Vehicleille ei tapahdu mitään lukee sääntökirjassa:
"But other vehicles are unaffected"
-Tony
Tankeista
- SMarineCollector
- Viesti:
Re: Tankeista
Iron Maiden - 18.07.2008
Here we come Eddie!!!
Here we come Eddie!!!
- The Warmaster
Räjähdyksellä ei ole strenaa tai ap:ta. Räjähdysalueella olevat modelit menettävät woundin 4+, ja savet saa ottaa normaalisti. Ja vehicleihin ei tehoa, kuten tuossa edellä sanottiinkin.
- Half-breed
Kumpaankin löytyy vastaus LBB:n s.67 kohdista "Vegicle Exploades!" ja "Vehicle Annihilated!"
Halfedit: Ja minä voisin katsoa, että onko uudella sivulla jo tähän vastattu.
Halfedit: Ja minä voisin katsoa, että onko uudella sivulla jo tähän vastattu.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
LaGas
?Half-breed kirjoitti:Halfedit: Ja minä voisin katsoa, että onko uudella sivulla jo tähän vastattu.
No kiitti nyt kumminkin!
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
Puolikas tod. näk. luki vain ensimmäisen sivun eikä huomannut olemassa olevaa toista, vastaten edellisellä sivulla esitettyyn kysymykseen.LaGas kirjoitti:?Half-breed kirjoitti:Halfedit: Ja minä voisin katsoa, että onko uudella sivulla jo tähän vastattu.
-
LaGas
Jaa...no joo!
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!