"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Epätavallisia pelisattumuksia

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Lord Mikke

Re: Epätavallisia pelisattumuksia

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

attor kirjoitti:Mutta kuulemma pitää heittää joku dangerous terrain testi kun ajaa mopolla diffariin. Hups, ykkönen, onneks herot saa rerollia sen, toinen ykkönen. Priceless.
Itellä on vähän samanlainen tuuri sen kaaoksen Lordin kanssa: Pitäisi ihan vaan suosiolla laittaa se fearless eikä elvistellä sen Ld10 Re- rollin kanssa, kun kumminkin olen kämminyt sen joka kerta kun olen heittänyt sen.
Peril of Warp
leevizer

Viesti Kirjoittaja leevizer »

Lord Mikke kirjoitti:
attor kirjoitti:Mutta kuulemma pitää heittää joku dangerous terrain testi kun ajaa mopolla diffariin. Hups, ykkönen, onneks herot saa rerollia sen, toinen ykkönen. Priceless.
Itellä on vähän samanlainen tuuri sen kaaoksen Lordin kanssa: Pitäisi ihan vaan suosiolla laittaa se fearless eikä elvistellä sen Ld10 Re- rollin kanssa, kun kumminkin olen kämminyt sen joka kerta kun olen heittänyt sen.
Hyvin tuttua...
Viime peli pullasorsan kanssa: Minulla jäljellä 4 burnaboytä (Mek ja force field) ja wartrukk jossa 1 painboss, 4 kyborks ja 2 grot assistanttia. Pullasorsa: Eiköhän toi 1 stormis sguad pärjää örkeille (5 jätkää, 2 plasmalla) ja inkvisiittori (Psycannon, plasma cannon, 2 sagea ja 2 Heavy boltteria) ja toinen samanlainen Stormis sguad saa trukin alas
Inkvisitio ampuu wartrukkia 2 plasma gunilla (Rapid fire):
2 osuu, 1 glänä, Armament destroyed. ( Voi KARU!)
Inkvisiittori: Psycannon räjäyttää 2 tuuman päässä olevan trukin. Mitä tulee explodessa? 1". JEA!
Örkit tippuu ulos, 1 grot ja 1 kybork kuolee (Kiitos invujen ja lääkärin)
Stormarit ampuu burnia: plasma: ei mitään.
Hellgun: 2 kuollutta.
Ensi vuorolla: inä chargaan kaikella kiinni, (Ammuin stormareita burnilla, 3 jäljellä).
Painboss hakkaa inkvisiittorin ja retinuen heti ilman vahinkoa.
Burnat vs 1 Storm trooper: Ei mitään. Ensi vuoro: 2 tulee auttamaan: ei mitään. Taas ensi vuoro: Painboss tulee ja mättää kaikki.

Kiitän jumalaa siitä että lähitaisteluun ei saa ampua ja että örkeillä on 2 attackia.
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

leevizer kirjoitti:ja että örkeillä on 2 attackia.
Niin, profiilissa.
Eiväthän ne muuten niin pahoja olisikaan.
Peril of Warp
leevizer

Kivaa! Kaveri pelasi minua vastaa DH listalla. Mukana kokeilun vuoksi vindicare. eka vuoro ampumista vindillä: 1. (Eiköhän ensi kerralla onnistu. Vuoro 2: 1. (Pentele!) vuoro 3: Jos nyt tulee ykkönen mä heitän tän figun ulos ikkunasta... 1 tuli. Mentiin pihalle ja nakattiin se jorpakkoon. Etsin hetken mutten löytänyt.
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
meny

Viesti Kirjoittaja meny »

leevizer kirjoitti:Kivaa! Kaveri pelasi minua vastaa DH listalla. Mukana kokeilun vuoksi vindicare. eka vuoro ampumista vindillä: 1. (Eiköhän ensi kerralla onnistu. Vuoro 2: 1. (Pentele!) vuoro 3: Jos nyt tulee ykkönen mä heitän tän figun ulos ikkunasta... 1 tuli. Mentiin pihalle ja nakattiin se jorpakkoon. Etsin hetken mutten löytänyt.
Mitäs nyt pienistä. Noin käy sentään 4,6:ssa pelissä tuhannesta.
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

leevizer kirjoitti:Kivaa! Kaveri pelasi minua vastaa DH listalla. Mukana kokeilun vuoksi vindicare. eka vuoro ampumista vindillä: 1. (Eiköhän ensi kerralla onnistu. Vuoro 2: 1. (Pentele!) vuoro 3: Jos nyt tulee ykkönen mä heitän tän figun ulos ikkunasta... 1 tuli. Mentiin pihalle ja nakattiin se jorpakkoon. Etsin hetken mutten löytänyt.
Vikalla vuorolla se (tyhjä base) sitten veti örkki-kommandoa ja nobia turpaan. Tulipahan kokeiltua miten se vindi toimii, pirun tarkka mutta ei osu mihinkään. Niin ja se figuhan oli ruma catachan sniper, kyllä sen joku harakka sieltä pesäänsä poimii.

Niin ja sitten kaveri pelas demopelin Black templareilla, Tau empirea vastaan. Ensimmäiset 2 vuoroo oli menny päin metsiä. No, Dreadnought tallustelee töppöjaloillaan keltapukuisia hippejä kohti. Samassa linjassa on kuuden palomies ryhmä ja puku. Kaveri kysyy kumpaa pitäis ampua? Vastaan että todennäköisemmin tapat osan noista pienistä. Hän päättää kuitenkin ampua Battlesuittia. "Assaultcannon paukuttaa." "Nopat putoilevat pöydälle kuin kuumat hylsyt" Numeroista paljastuu; 5, 6, 6, 6. Suut loksahtavat auki "Miten tavallisella kuolevaisella aloittelijalla voi olla tällänen noppatuuri, kun minä en pysty heittämään kolmessa vuorossa yhtä kakkosta?!"
leevizer

Vikalla vuorolla se (tyhjä base) sitten veti örkki-kommandoa ja nobia turpaan. Tulipahan kokeiltua miten se vindi toimii, pirun tarkka mutta ei osu mihinkään. Niin ja se figuhan oli ruma catachan sniper, kyllä sen joku harakka sieltä pesäänsä poimii.
Tämä siis lähistelyssä. Aika taitavaa että Sniper vetää kommandoja turpaan kun saa ampumalla yhden vaivaisen slugga boyn alas (5 vuorossa :D)
Armo(uri)a ei anneta!
Easterling

leevizer kirjoitti:
Vikalla vuorolla se (tyhjä base) sitten veti örkki-kommandoa ja nobia turpaan.
Tämä siis lähistelyssä.
Paha se on ampumallakaan ketän turpaan vetää ;).
Pate5

Viesti Kirjoittaja Pate5 »

Tänään pelatessa Eldar vs Tau pelissä sattui todella epätavallinen juttu. Kymmenen miehen eldar guardian ryhmä chargetti viiden firewarriorin kimppuun. Guardianit eivät tappaneet ketään. Viisi firewarrua iski viisi kertaa tappaen kaksi guardiania. Loput lähtivät pakoon ja firewarrut tappoivat ne sweeping advancella.
Rullakuski

Viesti Kirjoittaja Rullakuski »

Tulipa tuossa eilen katsottua sellainen Marinet vastaan Eldar peli. Alussa ei mitään ihmeellistä, Eldarit ottavat kuritusta melko kovaan tahtiin, ja oikeastaan ainoa enää jäljelle jäänyt yksikkö on Holo Falcon. (No oli siellä myös yksi Guardian squad, mutta ei siitä sen enempää) Falcon pyörii ympäri kenttää, estäen kaikki Penetrating hitit. Marinet ampuvat sitä kolme vuoroa kaikella mitä on, eli Scouttien missile, satasen Lascannon ja plasma, Dredi Missilellä ja Lascannonilla ja toinen Dredi Assault Cannonilla. Yhteensä siis noin parikymmentä Glancing hittiä kolmessa vuorossa, ja mikä onkaan lopputulos: Kaikkien tulos on Crew Shaken, ja Falcon selviää pelin!
Saunis

Viesti Kirjoittaja Saunis »

Toissapäiväisessä Öröt vs Marinet matsissa meikäpojan trukki kaahaili marineitten etulinjaan. Sieltähän alkoi heti lentää lyijyä, ja kun 2 taktikaaliryhmää (yhteensä 12 boltteria, missile, plasma ja h-boltteri) ja terminaattorit (5 termistä + 1 AC ja Libra Hellfirellä) olivat tykittäneet, niin ainoa vahinko oli pari crew shakenia ja puhjennut rengas. Kyllä nauratti sillä hetkellä.
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
Kihti

Viesti Kirjoittaja Kihti »

Kävipä niin hauskasti viimeisimmässä kähmässä. Perinteinen 2v2 2k/nuppi matsi. Armeijoina Tau / Deathwing vs DE / Demonhunters.
Noh nopat olivat harvinaisen paljon vastaan, terminaattoreitani kaatuilu 1-2 per ammunta aseesta riippumatta, crusaderi meni rikki vastapuolen ekalla ammunnalla, tosin ehti puoleen väliin kenttää. Eli melko pitkälti päin puuta omalla kohdalla. Positiivisena poikkeuksena 2x clawi apoteekkarini joka kierroksen ja melkein toisenkin plasmatulta.

Sitten viimeisellä vuorolla sain assault cannonin sellaiseen positioon että näin vain kirotun "Vektin" (Tämä DE:n 2000pts special character, 14/14/14 ravager jota ei saa ampua on ikävä) ja heitän arsecannonin luodit ilmaan -> 1,1,1,6 (tässä kohtaa jo toivo meni kaverilla ja omakin pitkälti) noh peneheitto......6 ja tässä kohtaa silmät alkoivat kiiltämään, vielä tosin voisi mennä pieleen noh toinen heitto -> 5, turvallinen glänä skimmeriin ja 4+ riittää tiputtamaan sen..........ja 5 pyörähtää nopasta ja "Vekti" tuli rymisten alas. Riemu oli rajaton varsinkin kun lopputulos oli 424 pisteen ero omalle puolelle eli ilman tuota kyseistä olisi ollut tasapeli. Tietysti pelin lopussa kentällä oli itsellä enään 2 drediä ja 3 terminaattoria kahdesta eri squadista mutta hauskaa oli. Samassa pelissä Stern onnistui viidessä kuudesta invusavesta Azraelia vastaan käsikähmässä, ei tainnut olla ihan puhtaat jauhot tämän herran pussissa kun Deldarien kanssa kaveerasi ;)
Donitsiparoni

Viesti Kirjoittaja Donitsiparoni »

Sattuipahan minulle, 2k matsissa pelasin IG:llä tauta vastaan. Yritin ampua devilfishiä etupanssariin singolla kolmena vuorona peräkkäin, ja ammuin joka kerta hudin. Kolmannella vuorolla muistin että hei, kranaatinheitinkin voi saada siihen edestäpäin clancing hitin. Sitten ammuin. 6. Yritin saada sen clancingin, 6. Hurraa! Ja sitten vähän damagea, ja eiköhän sieltä 6 tullut nopasta. 666:tosella devilfishi tippuu ja seuraavalla vuorolla kommissaari meni vetämään pathfindereitä turpaan lähiksessä. Seuraavassa pelissä Space Marineja vastaan ei ollutkaan enää niin hyvää tuuria: Järkyttävän virhearvion seurauksena basiliski posauttaa kudin keskelle omaa storm trooper yksikköä ja 6 kuolee.
Jos ihmiset olisi tarkoitettu olemaan alastomia, me syntyisimme alastomina.
Kyllä suomalainen mies saa olla lihava
Sipuli2

Viesti Kirjoittaja Sipuli2 »

Kerran, ammuin 19 pulse rifle laukausta (2 squadii) terminaattori ryhmaa pain.... 4 osu, ja 0 woundas.... (2den kierroksen jalkeen kaveri assaultoi 4:l terminaattorilla mun firewarriorit ja tuhos kaikki. Eli tuhosin 2ssa kierroksessa yhden terminaattorin 38:lla laukauksella.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä ;)
Wahtisaari

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

Easterling kirjoitti:

Niin ja sitten kaveri pelas demopelin Black templareilla, Tau empirea vastaan. Ensimmäiset 2 vuoroo oli menny päin metsiä. No, Dreadnought tallustelee töppöjaloillaan keltapukuisia hippejä kohti. Samassa linjassa on kuuden palomies ryhmä ja puku. Kaveri kysyy kumpaa pitäis ampua? Vastaan että todennäköisemmin tapat osan noista pienistä. Hän päättää kuitenkin ampua Battlesuittia. "Assaultcannon paukuttaa." "Nopat putoilevat pöydälle kuin kuumat hylsyt" Numeroista paljastuu; 5, 6, 6, 6. Suut loksahtavat auki "Miten tavallisella kuolevaisella aloittelijalla voi olla tällänen noppatuuri, kun minä en pysty heittämään kolmessa vuorossa yhtä kakkosta?!"
Mutta Easterling, eikös se suitti vielä jääny eloon? Enkös vielä savennu ne, vai oliko se se toinen suitti? :D

Kummiskin, aikamoista...

Mutta pistäkääs paremmaks: Kaverin kanssa 3k peli otettiin, Tau vs Marsut. Eka alettiin tekeen 2,5k armeijalistoja, si vähän ajan päästä päätetään ottaa se 3k. 3 vuoro alkaa, kunnes huomaan, että mulla on vaan 2,5k armeijalista. "WTF?!? Multa puuttuu 0,5k pisteistä!!!" Meinasin vielä voittaa sen pelin alivoimalla! Mutta peli päättyi kummiskin tasapeliin...
Indeed...
Easterling

Wahtisaari kirjoitti: Mutta Easterling, eikös se suitti vielä jääny eloon? Enkös vielä savennu ne, vai oliko se se toinen suitti?
Se idunsyöjä rendattiin maan rakoon, siinä mitään seivailla.
Wahtisaari

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

Easterling kirjoitti:
Wahtisaari kirjoitti: Mutta Easterling, eikös se suitti vielä jääny eloon? Enkös vielä savennu ne, vai oliko se se toinen suitti?
Se idunsyöjä rendattiin maan rakoon, siinä mitään seivailla.
Ainiin sutela! :D

Noo, kummiskin, sairasta.
Indeed...
Sipuli2

Viesti Kirjoittaja Sipuli2 »

Hmmm, mul on viel 1, kerran kun kaveri ampu 3 heavyboltter teamii mun metsas olevaa Fire warrior squadii pain, han osu ihmeelliset 8 kertaa, ja woundas 7... Luulin etta warriorit ois aika kuolleita, mutta heitin: 4 vitosta, 2 kutosta ja 4sen, Eli 1 kuoli. Sitten kostin ampumalla takas ja tapoin 6. (squadissani oli 10)
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä ;)
The Warmaster

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Tyranidit vs. marsut. Viimeinen vuoro. Genestealer ryhmästä oli enää yksi jäljellä, ja päätökseni oli juosta hurrrjasti karjuen sm commanderin kimppuun (olin jo niin selkeästi voitolla). Kaveri oli pumpannut yksinäisen commanderin melkolailla täyteen, löytyi iron haloa, power fistiä sun muuta krääsää.

Sain iskeä ensin. 4 attackiä (+1 niistä scything taloneista), ihan normitulos 2,3,3,5. No ei se nyt mitään aiheuttanut loppujen lopuksi. Commanderin vuoro. Viisi iskua, ja tulos: 1,1,1,2,3. ("Perkele!")

Sm pelaajan vuoro, ja assault phase. Kaveri sanoo "No nyt toi on kiusannu tarpeeksi. Nyt se kuolee" jne. erittäin päättäväisenä.

Gene iskee. Tulos: 6,6 ja 6. ("Voi helkutti!") No, eipä hätiä mitiä, iron halo löytyy. Tulos: 1,1 ja 3. ("PERKELE!")

Matsin jälkeen ristin kyseisen genestealerin supergenestealeriksi.
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Dead Flesh Penaltya vastaan tuli turpaan ammoin, mutta sattuipa jotain hassua.

Great Unclean One mättää läpi IG:n ja näiden TAU-liittolaisten.
Lanaa ukot, lanaa tankit. (Tuhoaa Chimeran & Russin, sekä kastroi toisen Russin)
Yksi wound jäljellä isolla mätäläjällä.
Yhden urhean kaartilaisen lasgun on ampumaetäisyydellä.
Laukaus.
Osuma.
Haava.
4+ invusave pieleen.

Turpiin tuli pelissä, mutta kylläpä nauratti!
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”