miten voittaa hordes of chaoksella empiren
miten voittaa hordes of chaoksella empiren
miten voittaa helposti 12 warriors of chaoksella ja 2 vaunulla empiren 8 whitewolwffii 10 svordsmenii ja 10 halberdierii
- The Captain
- Valvoja
Re: miten voittaa hordes of chaoksella empiren
Ei mitenkään, jos helposti halusit sen tehdä.panze kirjoitti:miten voittaa helposti 12 warriors of chaoksella ja 2 vaunulla empiren 8 whitewolwffii 10 svordsmenii ja 10 halberdierii
Käytännössä kuitenkin nuo White wolffit (jos ovat Inner circleä) ovat ainoa huolenaiheesi tuossa vastapuolen armeijassa. Käytä kärryjäsi koukkaamaan molemmilta sivustoilta, jolloin white wolffien on pakko kääntyä kohtaamaan jompikumpi, tai jos ne eivät tee niin, jyrää kärryilläsi nuo pienet jalkaväkiyksiköt.
Lähtisin kuitenkin siitä, että teette kumpikin ihan oikeat armeijalistat armeijakirjojen mukaisesti, opettelette perussäännöt ja palaatte taktisiin ongelmiin vasta sitten, kun oikeasti pelaatte Warhammeria ettekä vain leiki muovisotilailla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Höpöttiuhka
Noh, minun mielestäni tuo on vähän typerästi sanottu. Kyseessä olevat henkilöt ovat selvästi vasta aloittelijoita, jotka haluavat saada vähän kuvaa pelistä. En minäkään ensimmäiset figut saatuani rynnännyt óstamaan armeijakirjaa ja hiomaan mitään kunnon armeijaa. samanlaista minullakin oli pari kertaa.The Captain kirjoitti:Lähtisin kuitenkin siitä, että teette kumpikin ihan oikeat armeijalistat armeijakirjojen mukaisesti, opettelette perussäännöt ja palaatte taktisiin ongelmiin vasta sitten, kun oikeasti pelaatte Warhammeria ettekä vain leiki muovisotilailla.
Elikkäs. kun on kumminkin noin pienestä pelistä kiinni, niin ei noilla taktiikoilla ole niin paljoa väliä. pistä vaunut vaikka warrujen molemmille puolille ja siitä eteenpäin käytä järkeä, että kuinka kannattaa toimia.
Ps. älä osta tulevaisuudessa warruja, jos peleissä haluat pärjätä. Onhan nne hienoja, mutta eivät niin hyviä, miltä näyttävät.
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
- Plästik Dub
Mihin tähtäät tuolla kommentilla, saanko kysyä?dwarffer kirjoitti:Ei empireä voi voittaa
Huomaa hymiö, viesti on ilmeisesti sellainen kummallinen juttu kuin vitsi.Plästik Dub kirjoitti:Mihin tähtäät tuolla kommentilla, saanko kysyä?dwarffer kirjoitti:Ei empireä voi voittaa
No pain no gain.
-
Höpöttiuhka
Vitsi on ja aika typerään paikkaan tungettu.Drago^ kirjoitti:Huomaa hymiö, viesti on ilmeisesti sellainen kummallinen juttu kuin vitsi.Plästik Dub kirjoitti:Mihin tähtäät tuolla kommentilla, saanko kysyä?dwarffer kirjoitti:Ei empireä voi voittaa
*mutinaa nyypistä, bänneistä ja modejen leväperäisyydestä
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti