"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dwarfs vs Orcs & Goblins 1400 pts (tarinapohjainen)

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
Rizky

Re: Dwarfs vs Orcs & Goblins 1400 pts (tarinapohjainen)

Viesti Kirjoittaja Rizky »

hmm no uuden edikan mukaan varmaanki ku spiderei :p hmmm jotenki sillane olo ettei kyseist pelii oo ees pelattu ku örkeil vaa unittei laitettu tohon ilman muutaku noita core unitteja eikä mitään commandeista yms
röde

Viesti Kirjoittaja röde »

Tämä peli on pelattu eikä sitä kannata epäillä, mutta raportti on kirjoitettu jonkin verran myöhemmin kun peli joten örkkien tiedot ovat puutellisia kun en muista missä on fc ja missä ei ja jne jne... pahoittelen näitä puutteita.
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Rizky kirjoitti:jotenki noi örkit näyttää vähän siltä et ois alle 1400 pistettä? onks täs pelattu muuten vanhan va uuden örc ediikan mukaan? =)
Minun laskujen mukaan örkkien armeija on alastomana (pois lukien ngobbojen spearit ja sbowit) 960 pistettä niin voisi se 1400 mennä täyteenkin...
helffer

Viesti Kirjoittaja helffer »

Jara- kirjoitti: Eiköhän se ole kuule herra helffer joka tässä miettii kolme kertaa ennen kuin menee kirjottamaan mitään mistään armeijoiden huonoudesta. Ensinnäkin noi sun kaikki väitteet on ihan perättömiä kun vaikuttais siltä että oot menny kaiken skeidan kirjottamaan ihan mielikuvies perusteella, toiseks: tietääkseni sotaraportti osuuteen ei tulla pätemään mistään armeijoista ja kaiken kukkuraksi et edes tekstin perusteella ole koskaan edes pelannut mitään örkkejä vastaan.

Loppuun haluaisin vielä muistuttaa, että mikään armeija EI ole huono. Kaikki armeijat toimivat vähintään yhdellä tavalla armeijaa kuin armeijaa vastaan.
Voiskohan olla nuokin minun väitteet siitä että en ollu kuullu örkeistä mitään muuta kuin niitten huonot puolet(ja luulin niitä muutenkin huonoiks), mut nyt kun ollaan röden kanssa tutkittu hieman noita örkkejä nii kyl semmonen joka vähänkään osaa pelata niillä ja jolla on jotain muutakin kuin pelkkii coreja nii hakkais mun helffit kyllä mennen tullen et siinä on nykynen mielipide asiasta! Minusta nimittäin tuntuu et helffeillä on kyllä turhan paljon pisteitä vieviä joukkoja laatuunsa nähden...
    High Elffini tekevät joukoistasi murskaa(elleivät murskaannu itse)
    Nykyään myös gobotkin mukana

Elä klikkaa tätä... Et hyödy siitä mitään
    http://s2.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=21162
    Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

jep helffeillä se toughness vähä ärsyttävä. periaatteessa ngobbotkin tekee closiksessa saman kuin elfit
    Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Yllättävän hyvä kokonaisuus loppujen lopuksi. Vähän huolestuin tuossa alussa, kun homma alkoi "Kääpiöt lähti tappelemaan kaljasta örkkejä vastaan" -tyylisesti. Ainut huomauttamisen arvoinen asia on se, että pysy yhdessä ja tietyssä aikamuodossa. Tarinassasi vaihtelet preesensin ja imperfektin välillä. Tämä ei sinäänsä häiritse tekstinlukua, toisin kuin yhdys sana virheet yms. mitä tässä ei onneksi ollut niinkään. Lähinnä tuollainen tyylikysymys, mitä varmasti äidinkielenopettajasikin arvostaa ;) Lyhehkö oli, mutta ennemmin lyhyt ja hyvä, kuin pitkä ja paska.
    Olet mitä syöt, minä olen ihminen
    Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
    röde

Viesti Kirjoittaja röde »

No kiitti kiitti
    grown sexy

Viesti Kirjoittaja grown sexy »

Aika hyvä taisteluraportti ensimmäiseksi. Tietysti muutamat kirjoitusvirheet pilaavat vähemmän, mutta se on ymmärrettävää
    helffer

Viesti Kirjoittaja helffer »

grown sexy kirjoitti:Aika hyvä taisteluraportti ensimmäiseksi. Tietysti muutamat kirjoitusvirheet pilaavat vähemmän, mutta se on ymmärrettävää
    niinpä ;)
    High Elffini tekevät joukoistasi murskaa(elleivät murskaannu itse)
    Nykyään myös gobotkin mukana

Elä klikkaa tätä... Et hyödy siitä mitään
    http://s2.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=21162
    Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”