ja b) millä värivalinnalla sen saisi sopivasti erottumaan edukseen musta-valkoisesta kaaosarmeijasta? itse olin vähän ajatellut tehdä kultaisen tai sitten tuollaisen punertavan kuin tuossa mallikuvassa (boxi), mutta miten maalata tuo kultaiseksi?
Louhikäärme
Louhikäärme
Niin.. vinkkejä a) miten maalata lohikäärmeen kokoinen otus ilman että hermot menee (meni kyllä jo kokoomisessa
)
ja b) millä värivalinnalla sen saisi sopivasti erottumaan edukseen musta-valkoisesta kaaosarmeijasta? itse olin vähän ajatellut tehdä kultaisen tai sitten tuollaisen punertavan kuin tuossa mallikuvassa (boxi), mutta miten maalata tuo kultaiseksi?
A herd of one.
-
Puolijohdediodi
omani maalasin niin että sarvet ja muut luun palaset shining goldilla.. musta pohjamaali noille ensin ja sitten drybrushasin shining goldia päälle.. sitte vielä shining goldia ja olematon osa valkoista sekasin ja sillä hi litet siihen kullan päälle..
muuten lohikäärme sitten maalattiin blazing orangella, fiery orangella ja golden yellowilla.. valkonen pohjamaali..
noi on siis mun mielestä parhaat citadel värit siihen..
muuten lohikäärme sitten maalattiin blazing orangella, fiery orangella ja golden yellowilla.. valkonen pohjamaali..
noi on siis mun mielestä parhaat citadel värit siihen..