Saattaapi meikäläinenkin tulla nöyryyttämään itseään coniin. Kun pelejä ei ole takana pitkään aikaan ja muutenkin hyvin vähän, niin pitää vähän täältä hakea tukea listan kasaukseen. Näettepä samalla ketä pääsette löylyttämään. Mä kasasin pari listaa, jolla voisi yrittää pelailla. Mukana itselle joten kuten tuttuja yksiköitä, jotka silti vaikuttaa mielenkiitoisilta.
Stryker/Caine
-Centurion
Journeyman wc
-Hunter
Long gunners (6)
Sword knights (7)
Field mechanics (4)
GMCA
Eiryss
496/499 pt.
TAI
Stryker/Caine
-Defender
-Lancer
Journeyman wc
-Hunter
Sword knights (6)
GMCA
Eiryss
492/495 pt.
Kummalla näistä kannattaisi pelata ja miten? =) Onko jotain kommentoitavaa tai jotain mitä kannattaisi ihan oikeasti vaihtaa?
Ropeconin turnaus ja listoja
Ropeconin turnaus ja listoja
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Re: Ropeconin turnaus ja listoja
Tällä listalla tuli sitten pelattua ja meni itse asiassa yllättävän hyvin; kaksi voittoa, kaksi tappiota ja tasapeli. Eka peli oli kyllä uskomatonta säätämistä, kun deploymentista lähtien kaikki oli kovin hankalaa. Pahoittelut vaan vastustajalle ylipitkästä pelistä, kun olin niin pihalla. Ainoa peli, jossa tuli rankasti päihin (tosin Cainen ansiosta ei kovin nopeasti =) oli turnausvoittajapetoja vastaan ja siinä jo lähtökohtakin tällä listalla taisi olla varsin heikko pelaajasta riippumatta.Celebdae kirjoitti: Caine
-Centurion
Journeyman wc
-Hunter
Long gunners (6)
Sword knights (7)
Field mechanics (4)
GMCA
Eiryss
499 pt.
Mutta joo kivaa oli. Pitäis vaan pelata enemmän, että osaisi vähän ees odottaa mitä vastustajan ukot osaa tehdä!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.