"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dronet ja niiden käyttö?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
ogre bull

Dronet ja niiden käyttö?

Viesti Kirjoittaja ogre bull »

Taun: codeksista en hirveen hyvää kuvaa, jos minkäänlaista saanut siitä, että mihin yksikköihin droneja voi laitaa? Mikä on Dronejen maksimimäärä yksikössä? oikeastaan codeks ei kerro tuosta mitään, tai sitten olen missannut jonkun kohdan. Codeks kertoo vain drone tyypit, sen verran löysin. Kertakaa tai sanokaa codeksin sivu?
ogres are the best!!!!!
Truupperi

Re: Dronet ja niiden käyttö?

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Katso wargearista esine drone controller. Lisäksi vilkaise fast attack ja heavy support. Löydät Gun Drone Squadronin ja Sniper teamin.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Azured

Re: Dronet ja niiden käyttö?

Viesti Kirjoittaja Azured »

Ne sivunumerot vielä kun kerran niitä pyydettiin. Jos sivunumerot eivät täsmää, sinulla on vanha codex.

s. 26, keskimmäinen sarake. Drone controllerin säännöt.
s. 30, keskellä sivua. Gun drones ajoneuvoissa.
s. 31, valkoinen laatikko alaosassa. Drone-yleissäännöt.
s. 32 alkaen, yksikkölista. Kaikilla ei-ajoneuvoyksiköillä joilla on pääsy battlesuit wargeariin tai infantry armouryyn voivat valita itselleen drone controllerin ja sitä kautta droneja.
s. 36, 39 ja 41. Ajoneuvot joihin saa gun dronet.
s. 38, yläosa. Gun dronet itsenäisenä yksikkönä.
s. 40, alaosa. Sniper dronet yksikkönä.
s. 54, vasemmalla ylhäällä. Sniper drone -ryhmän kuva.
s. 56, yläosa. Muut dronet kuvattuna.

Jokaisessa sääntökohdassa on aina erikseen kerrottuna, kuinka monta ja mitä tyyppejä droneja saa kulloinkin ottaa. Jos on vielä epäselvyyksiä tai tarvitset vaikkapa käännösapua, älä suotta epäröi kysyä tarkemmin.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”