"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

koristellun haarniskan tekoon ohjetta [linkki]

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
seniori

koristellun haarniskan tekoon ohjetta [linkki]

Viesti Kirjoittaja seniori »

Kain

Re: koristellun haarniskan tekoon ohjetta [linkki]

Viesti Kirjoittaja Kain »

On muuten loistava ohje myös niille jotka haluavat tehdä koristeltuja kilpiä. Itse juuri väsään tuolla kuvatulla tavalla minas tirithin ritareille kilpiä ja tässä vaiheessa vielä näyttää hyvältä..
Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi
Kain

Viesti Kirjoittaja Kain »

Pitäisikö siinä vaiheessa kun on painanut green stuffin tuohon muottiin niin antaa sen vähän aikaa kovettua siinä? Jos pitää niin kuinka estää ettei se tartu muottiin? Toimiiko ruokaöljy?

Itselläni green stuff hiukan venyi kun otin sitä irti muotista...voi myös olla että minulla oli liian ohut GS:n pala..pihi kun olen..

EDIT: ahaa, nyt vasta ymmärsin että tuo kaveri irrotti gs:n tuon korkin avulla..ovelee..mutta ensimmäinen kysymys pitää silti..
Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Minä ainakin antaisin sen kuivua siinä jonkin aikaa. Riippuen vähän siitä pitääkö sitä taivuttaa jos tekee tuollaisia säärisuojia. Jos ei pidä niin antaisin sen kuivua melkein kokonaan. Juu ja kyllä ruoka öljy toimii.
Rausku

Viesti Kirjoittaja Rausku »

Jos siihen siveltimellä tai jollain pistää ohuesti vettä niin greenstuffin ei pitäisi kovettua muottiin kiinni.
Ostetaan Vostroyan Firstborneja ja Rough Ridereita! Pistä YV:tä!!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”