Xenonin 1500pts tau armeija.
Re: Xenonin 1500pts tau armeija.
Joo elikkä niinhän se menee kuin jake ja narkki mainitsivatkin. Eli kaikkein kovimmat jampat saavat panssareihinsa tuota violettia, kun taas kokemattomammat saavat tyytyä keltaiseen
.
- Space Killerz!!!
Siis todella mainiosti maalattuja figuja.
Space Marinet Jyrää!!!!!!!
Väriteema on varsin kiintoisa, vaikkakin hieman räikeä, tai ainakin huomiota herättävä, mutta loppujen lopuksi todella hieno.
Hyvää pelipöytä tasoa ja ainut mieleentuleva juttu mitä voisi parantaa olisi korostusten pehmeys. Baset on muuten tyylikkäät
.
Hyvää pelipöytä tasoa ja ainut mieleentuleva juttu mitä voisi parantaa olisi korostusten pehmeys. Baset on muuten tyylikkäät
Tosi kauniita liila on ottaa silmään aika voimakkaasti.
Örkit eivät peräänny, ne vain hyökkäävät toiseen suuntaan...
Joo maalausjälki on tuollaista pelipöytä tasoa. Pidän värivalinnoistasi silla maalan itse oman käpsä armeijan samalla teemalla
.
Kyl on hyvät peli pöytä figut, mutta en itsekkään pitänyt väri teemasta...
Stealth tiimi oli kyllä hyvän näköinen.
Stealth tiimi oli kyllä hyvän näköinen.
"I fought the law and i won! I fought the law and i won! I am the law so i won!"
Ohops tännehhän on tullut lisää kommentteja. Danke vaan kaikille. 
- The fanatic
Jamo kirjoitti:Ihan nättiä jälkeä. Pelikentälle passaa enemmän kuin mainiosti.
Ja väriteema oli todellakin outo, ja en siitä kauheasti tykännyt, mutta en kommentoi sitä sen enempää, kun kerran olet itse siihen tyytyväinen.
Väriteema oli mielestäni todella hieno, teen nääs itse kelta-teemaisen örkki armeijan. Maalausjälki on hienoa.
http://s4.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=26458 Tää on oikeasti hyvä peli. Kannattaa kokeilla. Ottakaa tai jättäkää.
- Slave of Yesterday
Todella on komea armeija, kyllä noilla pelailee varmaan mielellään.
~Slave of Yesterday~
~Slave of Yesterday~
Ei sitä surulla eletä sanoi spurgu, kun naurulokkia grillasi.
Todella hienoja pelikentälle. Väriteema on outo (paraskin puhuja, teen sini-punaisia helffejä...) mutta tyksin siitä. Olet saanut sen "hohtamaan".
Paina tätä auttaakseni sademetsääni!Anaheim kirjoitti:hulluja tarvitaan että evoluutio jatkuu
Heh. Kyllähän minä jo arvasin että tämä väriteema tulee jakamaan mielipiteitä, mutta kiva että monet silti pitävätkin siitä
.
Siis on tosi hienoja
. Noilla KYLLÄ KELPAA PELAILLA! Ja väriteema mitä mainioin! Itsellanikin on Tau armeijä kesken. Ajattelin aluksi jotain vastaväriparia, mutta ajattelin sen olevan liika räikeä. OLIN VÄÄRÄSSÄ! Ainut mitä olisin tehnyt toisin (jos osaisin maalata noin hyvin) niin stealt teamin olisin maalannut lilalla tai sekoittanut 50/50 chaos balckiä ja lilaa. UPEETAA!! MAINIOTA!
Pidän väriteemasta lähinnä tästä muiden morkkaamasta räikeydestä. Itse pidän räikeistä ja näkyvistä väreistä, olen suunitellut maalaavani liskoni värikkäiksi ja vahvoiksi, mutta tietenkin hyvän maun mukaan.
Tulikalan gatlini edessä on hieman epäsopivan lattean värinen. En myöskään kamalasti pitänyt violetista komentajasta, hieman enemmän keltaista mukaan niin tulee hieno.
Tulikalan gatlini edessä on hieman epäsopivan lattean värinen. En myöskään kamalasti pitänyt violetista komentajasta, hieman enemmän keltaista mukaan niin tulee hieno.
No pain no gain.
Joo tuo tulikala on maalattu aika paljon aikaisemmin kuin suurin osa näistä muista, että varmaan siksi saattaa olla hieman flätti.Drago^ kirjoitti:Tulikalan gatlini edessä on hieman epäsopivan lattean värinen. En myöskään kamalasti pitänyt violetista komentajasta, hieman enemmän keltaista mukaan niin tulee hieno.
Commanderin maalasin violetiksi kun piti käyttää mustaa pohjamaalia niin rupesi sitten laiskuttamaan enkä jaksanut niin paljoa keltaista laittaa