About neljän vuoden liskomieshyörinän jälkeen tuli semmoinen fiilis että voisi alkaa keärätä toistakin armeijaa. Olen lopulta päätynyt kääpiöihin ja armeijakirjan hankittuani olen koonnut jonkinmoisen alustavan listasuunnitelman, joka varmaan vielä muuttuu kuin chaos spawnin ruumiinrakenne marssimatkalla. Kääpiöiden suhteen olen totaalinen noviisi eikä pelitehon ymmärtäminen koskaan ole ollut vahvin alueeni (eikä kyllä se tärkeinkään armeijaa suunniteltaessa), joten neuvoja tulemaan olkaa hyvät! Kiitoksia jo etuukäteen. (Archibaldin kommentti huomioitu ja siitä kiitosta)
LORDS
Dwarf lord 224
Great weapon
Shield
Rune of fury
Master rune of kragg the grim
Rune of stone
Rune of resistance
HEROES
Thane 140
Battle standard
Master rune of gromril
Rune of resistance
Runesmith 131
Great weapon
Shield
Rune of stone
Rune of spellbreaking
Rune of spellbreaking
CORE UNITS
20 Dwarf Warriors 195
Shields
Standard
Musician
19 Dwarf Warriors (hahmolle paikka) 186
Shields
Standard
Musician
10 Thunderers 150
Shields
10 Thunderers 150
Shields
10 Thunderers 150
Shields
SPECIAL UNITS
19 Ironbreakers (hahmolle paikka) 290
Standard
Musician
Rune of battle
10 Slayers 125
joista yksi Giant Slayer
Bolt thrower 60
Engineer
Bolt thrower 60
Engineer
RARE UNITS
Organ gun 120
Pisteet: 1981
Dispel: 5 + 2xRune of spellbreaking
Modeleita: 115
Dwarf Warhost 2000pts
- Fur Forodus
- Viesti:
Dwarf Warhost 2000pts
Viimeksi muokannut Fur Forodus, Ke 01.08.2007 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Dwarf Warhost 2000pts
Hieno Lista! Laita toki MRO Kragg the Grim Herralleja kilvet Herralle ja Riimusepälle. Slayerit on pikkasen niin ja näin, ei ne mitään muusikkoa tarvitse noin pienenä ryhmänä. Ottaisin mieluummin jonkun Mestarin tai pari ja lipun jos on pakko. Nuohan ammutaan aika helposti ja se lippu kaapataan. Ne osaa jumittaa mutta ilman mitään iskuvoimaa lippu on.. niin.
-a
3D17: Ei kilpeä Lordille
-a
3D17: Ei kilpeä Lordille
Viimeksi muokannut Archibald, Pe 03.08.2007 09:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Mahtipakarat
Mielestäni heti kun kääpiö armeijaan saa lord tason hahmon niin sen on oltava runelord alasimella oli kyseessä hyökkäävä, ampuva tai balanced lista.Fur Forodus kirjoitti:About neljän vuoden liskomieshyörinän jälkeen tuli semmoinen fiilis että voisi alkaa keärätä toistakin armeijaa. Olen lopulta päätynyt kääpiöihin ja armeijakirjan hankittuani olen koonnut jonkinmoisen alustavan listasuunnitelman, joka varmaan vielä muuttuu kuin chaos spawnin ruumiinrakenne marssimatkalla. Kääpiöiden suhteen olen totaalinen noviisi eikä pelitehon ymmärtäminen koskaan ole ollut vahvin alueeni (eikä kyllä se tärkeinkään armeijaa suunniteltaessa), joten neuvoja tulemaan olkaa hyvät! Kiitoksia jo etuukäteen. (Archibaldin kommentti huomioitu ja siitä kiitosta)
LORDS
Dwarf lord 224
Great weapon
Shield
Rune of fury
Master rune of kragg the grim
Rune of stone
Rune of resistance
Tuo Kilpi on ihan turha koska sillä on 1+ save ja se ei siitä paremmaksi muutu (siis shieldbearerien ansiosta se comboutuu vain siihen 1+ asti - kiitos oberon).
Itse ottaisin tälle vielä Mro challengen (jotta vastustajan on vaikeampi vältellä tätä - on se kätevä muutenkin). ja yhden rune of furyn jotta saa kaiken mro kragg the grimmistä irti, tai sitten pudottaa kaikki riimut aseesta ja pitää lordin halpana (tai siis halvempana).
HEROES
Thane 140
Battle standard
Master rune of gromril
Rune of resistance
Itse tykkään tälle laittaa vielä rune of cleavinginkin niin iskee lujempaa mutta maku asia.
Runesmith 131
Great weapon
Shield
Rune of stone
Rune of spellbreaking
Rune of spellbreaking
Hienoa itse käytän pienemmissä peleissä ihan samanlaista.
CORE UNITS
20 Dwarf Warriors 195
Shields
Standard
Musician
Jees jees... Itse otan sen 2tai3 hahmoa enemmän niin kestävät vähän kauemmin ja staattinen reso riittää (mutta välillä otan jopa 15 yksiköitä että ei tuossa mitään vikaa ole).
19 Dwarf Warriors (hahmolle paikka) 186
Shields
Standard
Musician
Samat kun edellisestä eli ei mitään vikaa.
10 Thunderers 150
Shields
10 Thunderers 150
Shields
10 Thunderers 150
Shields
Aika monta thunderers ryhmää itse käytän vain kahta ampuvaa ryhmää (1 quarrellers & 1 thunderers) juurikin tuon 10kokoisina. minä otan niille vielä musicianitkin mutta se on maku asia taas.
SPECIAL UNITS
19 Ironbreakers (hahmolle paikka) 290
Standard
Musician
Rune of battle
En ole ironbreakereihin itse tutustunut mutta koviahan ne on. 3blokkia on mielestäni se hyvä määrä 2k armeijoissa.
10 Slayers 125
joista yksi Giant Slayer
Minun makuun hiukan liian pieni mutta toimii varmasti hyvin tarpittinä.
Bolt thrower 60
Engineer
Bolt thrower 60
Engineer
Näille suosittelisin rune of penetratingiä ja toiselle sitä ja burningia. Tuhoaa chariotit yms. kertalaakista.
RARE UNITS
Organ gun 120
Mielestäni tämä pelkästään vastaa jo 10ryhmää thunderereja tehossa että näitä suosittelisin toista.
Pisteet: 1981
Dispel: 5 + 2xRune of spellbreaking
Modeleita: 115
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
Bolttikset kun saa 2 yhteen slottiin, niin koittaisin mahduttaa tuonne vielä tykin. Lohikäärmeet, puumiehet ja brettilancet eivät tykkää kuulasta kun se sattuu kohdalle. Pisteitä vaikka thunderereista.
Edit// Kääpiöt on hieno valinta. Odotan innolla, että päästää ottaa matsia
Edit// Kääpiöt on hieno valinta. Odotan innolla, että päästää ottaa matsia
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Huomenna jotain muuta.
- Fur Forodus
- Viesti:
Mahtipakaroille runsaasti kiitosta neuvoista. Muokkaan kun taas jaksan
. Bolttiksille tosiaan runet taidan laittaa ja yhden kivääripoppoon urkutykkiin ehkä vaihtaa. Heeroksellekin voisi muutos olla hyödyksi. Lordista vaan... jompikumpi on nyt ymmärtänyt väärin, mutta eihän tuolla kaverilla ole shieldbearereja
. Niin ja siitä anvilista... No, se on poissa lähinnä tyylisyistä. En valtavasti kyseisestä värkistä pidä ja niitä on muutenkin nähty melko runsaasti. Tack vielä!
Ja Rinkelille kiitosta kanssa. Katsotaan jos onni uudella armeijalla kääntyy
. Tykki toisi tosiaan vähän uusia mahdollisuuksia... Harkinnan alle!
Ja Rinkelille kiitosta kanssa. Katsotaan jos onni uudella armeijalla kääntyy
- Mahtipakarat
No en minä kaikkea tiedäFur Forodus kirjoitti:jompikumpi on nyt ymmärtänyt väärin, mutta eihän tuolla kaverilla ole shieldbearereja.
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"