Empiren flagelantit ja Knights of innre circle kysymyksiä
-
Noppa Jumala
Empiren flagelantit ja Knights of innre circle kysymyksiä
Niin että kysyisin että saako kinghts of innre circle knightit magic banneria ja ottaako flagelantit minium:in core paikoista jos on pappi. Esim. mulla on 10 handgunneri ja 5 flagelantia ja pappi onko se laillinen armeija?
Re: Empiren flagelantit ja Knights of innre circle kysymyksiä
Kuten kirjassa sanotaan, ritarit saavat taikalipun. Ja flagelantit vievät ihan normaalisti sen core-paikan, kun ei ole erikseen mitään mainittu.
Pappi+flagelantit ja gunnerit on ihan laillinen armeijan alku. Ei siitä peliä vielä saa, mutta alku kyllä. Vielä flagelantteja ja state-trooppeja lisää, niin on armeijan alku sigmariitti-armeijan alku kasassa.
Pappi+flagelantit ja gunnerit on ihan laillinen armeijan alku. Ei siitä peliä vielä saa, mutta alku kyllä. Vielä flagelantteja ja state-trooppeja lisää, niin on armeijan alku sigmariitti-armeijan alku kasassa.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
-
Noppa Jumala
Joo, kiitti vaikka mulla on jo kyllä 3000 pistettä koossa...
eikös flagellanit ole jotain special unitteja...?
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Ne on rarea, mutta jos armeijasta löytyy pappi tai arkkilehtori, niin yhden ryhmän saa coreen. Alle 2k peleissä siis pappi, ryhmö ruoskijoita ja jokin muu core-yksikkö muodostaa laillisen armeijan (pohjan).