"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

örkkien war trukk

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
aksuK

örkkien war trukk

Viesti Kirjoittaja aksuK »

voiko örkkien war trukkiin mennä örkkejä kyytiin?? ja toinen kysymys on että voiko kääntyä ampumisen jälkeen esimerkiksi jos space marine predator ampuu necron warrioria ja destroyer näkee sen sivupellin mutta sen ampumisen jälkeen predator kääntää etupeltinsä destroyerille??
Anaheim

Re: örkkien war trukk

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

aksuK kirjoitti:voiko örkkien war trukkiin mennä örkkejä kyytiin?? ja toinen kysymys on että voiko kääntyä ampumisen jälkeen esimerkiksi jos space marine predator ampuu necron warrioria ja destroyer näkee sen sivupellin mutta sen ampumisen jälkeen predator kääntää etupeltinsä destroyerille??
Ensimmäisestä en ole varma käsitinkö oikein, jälkimmäisestä olen varma:
MIKÄÄN ajoneuvo ei liiku ampumisen jälkeen samalla vuorolla. Paitsi flyer noin periaatteessa.
Kerppu

Viesti Kirjoittaja Kerppu »

Kyllä sen sääntökirjan voisi edes kerran läpi lukea...
Jatimatikki

Viesti Kirjoittaja Jatimatikki »

aksuK kirjoitti:voiko örkkien war trukkiin mennä örkkejä kyytiin??
codexistahan tuon löytää, itse en kuitenkaan omista örkkien codexia joten en voi sanoa mitään sivunumeroa.
"The foolish man puts his trust in luck, wise man puts his trust in the Emperor."
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

aksuK kirjoitti:voiko örkkien war trukkiin mennä örkkejä kyytiin?
Jos codexissa ajoneuvolle on mainittu Transport-kyky (Samalla kerrottu mitä se voi kuskata ja paljonko.), niin sinne voi mennä väkeä rajoitusten kanssa. LBB s. 62 löytyy Transporttien säännöt.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Mitä kääntymiseen ampumavuorolla tulee: Sääntökirjan sivu 64, oikea palsta, "Turning to Face", toinen kappale.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”