Ropecon: Lotraajia tulossa?
Ropecon: Lotraajia tulossa?
No otsikosta näkee, eli onko Lotraajia tulossa tuonne?
- denied one
Re: Ropecon: Lotraajia tulossa?
itse otan hyvis tai pahis armeijan mukaan jos saan valmiiksi
http://z7.invisionfree.com/wyrmling_x/i ... p?act=site
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
the daemonic legion
Mua voisi väittää lotraajaksi, figut otan mukaan jos jaksan ja ne muiden mukaan sopii, mutta en kyllä pelaa jos vastassa edes harkitaan spider queeneja 
Kyllä otan 600 pts hyvislistan mukaan. Tästähän taisi jo ketju ollakin?
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- denied one
joo mä olin laittanut tonne lotrin puolelle.
http://z7.invisionfree.com/wyrmling_x/i ... p?act=site
the daemonic legion
the daemonic legion
Minäkin voin sunnuntaille ottaa armeijat mukaan.
-
Wahtisaari
Hmm, voisin itsekkin ottaa jonkun LotR armeijan mukaan. Saa nekin vähän ilmaa... 
Indeed...
Nyt mulle sitten vapautu myös la aamu päivä. Eli nyt on loistava tilaisuus pelata lotria. Mulle vaan viestii nii voidaan sopii et millon pelataan siellä.
Eivätköhän nuo LotR figut mahdu mukaan tuonne Confrojen ja Hell Doradon kaveriksi. Katsoo jos jossain välissä ehtii pelaamaan.
Saa heittää haasteita.
-Roope
Saa heittää haasteita.
-Roope
Haastan teidät kaikki!! MUAHAHHAHAHAHAH!!!! Etsikää minut sieltä käsiinne niin voidaan pelata. Olen luultavimmin sellainen samurai kaapuun pukeutunut jeppe. Jotkut tietääkin mun pärstän mutta muut sitten ei.
No vaikka topicin aloitinkin niin nyt tuli itselle este ja tuonne en pääse. Kauhea hinku testaamaan Barrow-wightejä tositoimissa, mutta ei tällä kertaa.
Eli nyt vielä viimeisiä päivityksiä. Ketkä kaikki on tulossa ja minä päivinä. Etten turhaa ota figuja mukaan.
Itsellä on vapaata ainakin sunnuntai. Koko päivä. Minulla on sekä hyvis että pahis armeja 600 pistettä mukana.
Itsellä on vapaata ainakin sunnuntai. Koko päivä. Minulla on sekä hyvis että pahis armeja 600 pistettä mukana.
Olen paikalla la-su ja otan nipun hyvisarmeijoita mukaan. Yhteensä löytyy pitkälle toista tuhatta, teemallisia saa helposti 600-800 pts
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
-
Wahtisaari
Päivää.
Olen paikalla pe-su. Mukaan otan ainakin yhden pahisarmeijan, mutta jos kasseissa riittä tilaa, otan yhden hyvisarmeijan seuraksi.
Voin aika varmasti koska tahansa pelata, eli haastaa saa...
Olen paikalla pe-su. Mukaan otan ainakin yhden pahisarmeijan, mutta jos kasseissa riittä tilaa, otan yhden hyvisarmeijan seuraksi.
Voin aika varmasti koska tahansa pelata, eli haastaa saa...
Indeed...
Minulla menee lauantai Confrontation-turnauksessa, mutta näillä näkymin perjantai-ilta ja sunnuntai on vapaata, eli silloin olisi aikaa pelitellä LotRiakin. Pakkaan mukaan sekä hyvikset, että pahikset.
Haasteita saa heittää.
-Roope
Haasteita saa heittää.
-Roope
Mulla ois oivaa aikaa perjantai iltana. Fängi varmaan muistaa mun pärstän. Eli kunhan bongaat mut niin vedä mua hihasta.