Dwarf Cavalry/Chariots?
Dwarf Cavalry/Chariots?
Niin, elikkä, olen muuten melko tyytyväinen kääpiöihin, mutta ainoa asia mikä hieman potuttaa on se, että heillä ei ole minkäännäköistä Cavalrya tai Chariotteja! Siispä haluaisin tietää, jos pystyisi konvata jostain esim. O&G Wolf Chariotista Dwarf Chariotin? En tiedä olisiko tuo hyvä ja jos tuo "hanke" olisi niinkään kannattava, mutta halusin silti kysyä teiltä.
Kiitos, te kokeneemmat!
Kiitos, te kokeneemmat!
Re: Dwarf Cavalry/Chariots?
No tottakai, sä saat tehä semmosen! Mutta et sä semmosta pelissä (tai ainakaan turnauksissa) saa käyttää.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.
Jakezuku
Jakezuku
- Half-breed
No periaatteessa jos turneessa on hyväksytty DOW:it, niin noita voi käyttää DOW ratsuväkenä ja kärryinä (Oliko niillä kärryjä?) count-as -periaatteella. Kaveripeleissä sitten menee vaikka Walker Texas Ranger -spessu jos kaverit sitä antaa käyttää.Ax kirjoitti:No tottakai, sä saat tehä semmosen! Mutta et sä semmosta pelissä (tai ainakaan turnauksissa) saa käyttää.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Lihamestari
Ei löydy kärryä ei.Half-breed kirjoitti: No periaatteessa jos turneessa on hyväksytty DOW:it, niin noita voi käyttää DOW ratsuväkenä ja kärryinä (Oliko niillä kärryjä?)
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Kääpiöiden ainoa nopea liikkuja on gyrocopter, joka hoitaa ihan mallikkaasti marssiblokkimisen ym. nopeiden yksiköiden tehtävät. Mikäli sinua potuttaa että viholliset saavat aina charget ja sinä et koskaan, pelaa joillain muilla kuin kääpiöillä. Kääpiöt kestävät yleensä hienosti vihollisyksiköiden rynnäköt, joten heillä ei ole tarvetta itse päästä chargeamaan.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Aina on tuo DOW vaihtoehto. Villisika ratsastajia! hevonen ilman bardingia ja panssaripuksu päälle
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Olen ajatellut tällaista Slayer Wolf Chariottia, saanko minä käyttää sitä kaveri peleissä jos kaveri sallii sen?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Juu, mutta kannattaisi eka tehdä sille statit, että ei pelin aikana tarvitse alkaa sähläillä sen kanssa.Hammerer kirjoitti:Olen ajatellut tällaista Slayer Wolf Chariottia, saanko minä käyttää sitä kaveri peleissä jos kaveri sallii sen?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Joo!
Mutta itse laittaisin poneja vetämään. Esimerkiksi:
"THis oNe Is fOR tHosE whO ARe... CRaZy, cRAZy, cra-Cra-cRAzY.."
Slayer Chariot (Rare) 140 points?
Troll Slayer M- WS4 BS3 S3 T- W- I2 A1 Ld10
Giant Slayer M- WS5 BS3 S4 T- W- I3 A2 Ld10
Chariot M- WS- BS- S5 T4 W4 I- A- Ld-
Pony M7 WS3 BS- S3 T3 W1 I3 A1 Ld5
Crew: 2
Armour Save: 5+
Options: Giant Slayer(s) +15pts/Slayer. Slayer Charru saa ratsastaa ja poistaa yhden jäbän
Special Rules: Chariot, Scythed Wheels, Slayers, Unbreakable, Slayer Weapons
Slayer Weapons: Sama kuin Slayer Axes mutta 2nd. HW:n sijasta voi käyttää Flailia!
Itse ottaisin Volands Venatoreja. S6 hyökätessä ja Empire kapteeni. Eikä maksa liikaa. Sitten on aina Ogret.
-a
"THis oNe Is fOR tHosE whO ARe... CRaZy, cRAZy, cra-Cra-cRAzY.."
Slayer Chariot (Rare) 140 points?
Troll Slayer M- WS4 BS3 S3 T- W- I2 A1 Ld10
Giant Slayer M- WS5 BS3 S4 T- W- I3 A2 Ld10
Chariot M- WS- BS- S5 T4 W4 I- A- Ld-
Pony M7 WS3 BS- S3 T3 W1 I3 A1 Ld5
Crew: 2
Armour Save: 5+
Options: Giant Slayer(s) +15pts/Slayer. Slayer Charru saa ratsastaa ja poistaa yhden jäbän
Special Rules: Chariot, Scythed Wheels, Slayers, Unbreakable, Slayer Weapons
Slayer Weapons: Sama kuin Slayer Axes mutta 2nd. HW:n sijasta voi käyttää Flailia!
Itse ottaisin Volands Venatoreja. S6 hyökätessä ja Empire kapteeni. Eikä maksa liikaa. Sitten on aina Ogret.
-a
Olisi kyllä hieno nähdä kääpiö poniratsastaja rykmentti
. Tuosta skull pastin ponysta kun saisi siihen sellaisen, ja kaiketi siitä uudesta maineri paketista. Toinen kääpiön alta löytyvä voisi olla pässi (kuten Wowissa) Näistä voisi joko tehdä raskasta ratsuväkeä, tai pistolierit dwarffityylillä.
Yksi voisi myös olla slayer cavarly. Slayeri toisen olkapäällä
Yksi voisi myös olla slayer cavarly. Slayeri toisen olkapäällä
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
- Sikarivaunu
Ääh, idea on jo käytetty. Gnoblareiden pigback riders!Creeser kirjoitti: Yksi voisi myös olla slayer cavarly. Slayeri toisen olkapäällä
fail.
Entäs jos deathrollerille (vai mikä se bloodbowlin "höyryjyrä"olikaan nimeltään) tehtäisiin statit fb:hen. Ja niistä voisi saada vaikka jonkinlaisen unitin aikaiseksikin.
- Plästik Dub
Tuolta löytyisi varsin päteviä figuja kääpiöiden possuratsastajiksi, joskin figut eivät ole kovin "GW-kääpiömäisiä". Statit pitäisi vielä keksiä.