Druzhina Captain kirjoitti:Perusrottien aloitusvarustus on yleensä ollut sling+club+free dagger (+5). Mutta jokainen valitsee sen mistä itse tykkää enemmän. Mutta rottien paras ase on määrä ja nopeus. Näitä kannattaa hyödyntää.
Olen samaa mieltä. Nuija on vain yhden rahan kalliimpi kuin tikari, ja toisin kuin tikari, nuija on oikeasti hyvä ase - yksi pelin parhaista hintaansa nähden. Concussion-sääntö (silloin, kun sen muistaa) on erinomaisen hyödyllinen, eikä nuija anna plussaa vastustajan saveenkaan.
Linkojakaan ei kannata jättää ostamatta - onpahan ainakin jotain tekemistä niillä kierroksilla, kun ei pääse lähikseen, ja jonkinmoista vastatulta vihollisen yläkerroksissa lymyäviä ammuskelijoita vastaan on hyvä olla olemassa. Linko on edullinen ja kelvollisen tehokas ampuma-ase.
Sankareiden aseistuksessa vaihtaisin päittäin black skavenin ja assassinin aseistuksen - fighting clawien kanssa et pääse hyötymään nirhaajan kovasta BS:stä, ja assassinin erikoissäännön ansiosta tikarien save bonuskaan ei jää kaihertamaan, jos vihollinen vaikka olisi jostain light armourin löytänytkin. Night runnerinkin miekan antaisin mieluummin assassinille. Night runnerit ovat olemassa lähinnä tuomassa rahaa post-battle sequencessa, kunnes oppivat tavoille. Turhaa riskeerata huonoa heroa lähikseen. Jostain (esim. giant rateista) nipistäisin myös rahat toiseen night runneriin. 17 on hyvä aloitusluku, rout-testi osuu kohdalle vasta viiden menehtyneen jälkeen, ja massava jengi voi myös helposti zergata vähemmän lukumääräiset viholliset. Itse tietysti suosin skaveneilla lukua 13 ja täysiä ankareita, mutta jokainen taaplaa (tai vipeltää) tyylillään.
Reikinmaalaislista on ihan jees. Ongelma on lähinnä siinä, että joka jätkä on kallis, joten jokainen kuolema harmittaa. Puukolla ja vasaralla aseistetut perus-warriorit ovat ihan hyviä ottamaan vastaan iskut ja nuolet kohtalon.