"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Läjä High Elf-huhuja

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Lukittu
little lizard.

Re: Läjä High Elf-huhuja

Viesti Kirjoittaja little lizard. »

Tietääkö(onko huhuja) kukaan, että onko helffit säilyttämässä halvemmat magic iteminsä?
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

El Capitan kirjoitti:Jaa, minun mielestäni juuri tuo jalkaisin oleva maagi on siisti, että sellainen olisi ainakin minulle must-hankinta. Tuo ratsain oleva näyttää sitten vähän surkeammalta tuossa asennossa, mutta eiköhän bitzien ja gs:n avulla siitä saa myös hienon. Kärry taas ei ollut kummenpi jelloneita lukuunottamatta. Syrjäytyyköhän tiranocit?
Voipi olla. Tosin parhaassa tapauksessa tuo leijonakärry tulee optiona tiranocciin, että hevoset saa vaihtaa jelloniin (kovemmat statit, hitaammat ja Fear?? Who knows) ja että crewmanit saavat...

Great Weaponit! Katsoppas Chariotin kuvaa uudestaan, niin toinen heiluttaa aika jumalatonta kirvestä.

Tiedä sitten olisiko kauhean toimiva ratkaisu...:S
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

I Ride in a Dragon kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Jaa, minun mielestäni juuri tuo jalkaisin oleva maagi on siisti, että sellainen olisi ainakin minulle must-hankinta. Tuo ratsain oleva näyttää sitten vähän surkeammalta tuossa asennossa, mutta eiköhän bitzien ja gs:n avulla siitä saa myös hienon. Kärry taas ei ollut kummenpi jelloneita lukuunottamatta. Syrjäytyyköhän tiranocit?
Voipi olla. Tosin parhaassa tapauksessa tuo leijonakärry tulee optiona tiranocciin, että hevoset saa vaihtaa jelloniin (kovemmat statit, hitaammat ja Fear?? Who knows) ja että crewmanit saavat...

Great Weaponit! Katsoppas Chariotin kuvaa uudestaan, niin toinen heiluttaa aika jumalatonta kirvestä.

Tiedä sitten olisiko kauhean toimiva ratkaisu...:S
Veikkaisin että Tiranoc chariot ei korvaudu vaan tuo on joko päivitys tai rare versio...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

I Ride in a Dragon kirjoitti:Great Weaponit! Katsoppas Chariotin kuvaa uudestaan, niin toinen heiluttaa aika jumalatonta kirvestä.
Ohhoh kun oli kokoa. Miten "hintelä" haltia jaksaa?

Sillä syrjäytymisellä tarkoitin enemmän sitä, että nähdäänköhän enään heppojen kuskaamaa vaunua kun voi saada leijonat kuskiksi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
IRiaD
Peliporukkavalvoja

El Capitan kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti:Great Weaponit! Katsoppas Chariotin kuvaa uudestaan, niin toinen heiluttaa aika jumalatonta kirvestä.

Sillä syrjäytymisellä tarkoitin enemmän sitä, että nähdäänköhän enään heppojen kuskaamaa vaunua kun voi saada leijonat kuskiksi.
Sarkasmia?

GeeWeen tuntien leijonakärryille voi tulla aika suolainen hinta. Lisäksi jos se vie Rare-paikan uudistetuilta phoenixeilta, mahd. dragon princeilta ja Repsuilta niin kyllä, sanoisin että hevoskärryjä nähdään vieläkin.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

I Ride in a Dragon kirjoitti: GeeWeen tuntien leijonakärryille voi tulla aika suolainen hinta. Lisäksi jos se vie Rare-paikan uudistetuilta phoenixeilta, mahd. dragon princeilta ja Repsuilta niin kyllä, sanoisin että hevoskärryjä nähdään vieläkin.
Luultavasti, niin euroissa, kuin pisteissäkin. Minua se ei sinänsä haittaa, jos sillä kärryllä tekee jotain. Olen kaiketi niin laiska maalaamaan ja liikuttelemaan figuja, et minulle sopii paremmin "massattomat" listat, toisinaan on yli 50 figua ja toisinaan paljon alle (=36-40). On kiva fiilis, kun vastassa on joku 150-160 O&G -ukkoa - se on sellaista "mitähän noille tekis?", mutta kyllä niitä keinoja löytyy ihan tarpeeksi.

Itselleni tuo O&G on "helpoin" armeija, jota vastaan pelata. Itseasiassa vois kokeilla uuden kirjan myötä miten pienen armeijan sitä voi kasata ja tekeekö sillä sitten yhtään mitään. Ainut ikävä piirre siinä olisi se, että sinne olisi pakko ottaa kalliiden kärryjen lisäksi se lohikäärme - josta en ole niin innostunut vieläkään (en ole koskaan edes kokeillut sitä, enkä usko, että siinä on paljoa kokeilemista sen puoleen).
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.

Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

I Ride in a Dragon kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:

Sarkasmia?

GeeWeen tuntien leijonakärryille voi tulla aika suolainen hinta. Lisäksi jos se vie Rare-paikan uudistetuilta phoenixeilta, mahd. dragon princeilta ja Repsuilta niin kyllä, sanoisin että hevoskärryjä nähdään vieläkin.
En nyt oikein jaksaisi uskoa että chariotit siirtyvät rareen kun ne ovat jo ilmoitettu specialiksi ja kirja on jo valmis eikä siitä muuteta mitään.

Looginen ja Geeweemäinen tapa olisi pistää se edellämainittu optio päivittää leijonakärryiksi, jolloin voi päättää ottaako (mahdollisesti) hitaamman kärryn ja kalliimman, mutta joka lyö paremmin ja omaa fear- säännön, vaiko sen nykyisen vaihtoehdon, eli hepat.
Peril of Warp
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Todennäköisesti se nopeus jo riittää ainakin minulle syyksi ottaa hepat. Tämä peli kun on kuitenkin aika manööveri painotteinen.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
Foo bar

Kuva

HE Lohari (ja spearman vertailun vuoksi) - että semmosta pukkaa. Alkaa noita kuvia figuista tipahdella enempikin ennen kirjan tuloa.

El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Ai, että kun tuo lohari niin ihanasti katkeaa noista jaloista, mutta voittaa edellisen käärmeen. Perhana kun Helffeistä tulee siisti armeija.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Sehän on seksikäs.

Kyllä se on minusta vain hyvä kun helffit saavat kauniita figuja, koska ennä ei tarvitse olla kade jos pöydän toisella puolella on delffejä.
Viimeksi muokannut IRiaD, Ke 01.08.2007 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Foo bar

El Capitan kirjoitti:Ai, että kun tuo lohari niin ihanasti katkeaa noista jaloista, mutta voittaa edellisen käärmeen. Perhana kun Helffeistä tulee siisti armeija.
Sitä minä kans ajattelin, et miten tuon saa pysymään ehjänä. Olen muuten ollut kääpiöille kateellinen siitä, et ne figut näyttää pomminkestäviltä, joita voi melko huolettomasti käsitellä. Esim. helffihepoilta lähtee hännät 'naps naps', vaikka yrittäisi varovasti siirtää niitä paikasta toiseen - mikä on hivenen ärsyttävää.

Raaka-Arska

Viesti Kirjoittaja Raaka-Arska »

Hieno on kärmes. Nyt tiedän minkä valmiiksi maaleissa oleva Eltharion the Grim saa ratsukseen. Griffoni saa homehtua samalla hyllyllä vanhan lohikäärmeen kanssa kunhan tuo peto ilmestyy ja saa maalit ylleen. Tuossa on vähän samaa tyyliä kun siinä todella vanhassa Emperor dragonissa mikä on pelkästään plussaa.
We're so loud you wanna die
Go forth and amplify
Here come the Noise Marines

(From 'Noise Marines' by D-Rok)
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

On kyllä kaunis peto.
Lord Mikke

Siis itkin melkein ilosta kun näin tuon lohikäärmeen! Pakollinen ostos heti kun se vain ilmestyy. Saas nähdä tuleeko niille kahdelle muullekin figut (niitähän luvattiin kolmenlaisia).

Tuo nappi ratkaisi asian: En ainakaan pyörällä enää mene kamuille pelaamaan :).
Peril of Warp
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Voi että kuinka ruma pose. Lohikäärme sukeltamassa uimaan... Ei näin
veteraani

Viesti Kirjoittaja veteraani »

Osku kirjoitti:Voi että kuinka ruma pose. Lohikäärme sukeltamassa uimaan... Ei näin
Aivan! Itse figu on hieno,mutta asento on huono. Miksi kaikki upean näköiset figut pilataan paskoilla poseilla?
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
Lord Mikke

veteraani kirjoitti:
Osku kirjoitti:Voi että kuinka ruma pose. Lohikäärme sukeltamassa uimaan... Ei näin
Aivan! Itse figu on hieno,mutta asento on huono. Miksi kaikki upean näköiset figut pilataan paskoilla poseilla?
Jaa te kaksi siis haluaisitte nähdä vielä yhden edikan verran samassa asennossa olevia lohikäärmeitä? Ihan sama, mutta olen ainakin itse iloinen kun edes jotain vaihtelua löytyy.
Peril of Warp
denied one

Viesti Kirjoittaja denied one »

mun mielest toi on tosi hieno asento.mut ihmettelen et kuinka kauan toi kestää
http://z7.invisionfree.com/wyrmling_x/i ... p?act=site
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
Poomermon

Viesti Kirjoittaja Poomermon »

Asentohan on tuollainen vain siksi että juustoiset helffi-lohmut voivat siten syöstä tulta pidemmälle ;)
"I beat the internet. The end guy is hard."
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”