Aloittaakko dwarfeilla?
Aloittaakko dwarfeilla?
Eli aloittaisinko kääpillä kaveri sanoi että ne olisi helppo maalata, katsokaas kun olen huono maalaamaan.
Ja saisiko nyt minun pienillä hiluilla mitään aikaiseksi? Eli riittääkö 205€ aloittamiseen?
Ja vielä yksi kysymys, onko tästä mihinkään, meinaan että kannattaisiko tuo ostaa ja mitä ostaisi lopuilla 45€:llä?
Ja saisiko nyt minun pienillä hiluilla mitään aikaiseksi? Eli riittääkö 205€ aloittamiseen?
Ja vielä yksi kysymys, onko tästä mihinkään, meinaan että kannattaisiko tuo ostaa ja mitä ostaisi lopuilla 45€:llä?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Aloittaakko dwarfeilla?
Kyllähän ne ovat helppo maalata kuten kaikki muutkin armeijat. Eipä minulla ainakaan ole ollut mitään hankaluuksia.Trav kirjoitti:Eli aloittaisinko kääpillä kaveri sanoi että ne olisi helppo maalata, katsokaas kun olen huono maalaamaan.
Enemmän kuin hyvin. Tuolla rahasummalla saat jo 1000-1500p kokoisen armeijan, ehkä jopa isommankin. Ei kuitenkaan ehkä kannata heti mennä kauppaan tuon rahasumman kanssa vaan ostaa vähän silloin tällöin, että armeija kasvaa samaa rataa kuin maalautuu.Trav kirjoitti:Ja saisiko nyt minun pienillä hiluilla mitään aikaiseksi? Eli riittääkö 205€ aloittamiseen?
No tämä vähän riippuu siitä millaisen armeijan haluat kääpistä. Kyllähän tuossa tulee väkeä, mutta itse ostaisin mielummin battle fof skull passin, batalion ja armeijakirjan, jolloin sinulla on armeijakirja, sääntökirja ja väkeä alkuun ihan tarpeeksi. Sitten tee vain pari listaa ja osta niitä yksiköitä, joita haluat.Trav kirjoitti:Ja vielä yksi kysymys, onko tästä mihinkään, meinaan että kannattaisiko tuo ostaa ja mitä ostaisi lopuilla 45€:llä?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Paljon tulisi hintaa tuolle sinun luettelollesi ja jäisikö rahaa maaleihin, minulla ei ole yhtikäs mitään WH tavaraa, vielä...El Capitan kirjoitti:No tämä vähän riippuu siitä millaisen armeijan haluat kääpistä. Kyllähän tuossa tulee väkeä, mutta itse ostaisin mielummin battle fof skull passin, batalion ja armeijakirjan, jolloin sinulla on armeijakirja, sääntökirja ja väkeä alkuun ihan tarpeeksi. Sitten tee vain pari listaa ja osta niitä yksiköitä, joita haluat.Trav kirjoitti:Ja vielä yksi kysymys, onko tästä mihinkään, meinaan että kannattaisiko tuo ostaa ja mitä ostaisi lopuilla 45€:llä?
Edit: Tuleeko batalionissa sääntökirja? Tai Battle for Skull Passissa?
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
skull pashissa tulee kaikki pelaamiseen tarvittava (paitsi armybook), joten jos kloonifigut eivät häiritse ja goblineista ei ole vaivaa kannattaa ehdottomasti ostaa bfsp...
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
- Half-breed
Hintaa tuolle El Captainin hyvälle yhdistelmälle tulee 150€, joten maaleihin ja muihin tarpeellisiin kamoihin jää vielä paljon rahaa.Trav kirjoitti:Paljon tulisi hintaa tuolle sinun luettelollesi ja jäisikö rahaa maaleihin, minulla ei ole yhtikäs mitään WH tavaraa, vielä...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Paljon sitten maalit maksaa? Ja pensseliäkin tarvisi... Tarvitseekos vielä muuta? Niin ja mitä maaleja, noitten maalamiseen?Half-breed kirjoitti:Hintaa tuolle El Captainin hyvälle yhdistelmälle tulee 150€, joten maaleihin ja muihin tarpeellisiin kamoihin jää vielä paljon rahaa.Trav kirjoitti:Paljon tulisi hintaa tuolle sinun luettelollesi ja jäisikö rahaa maaleihin, minulla ei ole yhtikäs mitään WH tavaraa, vielä...
- Half-breed
Maalit maksavat 2,5€ purkki ja pensselit alle 4€, muista kuitenkin, ettei niitä GW:n pensseleitä aivan pakko ole ostaa. Muita välineitä jotka kannattaa hankkia on: jokin maalispray figujen pohjamaalaukseen, veitsi osien leikkaamiseen, viila viilaamiseen, superliima metallin liimaamiseen ja muoviliimaa muovin liimaamiseen. Näissäkin voi ajatella järjellä ja olla ostamatta niitä GW:n ylihintaisia tavaroita. Sitten maaleja ostellessa muista että sinun ei ole pakko maalata juuri sillä GW:n väriskeemalla, vaan voit keksiä täysin oman värityksen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Paljon tulisi maksamaan nämä kaikki yhteensä? 150€ niistä dwarffeista. Mutta monta eri väriä maaleja olisi hyvä ostaa? Ja maalit ainankin ostan GW:ltä vaikka han pirun kalliita onkin.Half-breed kirjoitti:Maalit maksavat 2,5€ purkki ja pensselit alle 4€, muista kuitenkin, ettei niitä GW:n pensseleitä aivan pakko ole ostaa. Muita välineitä jotka kannattaa hankkia on: jokin maalispray figujen pohjamaalaukseen, veitsi osien leikkaamiseen, viila viilaamiseen, superliima metallin liimaamiseen ja muoviliimaa muovin liimaamiseen. Näissäkin voi ajatella järjellä ja olla ostamatta niitä GW:n ylihintaisia tavaroita. Sitten maaleja ostellessa muista että sinun ei ole pakko maalata juuri sillä GW:n väriskeemalla, vaan voit keksiä täysin oman värityksen.
- Viiksivallu
Perusvärit, vihreä, valkoinen, ruskea, musta, kulta ja metalli ovat hyvät. Muutama inkki=muste olisi hyvä olla panssareihin ja muuhun esim. Balck ink.
Valkoisen ja mustan avulla saat muista väreistä vaaleampia ja tummepia sävyjä korostuksiin.
Valkoisen ja mustan avulla saat muista väreistä vaaleampia ja tummepia sävyjä korostuksiin.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
50e saat varmasti kaikki tarvitsemasi maalit,tarvikkeet ja liimat 
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Klooni figut lähtee gs:n avustuksella ja koskaan ei ylimääräisistä figuista ole haittaa, koska nehän voi myydä.tp-master kirjoitti: joten jos kloonifigut eivät häiritse ja goblineista ei ole vaivaa kannattaa ehdottomasti ostaa bfsp...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Mutta nythan tuli tuo BfSP-hobby set (oliko noin?), jossa mukana 12 maalia (HUOM! Pienempia purnukoita!), ja vain 10e halvempi. Tosin noita maaleja en itse kayttaisi, vaan ostaisin itselleni Heron ja paketin Coreja, maalit, liimat ja muut tarvikkeet. Armeijakirja seka Rulebook ovat myos tarpeellisia. Mutta sinunhan se paatos on.
Ja tämä maksaisi kokonaisuudessaan?Migutti kirjoitti:Mutta nythan tuli tuo BfSP-hobby set (oliko noin?), jossa mukana 12 maalia (HUOM! Pienempia purnukoita!), ja vain 10e halvempi. Tosin noita maaleja en itse kayttaisi, vaan ostaisin itselleni Heron ja paketin Coreja, maalit, liimat ja muut tarvikkeet. Armeijakirja seka Rulebook ovat myos tarpeellisia. Mutta sinunhan se paatos on.
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/d ... =30_42_134 tuolta näät vähän dwarffien hintoja ja näköä. 
Ja muuten GW:n pensseleitäkin parempia on, käy kattelemassa ihan normi pienoismalli kaupoissa.
Ja muuten GW:n pensseleitäkin parempia on, käy kattelemassa ihan normi pienoismalli kaupoissa.
Itse valitsisin väriteeman aluksi. Sitten ostaisin:
Battalion 80€
Hobby Starter Set 40€
Scorched Brown, Dwarf Flesh, Flesh Wash, Maalipurkki* 10€
Dwarf Armybook 20€
Battle For Skull Pass 50€
Super Attack Pikaliima 5€ jos löydät
Yhteensä: 205€
*Maalipurkista sen verran että jos valitset väriteeman kannattaa käyttää monta eri sävyä joten esim. siniselle armeijalle kannattaa ostaa pohjaväriksi tummansinistä. Kaupassa ne varmasti neuvovat enemmän maalauksesta.
Eli, sinulla olisi paljon figuja, sääntökirja, armeijakirja, 15 väriä, työkalut, pelivehkeet... ihan tarpeeksi. Mielestäni uuden harrastajan ei kannata heti ostaa Army Dealia.
Sinulla olisi Seuraavat figut:
Thane
Dragon Slayer
16 Warriors
16 Warriors
12 Warriors
10 Thunderers
16 Quarrelers/Thunderers
8 Miners
Cannon
Organ Gun/Cannon
Ei ole pakko tehdä figut ja yksiköt tuollaisiksi. Siksi ehdottaisin että tekisit 2x20 Warrua, 12 Thundereria, 14 Quarreleria ja Organ Gunin. Jäljelle jäisi vähän ukkeleita joilla voisit täydentää muita tai napostella vaikka insinöörejä tai hahmoja. Pisteitä kertyisi lähemmäs 1500, mikä muuten on ihan mukava koko. Seuraava askel on jo 2000 pistettä johon lisätään kallis lord-valinta eli et välttämättä tarvitse edes paljon uusia figuja. Esim. Anvil of Doom, Bolt Throwerit tai Gyrocopter ovat kaikki omalla tavallaan mukavia. Mutta tee ensin jotain valmiiksi ennen uusia hankintoja.
Hups, spray unohtui.
-a
Battalion 80€
Hobby Starter Set 40€
Scorched Brown, Dwarf Flesh, Flesh Wash, Maalipurkki* 10€
Dwarf Armybook 20€
Battle For Skull Pass 50€
Super Attack Pikaliima 5€ jos löydät
Yhteensä: 205€
*Maalipurkista sen verran että jos valitset väriteeman kannattaa käyttää monta eri sävyä joten esim. siniselle armeijalle kannattaa ostaa pohjaväriksi tummansinistä. Kaupassa ne varmasti neuvovat enemmän maalauksesta.
Eli, sinulla olisi paljon figuja, sääntökirja, armeijakirja, 15 väriä, työkalut, pelivehkeet... ihan tarpeeksi. Mielestäni uuden harrastajan ei kannata heti ostaa Army Dealia.
Sinulla olisi Seuraavat figut:
Thane
Dragon Slayer
16 Warriors
16 Warriors
12 Warriors
10 Thunderers
16 Quarrelers/Thunderers
8 Miners
Cannon
Organ Gun/Cannon
Ei ole pakko tehdä figut ja yksiköt tuollaisiksi. Siksi ehdottaisin että tekisit 2x20 Warrua, 12 Thundereria, 14 Quarreleria ja Organ Gunin. Jäljelle jäisi vähän ukkeleita joilla voisit täydentää muita tai napostella vaikka insinöörejä tai hahmoja. Pisteitä kertyisi lähemmäs 1500, mikä muuten on ihan mukava koko. Seuraava askel on jo 2000 pistettä johon lisätään kallis lord-valinta eli et välttämättä tarvitse edes paljon uusia figuja. Esim. Anvil of Doom, Bolt Throwerit tai Gyrocopter ovat kaikki omalla tavallaan mukavia. Mutta tee ensin jotain valmiiksi ennen uusia hankintoja.
Hups, spray unohtui.
-a