??
Noh, juup. Se oli sitten siinä. En saanut kyllä tekstistä mitään selvää.. Jos vaikka kirjoittaisit "hieman" lukijaystävällisemmin..?
Rakkaudella, Yliannos

Bannia Sotavasarasta: 4 kertaa!
möhkäle

Newari_Marsu kirjoitti:
möhkäle kirjoitti:No kerään khornea ja mulla on 12 berzua ja kaaos lordi ja preda ja vindi cator ystävälläni on taun battle force ja hammer head ja avu,an miten pärjäisin kun se laittaa aina sen ukot silleen, että jos se aloittaa tai mä alotaan saan korkein taan kris suitin vek ja sitten SPLÄT BUM KRÄK SPLASH mun ukot on liha muusii kun se tulee se palo miehl sun muilla kuvotuksilla. no ehdotuksia??
Noh, juup. Se oli sitten siinä. En saanut kyllä tekstistä mitään selvää.. Jos vaikka kirjoittaisit "hieman" lukijaystävällisemmin..?
Selvä kirjoitan kirja kieltä tästä lähtien.
Yliannos

Viesti Kirjoittaja Yliannos »

¨Se on hyvä aloitus, että kirjoittaisit sanan kirjakieltä yhteen.
Rakkaudella, Yliannos

Bannia Sotavasarasta: 4 kertaa!
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Kieliopista keskustellaan muualla. Silti täällä kirjoitetaan selkeätä ja helppolukuista tekstiä. Muistetaan myös sanojen ja lauseiden välimerkit sekä tekstin jäsennys.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”