Heh, ilmeisesti minä en siis ole ainoa, joka ihmettelee mihin naisihminen tarvitsee komerollisen käsilaukkujaDru Perim kirjoitti:Eikä meillä ole myöskään ollut koskaan ongelmia harrastukseni ajankäytön tai kalleuden kanssa. Yhtä hyvin voisin valittaa vaimoni käsilaukku- tai huulipunakokoelmasta. Naisten meikit ja asusteet ovat vielä kalliimpia kuin miniatyyrit.
Figupelit ja Seurustelu
jaaa... tytöt nyt lähinnä ihmettelee mitä noi on... en oo kysyny mielipidettä mutta muuten kyllä kaverit suhtautuu hyvin... kyllähän ne kummastelee että miten mä jaksan härvätä noiden kanssa tuntikausilla mutta niiden mielestä figut on hienoja jne. osa jopa on innostunu enemmänki. Mutta jos haluaa että tyttöystävä ymmärtää harrastusta niin pitää varmaan iskee semmonen tyttö joka itekki pelaa =)
Oma tyttöni suhtautuu ihan myönteisesti. Välillä tosin tulee mustasukkaisuus/huomionkipeys-kohtauksia, mutta mikäs sen mukavampaa kuin vakuutella asioiden todellista tärkeysjärjestystä toisen kerjätessä huomiota (ja hyvin
).
Harrastuksen järkisyistä kiistelyssä riittää vertailu neidin omaan järkyttävästi aikaa ja suht' paljon rahaa vievään harrasteluun.
Harrastuksen järkisyistä kiistelyssä riittää vertailu neidin omaan järkyttävästi aikaa ja suht' paljon rahaa vievään harrasteluun.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
-
Hellbender
- Viesti:
Kyllä mä luulisin, että sä oot päässy asian ytimeenDru Perim kirjoitti: Threadissa olikin ilmeisesti kyse siitä, että teini-ikäisen pojan "miehinen imago" voi olla vielä sen verran epävarmalla pohjalla, että "tinasotilailla leikkimisen" tunnustaminen tytölle voi aiheuttaa ongelmia. Teini-ikäisenä on ilmeisesti helpompaa röyhistellä rintaansa, kertomalla potentiaaliselle tyttöystävälle esim. potkivansa viikonloput kasikymppisellä pytyllä viritetyn moponsa renkaita.![]()
Iän karttuessa tilanne yleensä kääntyy toisin päin. Lapsellisesta harrastuksesta tuleekin mielenkiintoinan ja taiteellinen kuriositeetti persoonallisuuteesi ja kaikki haluavat nähdä miniatyyrejäsi, kun muut vain potkivat auton renkaita...
Dru Perim
Itse asiassa tällainen harrastushan vain korostaa niitä karheita "miehisiä" piirteitä, mitä ne nyt sitten lieneekään. Miehethän on poikia aina...
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
- Henri Ketonen
-
Armageddon
itselläni ei ole mitään kokemusta paljoa mistään paitsi mitä tapahtuu kun alkaa istu sisällä ja ei oikeastaan tee mitää katoaa sosiaalista suhteista paitsi tietenkin muista harrastuksista mutta siis jos joku ei minun harrastuksita pidä niin no ei sille voi mitään koska ne ovat niin pirun tärkeä osa elämääni (koska muuten sitä ei oikeastaan olisi
)
Wow miniatyyrejä aika pitkän tauon jälkeen
@ dru perim: En nyt sanoisi että minun kirjoitukseni kumpusi mistään teini-iän itsetuntokriisistä kun olen itsekin vanhempi (29 v, naimisissa kolme vuotta ja kolme lastakin löytyy
). Tarkoitin vain sitä, että ei kai sen tarvitse ensimmäinen asia olla mitä itsestään korostaa ja esittelee että pelaan sitä ja tätä ja mulla on 500 ukkoo. Eihän siinä mitää jos niin tekee, mutta ei nää pelit ainakaan mun elämässä se tärkein asia oo jota aina alan kaikille paasata heti ensimmäisenä.
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
Juu, kirjoitukseni ei ollut mitenkään erityisesti suunnattu sinulle. Kunhan vain totesin, että voi se minskujen näyttäminen joskus olla pilaamattakin orastavaa suhdetta. En itsekään sitä suosittelisi ihan ensimmäisten asioiden joukossa muille kerrottavaksi, koska väärinymmärretyksi tulemisen mahdollisuus on suuri. Minulla taisi vain käydä tuuri.Asdrubael kirjoitti:@ dru perim: En nyt sanoisi että minun kirjoitukseni kumpusi mistään teini-iän itsetuntokriisistä kun olen itsekin vanhempi (29 v, naimisissa kolme vuotta ja kolme lastakin löytyy). Tarkoitin vain sitä, että ei kai sen tarvitse ensimmäinen asia olla mitä itsestään korostaa ja esittelee että pelaan sitä ja tätä ja mulla on 500 ukkoo. Eihän siinä mitää jos niin tekee, mutta ei nää pelit ainakaan mun elämässä se tärkein asia oo jota aina alan kaikille paasata heti ensimmäisenä.
En itsekään maailmalla kulje julistamassa, että kerään miniatyyrejä tai että roolipelaan. Asiasta tietämättömille näiden asioiden selittäminen kasuaalissa kanssakäymisessä voi olla aivan liian työlästä ja tarpeetontakin.
Dru Perim
-
Puolijohdediodi
muuten hyvä idea, mutta tolla periaattella saa naista etsiä aika kauan...j-p kirjoitti:jaaa... tytöt nyt lähinnä ihmettelee mitä noi on... en oo kysyny mielipidettä mutta muuten kyllä kaverit suhtautuu hyvin... kyllähän ne kummastelee että miten mä jaksan härvätä noiden kanssa tuntikausilla mutta niiden mielestä figut on hienoja jne. osa jopa on innostunu enemmänki. Mutta jos haluaa että tyttöystävä ymmärtää harrastusta niin pitää varmaan iskee semmonen tyttö joka itekki pelaa =)
Hauska aihe!
Kaikilla tätä harrastaneilla (ja joskus seurustelleilla) on varmasti kokemusta asiasta.
Oma parempi puoliskoni jaksaa ihailtavasti olla kiinnostunut ja innoissaan. Se kertoo myös mun seikkailuista innostuneena fredeilleen. Varsinkin Nottinghamin reissut on ollu jopa hänelle ylpeyden aihe ja kannustusta piisaa.
Kerran tuli tosin noottia...maalasin ennen ropeconia marine armeijan 12päivässä,siis 10h päivässä (lomalla)
mutta sekin unohtu
Kaikilla tätä harrastaneilla (ja joskus seurustelleilla) on varmasti kokemusta asiasta.
Oma parempi puoliskoni jaksaa ihailtavasti olla kiinnostunut ja innoissaan. Se kertoo myös mun seikkailuista innostuneena fredeilleen. Varsinkin Nottinghamin reissut on ollu jopa hänelle ylpeyden aihe ja kannustusta piisaa.
Kerran tuli tosin noottia...maalasin ennen ropeconia marine armeijan 12päivässä,siis 10h päivässä (lomalla)
☠️
- The Captain
- Valvoja
Muuan ystävättäreni (ei siis seurustelukumppani) tuli viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa kylään ja ihastui ensi silmäyksellä hyllyyni, jossa on hänen mukaansa "ihanan paljon tosi hienosti maalattuja ukkoja", jotka ovat todellisuudessa blood angeleita vuodelta 1994 (ja maalausjälki sen mukaista...).
Muuan toinen (entinen?) ystävättäreni puolestaan pitää koko touhua lapsellisena ja hyödyttömänä. Valitettavasti en ole hänen kanssaan enää puheväleissä (tosin se ei johtunut figuista).
Muuan toinen (entinen?) ystävättäreni puolestaan pitää koko touhua lapsellisena ja hyödyttömänä. Valitettavasti en ole hänen kanssaan enää puheväleissä (tosin se ei johtunut figuista).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mulle on käyny vähän niin että eipä ole tullu deittailtuu vähään aikaan ja syy ei ole lähelläkään Figuja(LotR) vaan se että olen 14 vuotias poika ja minulla on pitkät hiukset!!!
Ihmettelen sitä aika paljon
Onko se teistä outoa että tytöt välittää siitä että minkälaiset hiukset täytyy olla???
Mutta kaveri piiri on jakautunut niin että oon saanut Broidin ja pari kaveria pelaamaan LotRia että ihan hyvinhän se on vuoden pelaamisen jälkeen, mutta toiset on sitä mieltä että figut ovat jotain rahan tuhlausta ja vastaan siihen aina että kaikilla on omat harrastukset.
Onko se teistä outoa että tytöt välittää siitä että minkälaiset hiukset täytyy olla???
Mutta kaveri piiri on jakautunut niin että oon saanut Broidin ja pari kaveria pelaamaan LotRia että ihan hyvinhän se on vuoden pelaamisen jälkeen, mutta toiset on sitä mieltä että figut ovat jotain rahan tuhlausta ja vastaan siihen aina että kaikilla on omat harrastukset.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
tube
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Hyvä säie, heh.
Minä tosin tiesin, ja sanoo se myös, ettei käsitä, miten jotkut jaksavat nykertää noita noin pikkutarkasti. Toistaiseksi ei ole naisten kanssa tullut ongelmia - tietääkeni - figujen takia. Vaatii jokus tietty pientä priorisointia, toisaalta niin myös silloin, kun GT-armeijaa maalataan yötäpäivää pari viikkoa.
/tube
Amen, bro.tiipou kirjoitti: "häh? mikä toi nyt oli? mä oon sitä mieltä, että en ite koskaan jaksais kiinnostua koko asiasta, mutta omapahan on harrastukses ja niin kauan kun se ei haittaa mun elämää saat vapaasti leikkiä ukoillas..."
Minä tosin tiesin, ja sanoo se myös, ettei käsitä, miten jotkut jaksavat nykertää noita noin pikkutarkasti. Toistaiseksi ei ole naisten kanssa tullut ongelmia - tietääkeni - figujen takia. Vaatii jokus tietty pientä priorisointia, toisaalta niin myös silloin, kun GT-armeijaa maalataan yötäpäivää pari viikkoa.
/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
On se ehkä outoa, mutta ymmärrettävää kun ottaa huomioon kuinka pinnallisia ihmiset ovat... varsinkin hieman nuorempina (en kyl tie onko vanhemmatkaan yhtään sen parempia)LAndE kirjoitti:Onko se teistä outoa että tytöt välittää siitä että minkälaiset hiukset täytyy olla???
JA tämä on ehkä hieman väärä foorumi tälläisten asioiden läpikäymiseen.
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
-
Gandalf The White
Naisillakin on omat omituiset juttunsa. Hyvänä esimerkkinä voi mainita äitini lasikokoelman (vitriini täynnä laseja, joista käytössä ehkä noin 5% ja muut hyllyssä pölyyntymässä, ja joita sitten peseskellään kerran vuoteen kun ne ehtii pölyyntyä ym.). Samaten kenkiä ja takkeja löytyy reilusti yli tarpeen.
Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä se ostaa aina ruokaa yli perheen tarpeen ja sitten on kokonaisia leipäpaketteja umpihomeessa kun ne on unohtunu sinne leipäkorin perälle...
Tosin viime aikoina tuo viimeisin ongelma on onneksi ollut paranemaan päin.
Että harrastukset kullakin!
PS. oon 15v. joten ei välttämättä kannata ottaa vakavasti mutta tuossa nyt kuitenkin oma mielipiteeni...
Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä se ostaa aina ruokaa yli perheen tarpeen ja sitten on kokonaisia leipäpaketteja umpihomeessa kun ne on unohtunu sinne leipäkorin perälle...
Että harrastukset kullakin!
PS. oon 15v. joten ei välttämättä kannata ottaa vakavasti mutta tuossa nyt kuitenkin oma mielipiteeni...
"I come back to you now... At the turn of the tide"
-
Hellbender
- Viesti:
Hmm... Omat kokemukset kyllä ovat olleet suurimmaksi osaksi, että tytöt/naiset pitävät pitkistä hiuksistaLAndE kirjoitti:Mulle on käyny vähän niin että eipä ole tullu deittailtuu vähään aikaan ja syy ei ole lähelläkään Figuja(LotR) vaan se että olen 14 vuotias poika ja minulla on pitkät hiukset!!!
Harmi, ettei enää voi pitää kunnon "ruoskaa". Alkais muistuttaa liikaa Juicea
No onneks nahkapääkin on naisväen silmissä hurmaava (ainakin toivon niin
Äläkä luovu hiuksistasi. Ainakaan muiden painostuksesta.
Stay Hard! Long life and long hair
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Samoin kiitos joten tämä alkaa mennä jo hiusrasismin puolelleLAndE kirjoitti:Mulle on käyny vähän niin että eipä ole tullu deittailtuu vähään aikaan ja syy ei ole lähelläkään Figuja(LotR) vaan se että olen 14 vuotias poika ja minulla on pitkät hiukset!!!
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan