Rapa/mutaefekti baseen
Rapa/mutaefekti baseen
Terve! Kysyisin, miten saisi hyvää rapa, tai mutaefektiä baseen. Olin ajatellut liimata pieniä kivenmurikoita baseen, ja maalata base, sekä kivenpalaset graveyarth earthilla. Ja jotta tulisi oikein kostea tunnelma, olin ajatellut laittaa sekaan vielä water effektiä. Mutta tulisikohan tällainen toimimaan.. Vai onko kellään hyviä/parempia ideoita mutaiseen baseen?
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Re: Rapa/mutaefekti baseen
Jokin hieman kuivempi muta voisi olla helppo toteuttaa GS:llä, johon painelet jalan/renkaanjälkiä.
No... mä oon kerran kokeillu tota ja olin ite tyytyväinen tluokseen. Laitat GS:sta baseen epä tasasen mutta sileän pinnan (ei tartte ees paljoa GS:sää), painele vaikka jalan jälki(ä) stuffiin ja anna kuivua. Laita oman mielen mukaan tota hiekkaa jos haluat (ite en laittanu yhtään mut kai se toimis), ja maalaa sellaseks mudan ruskeeks. kuivuttua laita päälle kerros gloss varnishia ja tadaa... siinä sulla on ihan hyvä märän näköinen muta base.
- When in deadly danger, when beset by doubt.
Run in little circles, wave your arms and shout.
Run in little circles, wave your arms and shout.
Migutti kirjoitti:Jokin hieman kuivempi muta voisi olla helppo toteuttaa GS:llä, johon painelet jalan/renkaanjälkiä.
Ikäväkseni joudun ilmoittamaan, että minulta ei löydy greenstuffia, tahi gloss varnishia, basemateriaalina on vain (Tällä hetkellä) static grass, sekä hiekkamontuilta kerättyä hienoa hiekkaa, sekä isoja, ja pieniä kiviä (Tottakai miniatyyreille sopivassa koossa), ja maalipurkkeja (Maalipurkkeja, jotka voisivat sopia rapabaseen, ja joita minulla siis on, ovat graveyarth earth, bronzed flesh, ja snakebite leather(Myös erilaisia metallin, punaisen, ja vihreän sävyjä, sekä valkoista, mustaa, ja keltaista.) . Näistä pitäisi sitten keksiä jotakin, millä saisi sopivan rapaista tunnelmaa baseen.barzano kirjoitti:No... mä oon kerran kokeillu tota ja olin ite tyytyväinen tluokseen. Laitat GS:sta baseen epä tasasen mutta sileän pinnan (ei tartte ees paljoa GS:sää), painele vaikka jalan jälki(ä) stuffiin ja anna kuivua. Laita oman mielen mukaan tota hiekkaa jos haluat (ite en laittanu yhtään mut kai se toimis), ja maalaa sellaseks mudan ruskeeks. kuivuttua laita päälle kerros gloss varnishia ja tadaa... siinä sulla on ihan hyvä märän näköinen muta base.
PS; Saan kaverilta lainaan lähitulevaisuudessa water effektiä, en tiedä, minkälaista ainetta äsken mainitsemani on, mutta katsotaan, josko sitä voisi käyttää jotenkin ongelmaan..
Sekoita leivinjauhetta, hienoa hiekkaa, vettä ja erikeepperiä. Anna kuivua, maalaa ruskeaksi ja viimeistele kiiltolakalla.
Erikeepperiä voi laittaa hieman enemmän kuin muita aineita.
Löytyy.
Erikeepperinä käy luultavasti GW:n baseliima (Haisee, ja näyttää tismalleen samanlaiselta). Mutta mikä tarkoitus on leivinjauheella? Minkälainen soppa noiden sekoituksesta syntyy?Ruispöllö kirjoitti:Sekoita leivinjauhetta, hienoa hiekkaa, vettä ja erikeepperiä. Anna kuivua, maalaa ruskeaksi ja viimeistele kiiltolakalla.