orc giant
- goblin king
orc giant
voisitteko kertoa minulle örkkien giantin hyviä ja huonoja puolia...
örkit valtaamaan se mikä niille kuuluu!
(mitäs tämä tarkoittaa..ihmä päähän pistos..)
(mitäs tämä tarkoittaa..ihmä päähän pistos..)
Gigantti:
+ hauska
+ terror
+ stubborn ld10
+ hyvät hyökkäykset isoja kohteita vastaan
- ammutaan turhan helposti alas
- hiukan epäluotettava closiksessa (random attacks)
- säännöt eivät ole kaikkein selkeimpiä
Sanoisin, että giant on parhaimmillaan ei- / vähänampuvia armeijoita vastaan, joilla ei ole hirveän suuri ld kuten OK, Bretonnia, O&G (riippuu) ja beasts of Chaos. Vastaavasti dwarffit tai muu paljon ampuva armeija taputtaa käsiään nähdessään jättiläisen pöydän toisella puolella. Yleisesti ottaen giant ei ole mikään super-yksikkö, mutta sillä on potentiaalia vaikka mihin ("minäpä tungen tuon vampyyrilordisi säkkiini ja armeijasi murenee, GG"). Lisäksi se on aika hauska veijari ja useimmat O&G pelaajat arvostavat tätä ominaisuutta yksiköissään.
+ hauska
+ terror
+ stubborn ld10
+ hyvät hyökkäykset isoja kohteita vastaan
- ammutaan turhan helposti alas
- hiukan epäluotettava closiksessa (random attacks)
- säännöt eivät ole kaikkein selkeimpiä
Sanoisin, että giant on parhaimmillaan ei- / vähänampuvia armeijoita vastaan, joilla ei ole hirveän suuri ld kuten OK, Bretonnia, O&G (riippuu) ja beasts of Chaos. Vastaavasti dwarffit tai muu paljon ampuva armeija taputtaa käsiään nähdessään jättiläisen pöydän toisella puolella. Yleisesti ottaen giant ei ole mikään super-yksikkö, mutta sillä on potentiaalia vaikka mihin ("minäpä tungen tuon vampyyrilordisi säkkiini ja armeijasi murenee, GG"). Lisäksi se on aika hauska veijari ja useimmat O&G pelaajat arvostavat tätä ominaisuutta yksiköissään.
- Kemurenttu
Mitäpä tuohon voisi lisätä. Ei paljoa muuta, kuin henk. koht. mielipiteet.
Itse tuen jättiä, kun tiedän vastustustajalta puuttuvan tulivoimaa. large target-T5-kombinaatio kun ei kaikesta huolimatta pelasta korstoa loputtomiin. Ehkä suurin puute on nimenomaan suojien puute.
Omaani olen yrittänyt juoksuttaa joko yöhiisien kaverina (tulee kylkeen, terrorisoi) tai ahdistella pienikokoisempia yksiköitä (tekee kivaa jälkeä eliittiratsuväelle).
Moni on haukkunut uuden modelin rumaksi. Itsetuhoisena kereettiläisenä hihkun tämän riemukkaan epäsuhtaisen pitkäaikaisalkin nimeen.
Ja onhan se nasta ero, kun rare sloteista löytyy jotain muutakin, kuin tuomionsukeltajia.
Itse tuen jättiä, kun tiedän vastustustajalta puuttuvan tulivoimaa. large target-T5-kombinaatio kun ei kaikesta huolimatta pelasta korstoa loputtomiin. Ehkä suurin puute on nimenomaan suojien puute.
Omaani olen yrittänyt juoksuttaa joko yöhiisien kaverina (tulee kylkeen, terrorisoi) tai ahdistella pienikokoisempia yksiköitä (tekee kivaa jälkeä eliittiratsuväelle).
Moni on haukkunut uuden modelin rumaksi. Itsetuhoisena kereettiläisenä hihkun tämän riemukkaan epäsuhtaisen pitkäaikaisalkin nimeen.
Ja onhan se nasta ero, kun rare sloteista löytyy jotain muutakin, kuin tuomionsukeltajia.
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
-
blackmetalsiili
Skarnik on aika hyvä giantin kanssa, kun sen temppuilulla vihaset crossbow, handgun, jezzailit ja sotakoneet voivat saapua kentälle myöhässä, joilloin jätti pääsee ainakin vuoron mylvimään eteenpäin ja jopa kiinni ennen kuin sitä aletaan ampua. Ja se on älyttömän hilpeetä, kun housuihin tai suuhun tungetaan joku vamppyyri...
Re: orc giant
Ku giant kuolee niin kaikki jotka jää sen alle liiskaantuu.Ja se on hieno eikä se nyt vie hirveesti pisteit.205.Sit terror on hyvää . Mut oon samaa mielt et se ammutaa helposti alas.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Ei ne nyt kuole kun jää alle. Ottaa vaan damaaHigh elves 1 kirjoitti:Ku giant kuolee niin kaikki jotka jää sen alle liiskaantuu.Ja se on hieno eikä se nyt vie hirveesti pisteit.205.Sit terror on hyvää . Mut oon samaa mielt et se ammutaa helposti alas.
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Druzhina Captain
- Valvoja
Ei tarvitse toistaa toisten vastauksia ja vieläpä viesteihin, jotka ovat jo rauhassa hautautuneet foorumin uumeniin.