chaos dwarfs
Re: chaos dwarfs
Minä(kin) epäilen käppänöiden tulevan takaisin, koska Battle for skull passin Rulebookissa oli chaos kääpiöiden army- lista.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=83562 <--- Salamanteriprojektini
- Raistlin Majere
Tää kysymys kuuluisi varmaan tuonne yleisiin keskusteluihin.
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Missä siellä? En minä vaan huomaanut.Aksu kirjoitti:Minä(kin) epäilen käppänöiden tulevan takaisin, koska Battle for skull passin Rulebookissa oli chaos kääpiöiden army- lista.
Ettei mahdettaisi tarkoittaa statsi sivustoa josta Hassut hatut tosiaan löytyvät viimeisinä.QQ3 kirjoitti:Missä siellä? En minä vaan huomaanut.Aksu kirjoitti:Minä(kin) epäilen käppänöiden tulevan takaisin, koska Battle for skull passin Rulebookissa oli chaos kääpiöiden army- lista.
Nothing to see here move along noob.
Mistäs tuo kyseinen tieto löytyi? Ite en oo lukenu missään tommosesta. Ja kaamoskääpät eivät taistele vihernahkojen puolella, vaan ottavat niitä orjiksi, jotka sitten välillä eksyy mukaan sotimaan.Albifrons kirjoitti:Kaaos käpsille on nyt annettu lähiaikoina aika paljon crediittiä Nemesis Crownin takia, CDt siis taistelevat O&G:n puolella.
-
Chaotic Dwarf
Siellä tuloksissa luki, että kaaos käpsät oli toimittanu niille kaikkea kivaa teknologiaa; ja muistaakseni joitain joukkojakin. Tämä lienee sen takia hyvitystä kaaos kääpiöille, kun GW ei tehnyt näille omaa joukkiota Nemesis Crown:iin ja pyysi kaaos kääpiö- pelaajia rekisteröitymään örkkeinä.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
Chaos Dwarffit ilmestyvät kauppoihin syyskuussa 2009 ^^
-a
-a
Lähde?Archibald kirjoitti:Chaos Dwarffit ilmestyvät kauppoihin syyskuussa 2009 ^^
-a
- Teonanacatl
QQ3 kirjoitti:Lähde?Archibald kirjoitti:Chaos Dwarffit ilmestyvät kauppoihin syyskuussa 2009 ^^
-a

"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Hulluilla on aina hauskempaa. 
- Druzhina Captain
- Valvoja
Mutta sen hauskuus on lyhyt.dwarffer kirjoitti:Hulluus lisää hauskuutta..