Askartele p*skartele Sotavasaralle banneri!
Re: Askartele p*skartele Sotavasaralle banneri!
Peukaloisen viimeinen tuotos on selkeästi paras, joskin hieman liian tumma.
Nyt ole imarreltu minun figuni pääsi banneriin
Mutta peukaloisen viimeisin edelleen paras.Ja (jos) joku muu haluaa käyttää tota figua niin siitä vain
0li011 kirjoitti:Täsä ois mun näkemys tosta paskartelusta, vähä kesti, näin noi peukaloisen töit ja sain vähä inpiraatiota, täs on tää, vähä hiano versio, laittakaa vaa jos löydätte jotai paranneltavaa, niinj korjautan asian
No tottakai minunkin sitten piti puuttua tähänkin...

Viimeksi muokannut dwarffer, Ke 08.08.2007 19:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dwarffer, bannerisi on aivan liian iso. Sopiva koko on 60x468 pikseliä.
Ja missä ovat WARMACHINE, Hordes, Confrontation ja muiden figupelien napit? Yhtälailla nämä ovat miniatyyrejä, joita yhdistää siis olo kuulua samaan lajiin. Logon tulisi olla IMO selkeä ja viestittävä kokonaisuus kuvaa ja tekstiä. Mikäli omistaisin kuvanmuokkausohjelman, yrittäisin toteuttaa isofonttista Sotavasara.net, jonka kirjainosioihin olisi silvottu pari miniatyyriä tms.Nazgúl kirjoitti:
Tuo teksin heijastus vaikuttaa vähän huonolta, ja missä on lotr -figu??? Niin ja tuo yläpuolen valkonen juttu kans pois...
-Nilarakh
Viimeksi muokannut Nilarakh, Ke 08.08.2007 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
peukaloinen
Vieläkin on aika iso... Teitkö ite noi vasaroiden kuvat? Ne vähän näytti erillisiltä.dwarffer kirjoitti:muokattu
- The Captain
- Valvoja
Kaikki nuo hienot figut, taustaefektit sun muut ovat ihan kivoja käyttää, joo, mutta muistakaa nyt kuitenkin, mikä siinä on se pääasia: asiasisältö. Sotavasara-tekstin pitäisi olla kunnolla ja selkeästi näkyvissä eikä niin, että sitä pitää tihrustaa taustavälkehdinnän lomasta. Fiksu, selkeä fontti, riittävän iso teksti ja selkeät kuvatukset taustalle/reunoille. Peukaloisella ja Lunastajalla on ainakin tämä idea hyvin hallussa, makuasia on sitten, mitä nimenomaisia figuja ja sloganeita haluaa sisällyttää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Joo en tehnyt niitäihan kokonaan muokkasin vain..Jos joku haluaa nuo vasarat niin voin lähettää
Dwarfferin pännerin teksti oli aivan liian pientä. Mun piti tulla lähemmäs et erottaisin sen, eikä se alempi teksti seljjiytynnyt oikein sittenkään.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.
Jakezuku
Jakezuku
Tässä on uusi tekemäni banneri:

Viimeksi muokannut Pate5, Ke 08.08.2007 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olin just tekemässä tällästä, sit kävin vilkaseen tätä ja jätin tekemättä, oisin käyttäny galtsun komeinta figua, eli drediä joka sai muistaaksni 1,4 arvosanaksi.0li011 kirjoitti:Täsä ois mun näkemys tosta paskartelusta, vähä kesti, näin noi peukaloisen töit ja sain vähä inpiraatiota, täs on tää, vähä hiano versio, laittakaa vaa jos löydätte jotai paranneltavaa, niinj korjautan asian
Protector of nerds.
Pidin tästä, Tämä on komeaPate5 kirjoitti:Tässä on uusi tekemäni banneri:
-
peukaloinen
Totta, kieltämättä aika coolPulla kirjoitti:Pidin tästä, Tämä on komeaPate5 kirjoitti:Tässä on uusi tekemäni banneri:
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mutta miksi molemmat figut ovat Gorkiporkin? Onhan täällä sotussa muitakin hyviä maalaajia kuten vaikka Aziz combat fighter ja Migsula. Komppaan kyllä Nilaa täysin. Voisi niitä muitakin figuja laittaa kuin Gw:n kun muilla tuppaa olemaan hienommat figut.Peukaloinen kirjoitti:Totta, kieltämättä aika coolPulla kirjoitti:Pidin tästä, Tämä on komeaPate5 kirjoitti:Tässä on uusi tekemäni banneri:
.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Eli voitinko mä siis tän kisan tol mun pänneril? mitä mä sain palkinnoks??
- SMarineCollector
- Viesti:
Veikkaisin että et voittanut. Ja muuten sulla lukee sotavasra. Tekstejä tuskin kantsii väsätä omin käsin, ja kuvastakaan ei saa mitään selvää 
Iron Maiden - 18.07.2008
Here we come Eddie!!!
Here we come Eddie!!!
Kylläpä ihmiset ovat tehneet hienoja bannereita. *awe* :o
Itse tekemisen puutteessa väsäsin seuraavanlaisen, yksinkertaisella linjalla mennään:

Tuohon voisi vielä kehitellä jotain. Mm. iskulauseen, tai reunoille jonkinsortin logot mutta en tähän hätään mitään ihmeempiä keksinyt...
Itse tekemisen puutteessa väsäsin seuraavanlaisen, yksinkertaisella linjalla mennään:

Tuohon voisi vielä kehitellä jotain. Mm. iskulauseen, tai reunoille jonkinsortin logot mutta en tähän hätään mitään ihmeempiä keksinyt...
-
peukaloinen
Tässä kuudes bannerini, tällä kertaa vähän hillitympi. Aluksi ol tarkoitus tehdä vihreä niin, kuin Nazgúl ehdotti joskus, mutta kun kaikki toitottavat foorumin väriteemasta niin tein sitten taas sinisen. Figut on Azis the Combat Fighterin, Taavetin ja Migsulan.

-
peukaloinen
No joo, jotain siihen voisi laittaa.... Muttaa tähän asti ihan hieno.Drakken kirjoitti:Kylläpä ihmiset ovat tehneet hienoja bannereita. *awe* :o