Tehään siitä pelkkä foorumi tms. Kato jos GW on tehnyt sen niin se on "Virallinen".Pullasorsa kirjoitti:Kotisivuja kun joku jaksais pitää yllä.leevizer kirjoitti: Tossa on järkee... Voisinhan tietenkin pyytää sampolan tietokone palkinnon saajaa... Ai niin, ei se apina osaa laittaa mozillaa kokoruudulle. sori. Voisin pyytää GW:tä tekemään silloin kun lähetän sen sähköpostiviestin sinne.
Ja tämä palkintokin tuli pelkästään opettajaa hännystelemällä.
Sampolan miniatyyrikerho
Re: Sampolan miniatyyrikerho
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
...
Joko tää on jotain todella paskaa läppää, tai sitten jotain ihan muuta.
Hävettää ihan että asun naapuripaikkakunnalla.
Näinkö väität? Ei ole, olen tosissani.Mer'siles kirjoitti:...
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Et voi olla.... Jos oikeasti saatte nuo kaikki läpi tai edes yhden (alennukset, gw-sponssaamaan kerhoa ja kenties tekemään oman sivun teille) niin isot propsit saatte täältä suunnasta. Jos onnistuu, niin miksette samantien pidä Tampereella fanaticia, kun kerta suhteet tuntuvat olevan mallillaan, siihen asti koitan pidätellä naurunpurkauksialeevizer kirjoitti:Näinkö väität? Ei ole, olen tosissani.Mer'siles kirjoitti:...
Yhdellä sähköpostilla gw tukemaan kerhoanne, yhtä todennäköistä on että kyseinen firma laskee hintojaan. Ei millään pahalla...
Mer'siles: Hävettää asua samalla paikkakunnalla.
-Sopuli
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-
Easterling
Ei siinä luulis edes samalla paikka kunnalla asuvien häiriintyvän, kun kumpikaan ei teistä tuolla kerhossa käy. Miten tämä asia ylipäätänsä teille kuuluu?
Antakaa ihmisten lähetellä sähköpostejaan ja keskitykkää vaan niihin omien asuinalueidenne kerhojen ylläpitämiseen taikka keksikää jotain muuta tekemistä.
Antakaa ihmisten lähetellä sähköpostejaan ja keskitykkää vaan niihin omien asuinalueidenne kerhojen ylläpitämiseen taikka keksikää jotain muuta tekemistä.
-
Tsirpuntze
Flame war one:n ensi huudot...
Entä jos ei?Tsirpuntze kirjoitti:Flame war one:n ensi huudot...
Leevizer:
Allekirjoitan Mer'silesin, sopulin ja Vilen mielipiteet. Lupaan syödä kerhossa viipaleen paskaa jos onnistut tuossa.
Easterling:
Jos haluat flame waria niin mitä jos hoitaisit sen tyylillä
Jäitä hattuun siis joka iikka ja pidetään tämä ketju vapaana vain kerhoa koskeviin ilmoituksiin ja mahdollisiin tiedusteluihin. Ehkä voidaan ottaa niitä haasteitakin täällä mutta kaikki asiaton roska pois täältä, jookosta?
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Voisin tulla kesätauon jälkeen eldareilla leikkimään. 1500 pistettä olisi ihan sopiva, kaikki vastustajat käy.
Mua hävettää olla samassa ...
Okei, ei mua mikään hävetä
Mua hävettää olla samassa ...
Okei, ei mua mikään hävetä
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Kerta riitti kertomaan kaiken oleellisen, älkää pelätkö, en tule uudestaan.Easterling kirjoitti:Ei siinä luulis edes samalla paikka kunnalla asuvien häiriintyvän, kun kumpikaan ei teistä tuolla kerhossa käy.
Keskustelua pitkään seuranneena oli pakko tähän väliin kommentoida, koitan välttää jatkossa. Tilaisuus vain suorastaan vaati sitä...Easterling kirjoitti: Miten tämä asia ylipäätänsä teille kuuluu?
Sorin alkamista odotellessa, enkä ole estänyt sähköpostin lähettämistä, totesin vain, että suunnitelmanne saattavat olla hiukan yliampuvia, ei muuta. Tehkää mitä tahdotte, en minä estä.Easterling kirjoitti:Antakaa ihmisten lähetellä sähköpostejaan ja keskitykkää vaan niihin omien asuinalueidenne kerhojen ylläpitämiseen taikka keksikää jotain muuta tekemistä.
Flagu: Eiköhän tää joo ollut tässä, mulle riittää.
-Sopuli kuittaa
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-
Wahtisaari
Heheei! Kiinnostaiskos peli perjantaina? Näin paluusi kunniaksi!Roizo kirjoitti:Voisin tulla kesätauon jälkeen eldareilla leikkimään. 1500 pistettä olisi ihan sopiva, kaikki vastustajat käy.
Indeed...
-
Easterling
Nimim: offitus on kivaa.flagu kirjoitti:Ehkä voidaan ottaa niitä haasteitakin täällä mutta kaikki asiaton roska pois täältä, jookosta?Tsirpuntze kirjoitti:Flame war one:n ensi huudot...
Siksi sitä foorumia ehdotinkin ettei ketään ulkopuolista häiritsisi se asiaton hölmöily ja offtopic.
Rauhaa ja siunausta kaikille.
No siis Foorumin pystyy tekemään kuka vaan viidessä minuutissa. Sivujen tekeminen onkin sitten vähän eri juttu.Edit: Sen kotisivun voi kyl tehä aika moninkin, esim. Himppa (kai).
-
DrPullasorsa
No, Leevizerinhän yleensä ovat.Sopuli kirjoitti: Sorin alkamista odotellessa, enkä ole estänyt sähköpostin lähettämistä, totesin vain, että suunnitelmanne saattavat olla hiukan yliampuvia, ei muuta. Tehkää mitä tahdotte, en minä estä.
-Sopuli kuittaa
Näitä sattuu...
No, kerhossa ei ole mikään pakko käydä jos siellä kerran näin evoja ollaan.Pullasorsa kirjoitti:No, Leevizerinhän yleensä ovat.Sopuli kirjoitti: Sorin alkamista odotellessa, enkä ole estänyt sähköpostin lähettämistä, totesin vain, että suunnitelmanne saattavat olla hiukan yliampuvia, ei muuta. Tehkää mitä tahdotte, en minä estä.
-Sopuli kuittaa
Armo(uri)a ei anneta!
Oikein! Elitismiä kehiin.leevizer kirjoitti:No, kerhossa ei ole mikään pakko käydä jos siellä kerran näin evoja ollaan.
Huomenna tulen selvittämään lopullisen totuuden Sampolan kerholaisista.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
-
Wahtisaari
Scoundrel kirjoitti:Oikein! Elitismiä kehiin.leevizer kirjoitti:No, kerhossa ei ole mikään pakko käydä jos siellä kerran näin evoja ollaan.
Huomenna tulen selvittämään lopullisen totuuden Sampolan kerholaisista.
Ei kannata tulla, hullua porukkaa me.
Joo, tervetuloa vaan! Jos pystyt, kehotan ottamaan maastoa mukaan, sitä kun on aika niukasti.
Indeed...
Ei kyl pysty tällä kertaa. Ensi kerralla (jos sellaista tulee) otan isomman armeijan ja omaa maastoa. Olkaa kunnolla niin saatte kunnon peliseuraa.Wahtisaari kirjoitti:Jos pystyt, kehotan ottamaan maastoa mukaan, sitä kun on aika niukasti.
Siis minusta.
Fabaa vai kytkoota ja mitä jengiä? Jos on fabaa niin voitas ottaa erää...Scoundrel kirjoitti:Ei kyl pysty tällä kertaa. Ensi kerralla (jos sellaista tulee) otan isomman armeijan ja omaa maastoa. Olkaa kunnolla niin saatte kunnon peliseuraa.Wahtisaari kirjoitti:Jos pystyt, kehotan ottamaan maastoa mukaan, sitä kun on aika niukasti.
Siis minusta.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
40k. Marineilla.flagu kirjoitti:Fabaa vai kytkoota ja mitä jengiä? Jos on fabaa niin voitas ottaa erää...
Jatkossa mahdollisesti myös örkeillä.
Maasto on sen verran neutraalia että sitä voi käyttää molemmissa peleissä.
Itseasiassa olisi tarkoitus opetella faban säännöt ja harkita armeijan hankkimista. Jos sitä huomenna pelaatte niin voisin ajatuksen kanssa katsella.
-
Wahtisaari
Noo kyllä siellä ihan kunnolla ollaan, vaikka vähän meteliä onkin.Scoundrel kirjoitti:Ei kyl pysty tällä kertaa. Ensi kerralla (jos sellaista tulee) otan isomman armeijan ja omaa maastoa. Olkaa kunnolla niin saatte kunnon peliseuraa.Wahtisaari kirjoitti:Jos pystyt, kehotan ottamaan maastoa mukaan, sitä kun on aika niukasti.
Siis minusta.
Indeed...