Moi, Ropeconissa mainitsinkin että tekis mieli taas pelata Strigoita. Hetken pohdinnan jälkeen tulin tähän tulokseen.
Characters:
Vampire Count Audrach...305
-Bat form, Summon Ghouls, Iron sinews
Vampire Triples "Jozy" "Trinity" und "Elena"
3x 125
-Bat form
Total: 680
Core:
20x Skeletons "Cohort IV"..215
-Standard, musician
5x Ghouls...40
5x Ghouls...40
-Slaves
5x Wolfs...50
5x Wolfs...50
-Hounds of Trinity
Special:
11x Black Knights "The Fallen Reiksguard"...332
-Champion, Standard, warbanner, Barding
11x Black Knights "Sons of Mousillon"...315
-Full command, Barding
6x Black knights "Brotherhood of Six"...138
5x Black knights "Anarchy"...115
Trollit suksikoot suolle, asiallista kommenttia tack. Muut ignorataan.
-Naus
2k Vampire Counts
Re: 2k Vampire Counts
ota skeletonit pois ellet laita stritogoita sinne koska muuten armeijasi on nopea ja noi skeletonit erittäin hitaita ilman genraalia.
kyllähän tuo ritari jyrä on jees mutta, ilman jonkunlaisia heroja ei ehkä iske niin hyvin kuin luulet sen ws 3 takia...melkein kopio jopa minun ritari jyrästäni millä pelaan xD
Toisinaan jos noi kaikki strigot hyökkäävät aina samaan läjään voi tulos olla kivan näköistä tai sitten ei :>
kyllähän tuo ritari jyrä on jees mutta, ilman jonkunlaisia heroja ei ehkä iske niin hyvin kuin luulet sen ws 3 takia...melkein kopio jopa minun ritari jyrästäni millä pelaan xD
Toisinaan jos noi kaikki strigot hyökkäävät aina samaan läjään voi tulos olla kivan näköistä tai sitten ei :>
Juuri tällaista kommenttia en kaivannut, kiitos. Kyllä, Skeletonit ovat siellä että voin laittaa vampyyrit sinne, sillä missään muualla ne eivät ole turvassa targetoinnilta. Ne ovat kuitenkin aivan tarpeeksi nopeita saavuttamaan ja pitämään objectiveita jne. Kenraali on kuitenkin ekat parivuoroa niissä aina.Crystania kirjoitti:ota skeletonit pois ellet laita stritogoita sinne koska muuten armeijasi on nopea ja noi skeletonit erittäin hitaita ilman genraalia.
Noh, mistäs sinä sait päähäsi että luulen noiden lyövän jotain? Olen kyllä melko tietoinen siitä mihin nuo ritariyksiköt kykenevät, sillä olen pelannut tällä listalla ennenkin, kuten ehkä viestistäni selviää. Ja tuskin kuitenkaan olen kopioinut siun listaasi sillä originaali kuudennen laitoksen versio on postattu ennen siun liittymispäivämäärääsi sotuun.kyllähän tuo ritari jyrä on jees mutta, ilman jonkunlaisia heroja ei ehkä iske niin hyvin kuin luulet sen ws 3 takia...melkein kopio jopa minun ritari jyrästäni millä pelaan xD
Tämä riippuu aivan siitä mikä on tilanne kentällä, keskiverto blokista noi vampyyrit menevät ryhmänä yksin läpi. Pienempiä yksiköitä ne taas tuhoavat yksinäänkin. Mukavasti lyönti voimaa ja mobiiliutta samassa paketissa.Toisinaan jos noi kaikki strigot hyökkäävät aina samaan läjään voi tulos olla kivan näköistä tai sitten ei :>
Seuraava postaaja toivottavasti ei ala listaamaan itsestäänselvyyksiä, vaan antaa parannusehdotuksen. Mä kursin ton kasaan Ruotsin tunnilla joten pari hyvää ideaa ei luulisi olevan liikaa pyydetty.
Jos vaihtaisit nuo skeletonit zombbareihin, säästäisit 80 pistettä. Saattaa myös olla, että laskin väärin, mutta countissa taitaa olla 10 pistettä liikaa. Tuolla 90 pojolla saat kolmannet pakit susia ja ghouleja... Muutenkin lista taisi olla vähän vajaa pisteistä, koska tuonne näyttäisi saavan kahteen tonniin vielä kuudennen ritarin siihen pieninpään ryhmään.
Count (205 + 45 + 20 +25): 295
3 x Thrall (80 + 45): 3 x 125 => 375
20 x Zombies (Stand, Mus): 135
3 x 5 Ghoul: 3 x 40 => 120
3 x 5 Dire: 3 x 50 => 150
2 x 6 Black Knights: 2 x 138 => 276
11 x Black Knights (FC): 315
11 x Black Knight (Stan, Champ, Warbanner): 332
Total: 1998 pts
Count (205 + 45 + 20 +25): 295
3 x Thrall (80 + 45): 3 x 125 => 375
20 x Zombies (Stand, Mus): 135
3 x 5 Ghoul: 3 x 40 => 120
3 x 5 Dire: 3 x 50 => 150
2 x 6 Black Knights: 2 x 138 => 276
11 x Black Knights (FC): 315
11 x Black Knight (Stan, Champ, Warbanner): 332
Total: 1998 pts
Jees, noissa pisteissä voi hyvinkin olla häikkää. Avasin VC kirjan viimeksi varmaan vuosi sitten, ja kun Ruotsin tunnilla aloin arpomaan noita hintoja niin valitsin aina kalleimman niistä mitkä kuulosti tutuilta. Mutta tosiaan, boksin muuttaminen zombeiksi tuskin ainakaan heikentää listaa merkittävästi. Vaikka nyt tykkäänkin luurangoista enemmän niin täytyy sanoa että nuo lisäyksiköt houkuttelevat. Näyttäisi vielä mahtuvan melko näpsäkästi, nyt sain niitä kipeästi tarvittavia deployment choiceja lisää. Tack så mycket.
-Nasu
-Nasu
irtopisteet ovat paholaisen keksintö antaa vastustajalle mahdollisuus tasapeliin :-(
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head