örkkien war trukk
örkkien war trukk
voiko örkkien war trukkiin mennä örkkejä kyytiin?? ja toinen kysymys on että voiko kääntyä ampumisen jälkeen esimerkiksi jos space marine predator ampuu necron warrioria ja destroyer näkee sen sivupellin mutta sen ampumisen jälkeen predator kääntää etupeltinsä destroyerille??
Re: örkkien war trukk
Ensimmäisestä en ole varma käsitinkö oikein, jälkimmäisestä olen varma:aksuK kirjoitti:voiko örkkien war trukkiin mennä örkkejä kyytiin?? ja toinen kysymys on että voiko kääntyä ampumisen jälkeen esimerkiksi jos space marine predator ampuu necron warrioria ja destroyer näkee sen sivupellin mutta sen ampumisen jälkeen predator kääntää etupeltinsä destroyerille??
MIKÄÄN ajoneuvo ei liiku ampumisen jälkeen samalla vuorolla. Paitsi flyer noin periaatteessa.
Kyllä sen sääntökirjan voisi edes kerran läpi lukea...
-
Jatimatikki
codexistahan tuon löytää, itse en kuitenkaan omista örkkien codexia joten en voi sanoa mitään sivunumeroa.aksuK kirjoitti:voiko örkkien war trukkiin mennä örkkejä kyytiin??
"The foolish man puts his trust in luck, wise man puts his trust in the Emperor."
- Half-breed
Jos codexissa ajoneuvolle on mainittu Transport-kyky (Samalla kerrottu mitä se voi kuskata ja paljonko.), niin sinne voi mennä väkeä rajoitusten kanssa. LBB s. 62 löytyy Transporttien säännöt.aksuK kirjoitti:voiko örkkien war trukkiin mennä örkkejä kyytiin?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mitä kääntymiseen ampumavuorolla tulee: Sääntökirjan sivu 64, oikea palsta, "Turning to Face", toinen kappale.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.