Armeija kriisi!
Armeija kriisi!
alkaisinko minä keräämään Wolfen:ta vai Living-dead:ttia vaiko Orcs:seja?? Mikä on paras tai muuten hyvä peliarmeija? Voisko joku viisas kertoo näiden
vahvuudet ja heikkoudet?
vahvuudet ja heikkoudet?
Re: Armeija kriisi!
Confrontation 3.5 armeijoista jos olet kiinnostunut niin katsopa täältä:
http://en-forum.confrontation.fr/viewfo ... 8372e0490a
http://en-forum.confrontation.fr/viewfo ... 8372e0490a
Wolfenit: Vähälukuisia, isoja ja pelottavia, vahvoja, taitavia, mutta eivät kestä hirveästi rankaisua
Acheron: Bulkki hidasta, osaamatonta, mutta halpaa. Spesialistit taitavia, mutta hinnakkaita. Runsaasti loitsintaa. Hidas ja kömpelö armeija, mutta toisaalta kompensoivat tätä hyvin muilla osa-alueilla.
Örkit: Osaavia, voimakkaita ja brutaaleja. Huonoja puolia ei noin äkkiseltään tule edes mieleen.
Acheron: Bulkki hidasta, osaamatonta, mutta halpaa. Spesialistit taitavia, mutta hinnakkaita. Runsaasti loitsintaa. Hidas ja kömpelö armeija, mutta toisaalta kompensoivat tätä hyvin muilla osa-alueilla.
Örkit: Osaavia, voimakkaita ja brutaaleja. Huonoja puolia ei noin äkkiseltään tule edes mieleen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Örkeillä on lisäksi pirun hyvät taikurit. Kaikkien muiden rotujen taikoja voi edes yrittää kumota...
Huonona puolena voisi mainita, että yksiköt ovat vähän yksipuolisia. Mielenkiintoisia spesialisteja on jokunen, mutta enemmistö on tyyppiä "lujaa lyövä örkki", "tosi lujaa lyövä örkki", "helvetin lujaa lyövä örkki" jne.
Huonona puolena voisi mainita, että yksiköt ovat vähän yksipuolisia. Mielenkiintoisia spesialisteja on jokunen, mutta enemmistö on tyyppiä "lujaa lyövä örkki", "tosi lujaa lyövä örkki", "helvetin lujaa lyövä örkki" jne.
... ja sitten tietysti tämä: http://www.rackham-store.com/site/media ... sizeGD.jpg (on muuten R:lta harvinaisen surkeasti maalattu)
Tarascukselle saattaa tosin C:AoRissa olla käyttöäkin.
Tarascukselle saattaa tosin C:AoRissa olla käyttöäkin.
Turhan kallis mun mielestä...
Älä? 
Tuo onkin tommonen 600 pisteen mörkö. Ostaa sitten kaikkeen muuhun kyllästyttyään kirsikaksi siihen 5000 pisteen armeijaan, jos sellainen on...
Tuo onkin tommonen 600 pisteen mörkö. Ostaa sitten kaikkeen muuhun kyllästyttyään kirsikaksi siihen 5000 pisteen armeijaan, jos sellainen on...
Mainittakoon, että kokoakin kyseisellä möröllä on ehkä noin tiiliskiven verran (joskin painaa huomattavan paljon vähemmän)
Kallis se silti on olokoot vaikka kui iso!
No hintaa toki löytyy, mutta tässä harrastuksessa kaikki on niin suhteellista (ja ei, en omista tarascusta, koska käytännössä en sillä mitään tee ja en hirveämmin edes pidä koko figusta)