"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Klassisin Warhammer 40k armeija

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
AR15
Viesti:

Klassisin Warhammer 40k armeija

Viesti Kirjoittaja AR15 »

Mikä en teiän mielestä klassisin ase Warhammer 40kssa esim mikä ase tulee ekana mieleen tuu mainitaan 40k tai nii eespäin
"You can kill ten of my men for everyone i kill yours, but even those odds, you will lose and i will win"
Vesihiisi

Re: Klassisin Warhammer 40k armeija

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Itselläni tulee mieleen örkit ja Imperial Guard. Aloitin joskus kolmos editionin aikoihin ja tuolloin lähes kaikki ketä tunsin keräsi joko örkkejä tai Imperial Guardia, jotkut myös eldareita. Itse keräsin örkkejä. Space marinet oli vain joku legenda voittamattomasta armeijasta, sillä tälläisiä ei ollut koskaan tullut nähtyä, muuten kuin hieman sääntökirjassa. Nykyään jutusta on mennyt hieman maku siinä mielessä, että lähes kaikki armeijat ovat tulleet enemmän tai vähemmän tutuiksi ja tuntuu, kuin kaikki olisi jo nähty.
Miau.
The Warmaster

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Eiköhän se ensimmäinen mieleen ponnahtava juttu ole se, mihin tutustui ensimmäisenä aloittaessaan harrastuksen...

Minulle se on bolter ja ultramariinit.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Upsilon kirjoitti:Mikä en teiän mielestä klassisin ase Warhammer 40kssa esim mikä ase tulee ekana mieleen tuu mainitaan 40k tai nii eespäin
-_-`

Gallupin makua, mutta chargetan iniative kympillä ennen modeja.

Kyllä se boltter on, rogue traderin aamuhämärästä ihmiskunnan pimenevään yöhön.
Viimeksi muokannut Anaheim, To 09.08.2007 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Chainsword sen jälkeen Boltteri.
Mighty Muffin

Viesti Kirjoittaja Mighty Muffin »

Kumpaan tässä nyt pitäisi vastata? Otsikkoon vai viestiin? No vastaan molempiin

Klassisin armeija taitaa olla Dark Eldarit. Joskus pienenä naperona olin päässyt johonkin harrastekauppaan josta bongasin 40Kn aloitusboksin, joka sisälsi Deldareita ja Space Marineita. Deldarit olivat vaa niin paljon siistimpiä kuin Marinet ;). Vuosien päästä Marinet olivat unohtuneet tyystin mutta Deldarit olivat vielä muistissa.

Klassisin ase kuitenkin tulee sieltä Imperiumin puolelta eli perus Heavybolter. Olen aina rakastanut aseita jotka ampuu monta kertaa ja Heavybolterissa on vaa sitä tyyliä(IMO).
Onneks mun kosmonautin ura katkes tähä lattiaa
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”