Mitä mieltä olette proxyistä kyllä vai ei?
Mitä mieltä olette proxyistä kyllä vai ei?
Elikkäs mitä sanoo valvojat? Saako SUOMEN turnauksissa
olla kokonaan proxy-armeijoita vai ei?
Tämä kiinnostaisi, koska olen ajatellut hankkia kokonaan proxyista tehdyn armeijan.
Kommenttia kiitos!
-H
Tämä kiinnostaisi, koska olen ajatellut hankkia kokonaan proxyista tehdyn armeijan.
Kommenttia kiitos!
-H
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
Re: Mitä mieltä olette proxyistä kyllä vai ei?
proksuista tehdyn?eikös proksuttaminen tarkota että korvataan figu basella tai paperri lapulla?
Ei tarkoita, paitsi äärimmäisessä tilanteessa.
Luumumehu on soturien juomaa
- MetalliMursu
Oma mielipiteeni on, että paperi- tai pahvilappuset sopivat kotipöydälle kun kaveriporukassa mietitään oikeanlaista listaa. Sitten taas yksittäisen ryhmän tai charrun proxyttaminen on minusta aika hemmetin jees, varsinkin jos ei tykkää vaikkapa jonkun championin ulkomuodosta ja haluaa korvata sen jollakin muulla figulla. Kokonaisen proxyarmeijan pitäisin kyllä kotona.
Folk metal? Check out Tarvas!
- Hands_of_blue
Proxyttämistä on tosiaan niin monenlaista, että kysymys ei ole ihan yksinkertainen. Pahvilapuilla tai vaikkapa legoilla proxytetty armeija on ehdoton ei, mutta örkkien sääntöjä käyttävä Squattiarmeija tuskin saa keneltäkään halveksivia katseita. Pääsääntönä voisi pitää, että jos proxyttäminen on tehty tyylikkyyden vuoksi ja hyvin, se menee, mutta jos on vain selvästi yritetty välttyä figujen hankinnalta kaivamalla jotain rojua kaapinpohjalta pelipöydälle ollaan aika heikoilla jäillä. Hyvä olisi myös jos yksiköistä erottaisi yhdella vilkaisulla mitä se esittää ja mitä aseistusta siitä löytyy ilman, että täytyy koko ajan kysellä.
Jos tajuaa selvästi mitä mikin on pöydällä, niin ei mua ainakaan häiritse. Jos vastaan tulee esim. pelkkiä gauntteja tai zombeja yms. hordeyksiköitä, niin pelatkoon vastustaja vaikka pullonkorkeilla.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Samaa mieltä, kunhan niillä on baset.Roizo kirjoitti:Jos tajuaa selvästi mitä mikin on pöydällä, niin ei mua ainakaan häiritse. Jos vastaan tulee esim. pelkkiä gauntteja tai zombeja yms. hordeyksiköitä, niin pelatkoon vastustaja vaikka pullonkorkeilla.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
- Mahtipakarat
Vaikka en valvoja olekkaan niin sanoisin että riippuu aika pitkälti turnauksesta. Olen aika varma että GW:n järjestämässä (tai kenties jopa sponssaamassa) turnauksessa saattaa olla proxyjen käyttö kielletty, Muista en tiedä (vaikka en tiedä tuostakaan).Hovinarri kirjoitti:Elikkäs mitä sanoo valvojat? Saako SUOMEN turnauksissa
Kommenttia kiitos!
-H
Itse sallin kaveri peleissä proxyjen käytön mutta sitä paheksutaan jos sitä jatkuu kauan.
Miten on suostuisitteko pelaamaan tälläistä armeijaa vastaan?

Tuossa se mistä se on ryöstetty.
Minun mielessä tuossa ei ole mitään vikaa.
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
Nää pelithän on figupelejä. Jos figujen esittävyys on kunnossa niin ei siinä mitään sen kummempaa nokan koputtamista pitäisi olla (paitsi niillä jotka ovat ostaneet "aidoista figuista tehdyt" welffi armeijat
).
Niin ja pakko kai tässä vaiheessa on hyvä mainita myös figunarkin tekemä drop pod

Tehty muropaketista. Kuka laskee proxyksi?
Niin ja pakko kai tässä vaiheessa on hyvä mainita myös figunarkin tekemä drop pod

"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
-
Wahtisaari
En kyllä itse laskisi tuota proxyksi. Jos käyttää fetapurkkia Drop podina, se on proxy.flagu kirjoitti:Nää pelithän on figupelejä. Jos figujen esittävyys on kunnossa niin ei siinä mitään sen kummempaa nokan koputtamista pitäisi olla (paitsi niillä jotka ovat ostaneet "aidoista figuista tehdyt" welffi armeijat).
http://img.photobucket.com/albums/v308/ ... 1188758191
Indeed...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mahtipakarahan pisti erittäin kauniin armeijan näkyviin. Ainoa mikä itsellä pisti miettimään, että mitä nuo ovat on nuo oikealla takana. Wild ridereitä ne kai on, mutta ei mene takuuseen.
Kyllähän proxy on ihan kätevä juttu, mutta itse en kehtaisi lähteä turnaukseen ellei se ole jotain Mahtipakaran kuvan kaltaista. Paperin paloissa, limsapulloissa ei ole mitään vikaa kotipeleissä kunhan sitä ei tapahdu jatkuvasti. Minä en ainakaan jaksaisi kovinkaan montaa peliä pelata kaverin kanssa, joka pihiydensä takia ei suostu ostamaan jotain yksikköä, mutta pitää siitä kovasti.
Kyllähän proxy on ihan kätevä juttu, mutta itse en kehtaisi lähteä turnaukseen ellei se ole jotain Mahtipakaran kuvan kaltaista. Paperin paloissa, limsapulloissa ei ole mitään vikaa kotipeleissä kunhan sitä ei tapahdu jatkuvasti. Minä en ainakaan jaksaisi kovinkaan montaa peliä pelata kaverin kanssa, joka pihiydensä takia ei suostu ostamaan jotain yksikköä, mutta pitää siitä kovasti.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Eihän proksyn tarvi olla huonollaatuinen. Sehän voi olla jopa paremman näköinen, kuin varsinaisesti virallinen figu.
- Mahtipakarat
Oikealla takana olevat on kai treekinejä, mutta niiden vieressä hieman keskemmällä on tosiaan ne wild riderit. Tuo armeijan tekijä on tosiaan mielestäni saanut hienon forest spirit armeijan koottua rautalangasta ei nyt löydy niitä 'persoonallisempia' proxy armeijoita mutta voisin kotiin päästyäni tänne heittää kuvan/linkin sellaiseenkin.El Capitan kirjoitti:Mahtipakarahan pisti erittäin kauniin armeijan näkyviin. Ainoa mikä itsellä pisti miettimään, että mitä nuo ovat on nuo oikealla takana. Wild ridereitä ne kai on, mutta ei mene takuuseen.
Itse en sietäisi muropaketti, limsapullo, jogurttipurkki, tai muita tämän tapaisia proxyjä kotpeleissäkään. Ehkä vain kokeilua varten, että olisi se hyvä armeijaan, mutta ei muuten.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
- Mahtipakarat
Nyt pääsin kotiin niin sain tämänkin 'hienon' armeijan tänne näkyviin
. Niin että miten suhtautuisitte tähän armeijaan vastapuolella?

Itse olen niin suvaitsevainen että voisin tätäkin vastaan pelata ainakin kerran mutta tiedä sitten jäisikö se siihen
. (kuva kopioitu joskus jostain foorumilta ei tahdo muistaa mistä).
Edit: taitaa muuten olla kyseessä joku 40k khorne armeija bloodlettereillä
.

Itse olen niin suvaitsevainen että voisin tätäkin vastaan pelata ainakin kerran mutta tiedä sitten jäisikö se siihen
Edit: taitaa muuten olla kyseessä joku 40k khorne armeija bloodlettereillä
katsos, ajattelin että teen masiinan cryxin bile,bloat-thrallista/thralleista nurgle armeijan, koska omasta mielestäni bilet sopisivat oivasti plaguemarineille
ja bloatti loordiksi tai daemon princeksi...
tässä kuvia ukoista
http://www.unispel.com/catalog/bile-thr ... -2756.html
ja toinen bloatista http://www.unispel.com/catalog/bloat-t ... -2767.html
tommosia...
-H
ja bloatti loordiksi tai daemon princeksi...
tässä kuvia ukoista
http://www.unispel.com/catalog/bile-thr ... -2756.html
ja toinen bloatista http://www.unispel.com/catalog/bloat-t ... -2767.html
tommosia...
-H
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
- Mahtipakarat
Itse en näkisi tässä mitään vikaa mutta turnauksista en tosiaan tiedä miten sallivat. Tosiaan luultavasti GW:n turnauksissa kieletty mutta niitä on muutenkin vähän suomessa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
...
Mikä ihmeen kaaosmarsu armeija tuo on? Takana on kyllä hieno Defilier konffi, takana muutama terminaattiri ja sitten onkin kirjaimia? Mitä ihmettä? Pakko sanoa, että en ryhtyisi selvänä pelaamaan tuollaista armeijaa vastaan vaan nauraisin hieman samaan tapaan kun näin nytten ja sanoisin moro.
Mikä ihmeen kaaosmarsu armeija tuo on? Takana on kyllä hieno Defilier konffi, takana muutama terminaattiri ja sitten onkin kirjaimia? Mitä ihmettä? Pakko sanoa, että en ryhtyisi selvänä pelaamaan tuollaista armeijaa vastaan vaan nauraisin hieman samaan tapaan kun näin nytten ja sanoisin moro.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Noh, koska olen aika hidas maalari, enkä vielä myynyt sieluani täysin figuttamiselle, ovat pelini suurimmaksi osaksi paperilappu-armeijoilla pelattuja... 
Joten itse hyväksyn proxy-armeijat täysin, kotipelejä lähinnä kun pelailen. Kyllä shakkiakin voi pelata, vaikka ei virallisia, maailmanlaajuisen shakkiliiton hyväksymiä eebenpuisia nappeja ruudukolta löytyisikään.
Joten itse hyväksyn proxy-armeijat täysin, kotipelejä lähinnä kun pelailen. Kyllä shakkiakin voi pelata, vaikka ei virallisia, maailmanlaajuisen shakkiliiton hyväksymiä eebenpuisia nappeja ruudukolta löytyisikään.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Bloodlettereitä, eli verikirjaimia tietenkin. Ei ne mitään verenpäästäjiä ole. Ei kai kukaan ole sellaista hassua luullut
Mutta joo kerran vitsinä saattaisin tuollaista vastaan pelata, mutta tuo on oikeastaan jo pelleilyä.