"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lyhenne apua!

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Kerho Ukkonen

Lyhenne apua!

Viesti Kirjoittaja Kerho Ukkonen »

Mitä tossa Tau codexissa tarkottaa nää lyhenteet:
WS
BS
S
T
W
I
A
Ld
ja Sv on varmaankin armor save
ja eiks ethereal saa sit savee ku siin lukee vaa -
Veikkaan ettei toi S tarkota Strenghtii ku se lukee tau profilessa
Iceman
Viesti:

Re: Lyhenne apua!

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Lyhenteet on selitetty sääntökirjan sivulla 12. Mikäli sinulla ei ole omaa sääntökirjaa tai et tunne ketään keneltä voit kirjan lainata, niin suosittelen sellaisen hankkimaan, koska pelin pelaaminen oikeilla säännöillä helpottuu kummasti sääntökirjan avulla.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
meny

Viesti Kirjoittaja meny »

Solid Snake kirjoitti:Veikkaan ettei toi S tarkota Strenghtii ku se lukee tau profilessa
Kyllä taullakin on strenght vaikka ovatkin ampuvia.
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
Kerho Ukkonen

meny kirjoitti:
Solid Snake kirjoitti:Veikkaan ettei toi S tarkota Strenghtii ku se lukee tau profilessa
Kyllä taullakin on strenght vaikka ovatkin ampuvia.
oks tossa tau profilessa ja weaponseissa eri strenght? niinku se S meinaa jotain siihen ukkoon liittyvää Strenghtii
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

Kyllä. Ja hanki se sääntis. Pikkukirjallakin pärjää.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
meny

Viesti Kirjoittaja meny »

Kaikkien rotujen ampuma-aseilla on oma str. jota käytetään ampuessa, ja profiilissa olevaa lähistellessä. Mutta hanki sääntökirja käyttöösi ilman sitä ei pysty pelaamaan ja sääntöjen löytäminen googlettamalla ei onnistu (olen kokeillut). Parempi on vielä jos on pelikaveri joka osaa säännöt.
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
LaGas

Viesti Kirjoittaja LaGas »

Itse kyselin nuista(vai olikohan kaveri)joskus ajat sitten ja kyllähän se vastaus on tuttu: "Katso sääntiksestä/osta sääntis". Ja kuten monesti on jo mainittu, sotusta ei kannata sääntöjä kysellä, sillä niitä ei kerrota. Jos taas sattuu olemaan joitain epäselvyyksiä, niistä voidaan puhua ja selittääkin jotain.
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Ja sääntökirjastahan (sekä kovakantisesta että Macraggesta) nuo löytyvät sivulta 12.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Niin, ja jos sattuu olemaan niin laiska ettei sääntistä jaksa ostaa niin tee niin kuin mä eli lue sotavasaraa tarpeeksi niin saat tietää todella paljon sääntöjä niinkuin minä sain tietää.

EDIT. No mää ainakin voin pelata nyt pelejä kun osaan tarvittavat säännöt (ja on mulla 5 kaveria jotka kertoo sääntöjä) ja katoin games work shopin sivustoa niin sain tietää sääntöjä kun siellä on niitä pdf tiedostoja. Yhdessä tiedostossa on ohjeita.
Viimeksi muokannut O'snobba, To 23.08.2007 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Yliannos

Viesti Kirjoittaja Yliannos »

Mutta suosittelisin SILTI hankkimaan se sääntiksen. Sitä kuitenkin tulee tarvitsemaan.
Rakkaudella, Yliannos

Bannia Sotavasarasta: 4 kertaa!
DrPullasorsa

Viesti Kirjoittaja DrPullasorsa »

Antti_94 kirjoitti:Niin, ja jos sattuu olemaan niin laiska ettei sääntistä jaksa ostaa niin tee niin kuin mä eli lue sotavasaraa tarpeeksi niin saat tietää todella paljon sääntöjä niinkuin minä sain tietää.

EDIT. No mää ainakin voin pelata nyt pelejä kun osaan tarvittavat säännöt (ja on mulla 5 kaveria jotka kertoo sääntöjä) ja katoin games work shopin sivustoa niin sain tietää sääntöjä kun siellä on niitä pdf tiedostoja. Yhdessä tiedostossa on ohjeita.
No se on kyllä huomattu... :roll:
Sotavasarassa kyllä oppii kaikkea, mutta eipä eikai sitä nyt täällä sääntistä aleta opettelemaan?

Mutta se on kyllä paljon parempi, nopeampi ja muutenkin fiksumpaa ostaa/lainata sääntistä ja opetella siitä, kuin roikkua foorumilla pelleilemässä ja nuuskimassa tiedon muruja.
Taikka voit opetella kaverin opastuksella.
Näitä sattuu...
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

No olen mä pelannu wh40k semmosen kanssa jolla oli sääntis ja en mä enää nuuski tietoa sillä sain tarvittavat tiedot 2 viikossa. Ja ei tehdä tästä off-topic ¨miten antti_94 opetteli pelin¨.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Kerho Ukkonen

ok. no pitää se sääntis hommata.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”