Kääpät 2000 grammaa
Kääpät 2000 grammaa
Lords & Heroes
Thorek:505p
Thane:74p
-gw
-ro stone
Master engineer:79p
-gw
-ro stone
Core
20Warriors:205p
-fc
-kilvet
20:longbeards:290p
-fc
-kilvet
-ro battle
10Thunderers:155p
-kilvet
-musikantti
Special
Cannon:125p
-ro forging
Grudge Thrower:105
-ro accuracy
2xpulttis:120p
-2xengineer
7xMiners:82p
-musikantti
Rare
Organ gun:120p
Gyrocopter:140p
Kommenttia.
Thorek:505p
Thane:74p
-gw
-ro stone
Master engineer:79p
-gw
-ro stone
Core
20Warriors:205p
-fc
-kilvet
20:longbeards:290p
-fc
-kilvet
-ro battle
10Thunderers:155p
-kilvet
-musikantti
Special
Cannon:125p
-ro forging
Grudge Thrower:105
-ro accuracy
2xpulttis:120p
-2xengineer
7xMiners:82p
-musikantti
Rare
Organ gun:120p
Gyrocopter:140p
Kommenttia.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Re: Kääpät 2000 grammaa
ottaisin toisesta bolttiksesta engineerin pois ja master engineer tilalle ja kumpaankin rune of penetratingit (tietysti vastustajan armeijasta riippuen). longbeardeille ja warruille ottaisin gw:t niin saat paljon iso strenasia iskuja ja minä käyttäisin thanea gw:llä ja 2x rune of iron ja master rune of spite niin saat thanelle 2+ ward saven. minereille fc ja nekin kymmenen porukkaan ja organ gun pois. tietysti organ gun on hyvä mutta gw:t ja semmoset on tärkeitä
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eh, hyvä vitsi. Wardi ei kumuloidu kuten armouri.röde kirjoitti: thanea gw:llä ja 2x rune of iron ja master rune of spite niin saat thanelle 2+ ward saven.
Itse lista on hyvä enkä keksi mitään millä sitä voisi parantaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Tulivasara
röde kirjoitti:ottaisin toisesta bolttiksesta engineerin pois ja master engineer tilalle ja kumpaankin rune of penetratingit (tietysti vastustajan armeijasta riippuen). longbeardeille ja warruille ottaisin gw:t niin saat paljon iso strenasia iskuja ja minä käyttäisin thanea gw:llä ja 2x rune of iron ja master rune of spite niin saat thanelle 2+ ward saven. minereille fc ja nekin kymmenen porukkaan ja organ gun pois. tietysti organ gun on hyvä mutta gw:t ja semmoset on tärkeitä
öhöm... warruille ja longbeardeille ei gw:itä oikein kantti laittaa ku ei sitte moni pääsee iskee takas ku vastustaja kuitenkin chargaa...
Full Command on liian riskaabeli 10miehen unitilla.
Itse lista on todella hyvä en oikeen parannettavaa keksi
Minerit nostaisin kymmeneen ja ottaisin pulttereille runeja (penetrating/burning). Pisteet saat revittyä vaikka tiputtamalla toisen engineerin pois ja vaihtamalla thorekin tavalliseen runelordiin anvililla (eipähän ala vastustajat kitisemään spessu-charactereista).
...but it's just me!
...but it's just me!
Infra terram pumiliones cuprum edent!
eipä ees kannata. se yks plus armoursave closiksessa ei hyödytä niin paljon, tietysti silloin kuolee vähemmän omia mut etpä tapa lähellekään niin paljon vastustajia vaikka olisivat jotain shittii.gw:n kanssa oleva soturi kuolee helpommin kun kilpi handi soturi mut käpsien hyvä toughness estää ja +2 strenght tekee pahaa jälkee enitenkin pitkäparroilla...Tulivasara kirjoitti: öhöm... warruille ja longbeardeille ei gw:itä oikein kantti laittaa ku ei sitte moni pääsee iskee takas ku vastustaja kuitenkin chargaa...
-
Usermaatra
Jokaisen itseänsä kunnioittavan kansalaisen nimimerkki on "Mävaan".
kilvellä saa closiksessa 2 armour savee lisää.röde kirjoitti:se yks plus armoursave closiksessa ei hyödytä niin paljon,Tulivasara kirjoitti: öhöm... warruille ja longbeardeille ei gw:itä oikein kantti laittaa ku ei sitte moni pääsee iskee takas ku vastustaja kuitenkin chargaa...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Vain edestä tulleisiin iskuihin ja kun se on yhdistetty hw:seen.Jopotzuki kirjoitti:kilvellä saa closiksessa 2 armour savee lisää.röde kirjoitti:se yks plus armoursave closiksessa ei hyödytä niin paljon,Tulivasara kirjoitti: öhöm... warruille ja longbeardeille ei gw:itä oikein kantti laittaa ku ei sitte moni pääsee iskee takas ku vastustaja kuitenkin chargaa...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Juuri näinEl Capitan kirjoitti:Vain edestä tulleisiin iskuihin ja kun se on yhdistetty hw:seen.Jopotzuki kirjoitti:kilvellä saa closiksessa 2 armour savee lisää.röde kirjoitti:se yks plus armoursave closiksessa ei hyödytä niin paljon,Tulivasara kirjoitti: öhöm... warruille ja longbeardeille ei gw:itä oikein kantti laittaa ku ei sitte moni pääsee iskee takas ku vastustaja kuitenkin chargaa...