Mitä flag bearer auttaa ig:lle? Älkää sanoko että: kun en kerran keräile ig:tä niin en tarvitse tietää, mutta tämä tieto meneekin mun kaverille.
Luettiin yhdessä kaverin kanssa codexista ja se sano et se auttaa jotenkin Ld:hen, mut ei kässätty että miten. HQ commandissahan on jo 9 Ld heroic officeri, joten mitä se lippu auttaa?
Flag bearer
Flag bearer
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
- denied one
Re: Flag bearer
regimental banner=sama kuin company ja 1 lisää combat resolutionia
company banner=kaikki 12 tuuman sisällä saa re-rollia failed morale testin
company banner=kaikki 12 tuuman sisällä saa re-rollia failed morale testin
Viimeksi muokannut denied one, Su 02.09.2007 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://z7.invisionfree.com/wyrmling_x/i ... p?act=site
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
Ensinnäkin onko kyseessä normaali standard bearer vai se kalliimpi flagu?
Siis molemmat.Anaheim kirjoitti:Ensinnäkin onko kyseessä normaali standard bearer vai se kalliimpi flagu?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Company standard antaa re-rollia morale checkit tietyllä säteellä lipusta. Regimental standard (joka lasketaan myös company standardiksi) antaa +1 combat resoon.
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
Ja jos Combat Resolution on epäselvä se löytyy sivulta 43, Determine Assault Results (+Morale-testi sivulta 48, Losing an Assault). Jos sinulla on tuo Regimental Standard sinun lasketaan tehneen yhden woundin lisää vastustajan joukoille, mikä voi hyvinkin pelastaa nahkasi ja johtaa kaverin tuhoon.meny kirjoitti:Regimental standard (joka lasketaan myös company standardiksi) antaa +1 combat resoon.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä