"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necron -huhuja GW German:sta...

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Hands_of_blue

Re: Necron -huhuja GW German:sta...

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Huru-ukko kirjoitti:Osaa se Remington oikeastikkin pelata, vaikka epäilettekin hänen vastustajiensa kykyjä ;)
Ei tässä Remingtonin kykyjä epäiltykään vaan hänen vastustajiensa :).

Taitaisi tosiaan olla Necrojen kolmas kirja tuo tuleva, mutta nykyinen on vuodelta 2002 ja eikös silloin ollut vielä kolmos edikka?
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Ei kai niillä ole ollut kuin tuo yksi kirja, ja sitten joku wanhanajan Necron Raiders -lista jossain WD:ssä. Ja tosiaan kolmosedikkaan tuo nykyinen kirja on tehty.

Ihan mukiinmeneviltä nuo muutokset vaikuttaa, tosin omasta mielestäni olisi voitu mennä ihan vaan parin yksikön pikku muutoksilla, kyseessä sentään on selkeästi tasapainoisin 40K-codex. Yksikkö- ja wargear vaihtoehtoja saisi kyllä olla enemmän.

Pariahit ja Flayed Onet tarvitsisivat parannusta että niitä olisi jotain järkeä ottaa. Wraithit tarvitsisivat jotain pientä buffia, teho ei kohtaa pistehintaa. Esim S4 ja rending olisi aika sopiva nykyiseen hintaan. Yksikkökokoakin voisi vähän nostaa. Muut yksiköt ovat mielestäni aika lailla tasapainossa eivätkä kaipaisi muutosta. Korkeintaan HDessujen pistehintaa voisi vähän pudottaa, mutta ei se mikään mahdoton nykyäänkään ole.

Slow and Purposeful ei ainakaan omaan pelityyliini hirveästi vaikuttaisi, koska hitaita joukkoja tulee muutenkin liikuteltua lähinnä Monolla ja Veilillä. Tietysti Veilin muutos vähän häiritsisi, mutta kyllä se silti auttaisi pitämään joukkoja pois lähäristä mikä sen tärkein tehtävä onkin. Toughnessien nosto kuulostaa kyllä aika hurjalta, sitten Immortalitkin saisivat aina WBB:n (tai FNP:n) ampuma-aseita vastaan. Mieluummin pitäisin ehkä nykyisellään, koska tuo varmaan tietäisi melkoista pistehintojen nousua, mikä taas söisi tulivoimaa pahan kerran. Siinä kärsisi armeijan kilpailukykyisyys.

WBB:n korvaaminen FNP:llä kuulostaa fiksulta. Nopeuttaa peliä, ja antaa mahdollisuuden käyttää monipuolisempaa yksikkövalikoimaa kun ei tarvitse olla montaa samaa yksikköä kentällä WBB:n turvaamiseksi.

Odotan innolla lisää huhuja :P
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

Hands_of_blue kirjoitti:No termomassa on kieltämättä paha varsinkin jos pelaaja osaa heittää kakkosen saveja, mutta silti ihmetyttää miten saat ikinä ammuttua lordin pois tai pääset lähikseen sen kanssa 6" liikkuvien terminaattorien kanssa. Kyllä siinä vaiheessa on necron pelaajassa jotain vikaa pakko olla jos lordilta se veili kuitenkin löytyy. Muutenkin oikein tehty Necron lista on yksi pelin parhaiten liikkuvia ja terminaattorit liikkuvat sen mahtaisan 6", deep strike jättää termikset vuoroksi istumaan ja Land Raider on Necroja vastaan yksi iso vitsi. En nyt väitä, että löisin vetoa Necroneiden puolesta tuollaisessa pelissä, mutta on se nyt kumma jos et niille koskaan häviä.
Osaan heittää ja vieläpä 5+ invuja oikein tehokkaasti. Miten saan ammuttua lordin? No jos ei yksikössä kyki niin useimmiten joku näistä on kantamalla osuu ja tekee höpöä, eli scout-team (á6)x2, missileillä ja snipuilla, 4xtermisteam 6 assarilla, 2xcyclonilla ja 18x storm boltterilla. Useimmiten ne on scoutit jotka sen dessuryhmän lordeineen tiputtavat. Toisinaan vetää "I´ll be backit" mutta silloin on termostiimi vieressä ja hakkaa muusiksi. Ja useimmiten se lordi on kiltisti seisonut ja odottanut minua saapuvaksi. Tiedä häntä että miksi. Veili harvemmin itseasiassa on minun vastustajiltani löytynyt. Kumma ja kumma. Muistan yhden hävinneeni ja n.7-8x voittaneeni. En kait ole vielä paljoa pelannutkaan eli mahtuuhan tuohon. No sanotaanko näin, tämä koskee Tauta, Nekroneita ja entistä IW listaa. Jos ne ei saa minua ammuttua vuoron 3 loppuun mennessä, minä voitan matsin hyvin todennäköisesti.
Sopuli kirjoitti:
Remington kirjoitti: Ja kyllähän se ei ihan noin vain onnistu se lähistelyyn meno mutta ajat warrut nurkkaan, hoidat a) yksinäisen lordin ammunnalla tai sitten fisteillä lähiksessä, dessut alas snipuilla ja missileillä ja b) monon pelistä dredeillä ja alkaa homma olemaan paketissa. Toki myös olen nideillä näitä kohdannut ja ne kun pääsivät lähikseen ennen kuin ehdit kissaa sanomaan, oli voitto jo taskussa. Ja nämä pelaajat eivät ole mitään aloittelijoita eivätkä listat mitenkään huonoja. Yleensä lordi tai c) kaksi, mono, immortaleja ja warruja sekä dessuja. Toisinaan myös d) Nightbringer!?!?. Joka sekin tippuu assareihin ja sniputuleen. Ja itseasiassa muistin juuri yhden pelin joka päättyi nekroneiden voittoon. Harmikseni ottelu ei jatkunut lisäkierrosta ja nekronit valtasivat objektia. Silloinkin phase out oli yhden nekronin päässä. Vastustajalla olikos se 12 warrua ja 1 woundinen Nightbringer. Minulla chappis ja kahden termarirtyhmän jämät 4 assarilla. Näistä toinen ryhmä oli Nightbringerin lähellä ja muut warrujen kanssa lähistelemässä. Ei epäselvyyttä kumpi silloin olisi voittanut jos olisi jatkunut. Mutta kuten sanoin, phase outin ansiosta olen voittanut.
Ei millään pahalla mutta tuo boldattu väite kaatuu jo kursivoituihin kohtiin.
a) Pelajaa ei todellakaan osaa pelata, jos tuo on mahdollista, kuinkas ajattelit ampua IC:n? Saa olla nuija jos pitää sitä lähempinä kohteena. Ja kuinka ajattelit saada sen fistin sinne kähyyn, ennenkuin lordi porukoineen veilaa pois?

b) Kähyssä vai? Kyllähän sulla se str 10 on, mutta kun osut kutosia se ei lohduta, ja kuinkas saat töpöt tuotua sinne iskuetäisyydelle, kun vastassa on pelin paras anti-tank armeija. Kerro minullekkin.

c) Ei käytetä kahta lordia alle 2000pts peleissä, jos halutaan tehdä listasta hyvä. Kyllä se toimiva on kahdellakin, mutta vie liikaa pisteitä pois muusta hyvästä.

d) Väität listoja hyviksi ja ne sisältävät Nightbringerin....Siinä meni viimeinenkin uskottavuuden ripaus
Selvä, vastaan siis.
A) Kuten jo sanoin, veiliä harvemmin on minua vastassani ollut. Ja se dessulordi porukoineen ammutaan alas ja tassutteleva lordi kävellään kiinni ja vedellään fistillä turpiin. Toisinaan karannut. Ja toisinaan se vain sattuu olemaan lähin kohde. Muistan ainakin yhdentapauksen.
B) Noh, tyylikkäin tapaus ikinä oli nitefight matsi ja mun huki aloittaa. Ainoa joka näki jonkun kohteen oli mun lassodredi ja kohteena oli mono. Oli pene ja ja toinen noppa taisi olla 4? Eli pam. Ja toisen tapauksen muistan kun kaksi drediäni juoksi monon kii ja repivät alas, kyllä, vitutti kun osuivat kutosilla mutta osuin kuin osuinkin. Yksi osuma riitti. Noh, mun töpöt ammutaan alas useimmiten heti matsin alussa ja ihmettelinkin kun ne pääsivät chargaamaan ja olikos jo kolmas vuoro? Noh, monon hakattuaan, ne ammuttiin päreiksi. Tämä tosin ainoa kerta kun töpöt saivat sen lähistelyssä alas (saatikka oli niitä harvinaisia kertoja jolloin hengitivät vielä ekan kiekan jälkeen). Useimmiten lassodredi sen monon alas tuo. Ei toki aina onnistu.
C) Jaa-a.. Itse tykkään pelata kahden lordin listaa vastaan. Ja itse sellaisen tekisinkin jos nekroilla pelaisin.
D)Noh, ei minusta listasta paskaa tee jos siinä Nitebringer on. Sinulla toki taitaa olla eri kanta asiaan?
Hands_of_blue kirjoitti:
Huru-ukko kirjoitti:Osaa se Remington oikeastikkin pelata, vaikka epäilettekin hänen vastustajiensa kykyjä ;)
Ei tässä Remingtonin kykyjä epäiltykään vaan hänen vastustajiensa :).
En nyt sano olevani mikään suoriutuja mutta nekronit eivät minun kohdalla ole se "voittamaton" armeija. Kyllä se on se Tau mun kompastuskivi.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Hands_of_blue

Remington kirjoitti:
Hands_of_blue kirjoitti:No termomassa on kieltämättä paha varsinkin jos pelaaja osaa heittää kakkosen saveja, mutta silti ihmetyttää miten saat ikinä ammuttua lordin pois tai pääset lähikseen sen kanssa 6" liikkuvien terminaattorien kanssa. Kyllä siinä vaiheessa on necron pelaajassa jotain vikaa pakko olla jos lordilta se veili kuitenkin löytyy. Muutenkin oikein tehty Necron lista on yksi pelin parhaiten liikkuvia ja terminaattorit liikkuvat sen mahtaisan 6", deep strike jättää termikset vuoroksi istumaan ja Land Raider on Necroja vastaan yksi iso vitsi. En nyt väitä, että löisin vetoa Necroneiden puolesta tuollaisessa pelissä, mutta on se nyt kumma jos et niille koskaan häviä.
Osaan heittää ja vieläpä 5+ invuja oikein tehokkaasti. Miten saan ammuttua lordin? No jos ei yksikössä kyki niin useimmiten joku näistä on kantamalla osuu ja tekee höpöä, eli scout-team (á6)x2, missileillä ja snipuilla, 4xtermisteam 6 assarilla, 2xcyclonilla ja 18x storm boltterilla. Useimmiten ne on scoutit jotka sen dessuryhmän lordeineen tiputtavat. Toisinaan vetää "I´ll be backit" mutta silloin on termostiimi vieressä ja hakkaa muusiksi. Ja useimmiten se lordi on kiltisti seisonut ja odottanut minua saapuvaksi. Tiedä häntä että miksi. Veili harvemmin itseasiassa on minun vastustajiltani löytynyt. Kumma ja kumma. Muistan yhden hävinneeni ja n.7-8x voittaneeni. En kait ole vielä paljoa pelannutkaan eli mahtuuhan tuohon. No sanotaanko näin, tämä koskee Tauta, Nekroneita ja entistä IW listaa. Jos ne ei saa minua ammuttua vuoron 3 loppuun mennessä, minä voitan matsin hyvin todennäköisesti.
Tuossa on taas kolme vedenpitävää todistetta siitä, että vastustajasi eivät osaa käyttää Necron armeijaa. Lordi ei koskaan ole lähin kohde ampumiselle jos pelaaja osaa vähänkin pelata. Yksikään Necron ei seiso odottamassa päällevaappuvaa termisryhmää ja toimivasta listasta löytyy aina Veili.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hands_of_blue kirjoitti:Tuossa on taas kolme vedenpitävää todistetta siitä, että vastustajasi eivät osaa käyttää Necron armeijaa. Lordi ei koskaan ole lähin kohde ampumiselle jos pelaaja osaa vähänkin pelata. Yksikään Necron ei seiso odottamassa päällevaappuvaa termisryhmää ja toimivasta listasta löytyy aina Veili.
Jep. Tulee lähinnä WD:n battle reportit mieleen tuollaisesta käteilystä. Onhan noita kämmejä tehnyt itsekin aina silloin tällöin, mutta minä sentään osaan syyttää itseäni paskasta pelaamisesta silloin, kun siihen on aihetta.

Voin hyvinkin hyväksyä väitteen, että termislista pieksee necronit seitsemän kertaa kahdeksasta, vaikka Necron-pelaaja osaisikin hommansa - se 2+ savejen puhkominen on äärimmäisen hankalaa. Monoliitti on riskisijoitus, mutta jos ne lascannonit saa eliminoitua riittävän ajoissa, niin termislista tarvitsee jo enemmän kuin hyvää tuuria pudottaakseen yks'kiven. Niin kauan kuin molemmat osapuolet liikkuvat yhtä kovaa, termiksiltä menee vähintään neljä vuoroa saavuttaa ensimmäinen closis, ja tähän mennessä Necron-pelaajan olisi pitänyt pystyä evakuoimaan olennaiset yksikkönsä kauemmas. Dakka-kisassa termikset kyllä häviävät ennemmin tai myöhemmin, jollei käytä tanskalaisia noppia.

Destroyerien kannattaisi käyttää liikkuvuuttaan ja maastoa, jotta kaikki assault cannonit eivät pääsisi ampumaan samaa unittia ja tuhoamaan sitä kokonaan. Muutenkin suosin mieluummin isompia Destroyer-yksiköitä, jotta WBB:n saisi varmemmin.

Ollaan kuitenkin harhauduttu aika kauas alkuperäisestä aiheesta, joka oli Necron-huhut. Jatkakaa siitä, häpäistään porukalla Remingtonia taas jossain muussa ketjussa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

The Captain kirjoitti:Monoliitti on riskisijoitus, mutta jos ne lascannonit saa eliminoitua riittävän ajoissa, niin termislista tarvitsee jo enemmän kuin hyvää tuuria pudottaakseen yks'kiven. Niin kauan kuin molemmat osapuolet liikkuvat yhtä kovaa, termiksiltä menee vähintään neljä vuoroa saavuttaa ensimmäinen closis, ja tähän mennessä Necron-pelaajan olisi pitänyt pystyä evakuoimaan olennaiset yksikkönsä kauemmas. Dakka-kisassa termikset kyllä häviävät ennemmin tai myöhemmin, jollei käytä tanskalaisia noppia.
Pari kolme kertaa on se mono jää henkiin ja havokkia saanu aikaiseksi mutta ei tarpeeksi. Fistillä toki voi yrittää.. En ikinä vain ole onnistunut. Vielä. Toisinaan menee se neljä vuoroa ja jos porukasta on se n.60% jääny henkiin, voitto on termisten. Dakka kisassa tulee turpiin..
The Captain kirjoitti:Ollaan kuitenkin harhauduttu aika kauas alkuperäisestä aiheesta, joka oli Necron-huhut.

Ollaan kyllä..
The Captain kirjoitti:Jatkakaa siitä, häpäistään porukalla Remingtonia taas jossain muussa ketjussa.
En olisi valvojan suusta uskonut.. Jep, aina porukalla.. Mikä hitto ihmisiä oikein vaivaa..
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Hmm, sääntpuolelle minulla ei ole mitään sen kummempaa lisättävää, mitä ei jo tästä ketjustä löytyisi. Hieman enemmän upgradeja vaihtelun vuoksi, jotain spesiaaliaseita warrioreille voisi olla ihan kiva. Immortal warriorryhmän komentajaksi voisi olla ihan hauska lisä, vähän kuten nobit (joista voi muodostaa omiakin yksiköitään) örkeillä.

Warrioreiden figuihin toivoisin hieman jotain uudistusta, ehkä vähän lisää vaihtelua. Necrojen raajat saisivat olla hieman ohuemmat ja hieman enemmän konemaisen näköisiä, nyt ne ovat vain scifimuottiin valettuja fabaluurankoja. Necrojen artworkissa tämä konemaisuus on tuotu paremmin esille kuin miniatyyreissa. http://uk.games-workshop.com/download/p ... art-08.jpg Johtoja sinne tänne jne. Jotain poikkeavuuksia yksilöidenkin välillä voisi olla, ei mitään kuritonta örkkimeininkiä vaan samantyylisiä, ensisilmäyksellä huomaamattomia "poikkeuksia" kuin mariineiden armoreissa.

Fluffipuolelta olen aina pitänyt parempana ajatusta siitä, että necronit olisivat ihan vain koneita, eivätkä mitään sieluvarastoja, mutta ei GW tee ryhdy sellaiseen fluffi-itsemurhaan että vaihtaisi noin radikaalisti taustatarinaansa.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

GW vaihtaa taustatarinaa siinä, kun meikäläinen sukkia :)

Mutta se on totta, että necronit ovat tosiaan pikkasen tylsiä, paitsi muutamat poikkeukset. Sen mikäs iso leijuva koppiainen nyt olikaan, naamaa voisi muokata vähän vähemmän pelokkaan nallekarhun näköiseksi. "Huijui säälikää minua raukkaa."
Luumumehu on soturien juomaa
Hangover
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Hangover »

Tarkoitat varmaan Tomd spyderia. Jos noi toteutuu niin voisi sitä itse mietti necrojen hankintaa tai pyytää kaverilta kokeiltavaksi.
Hands_of_blue

Minun puolestani saisi kyllä uusia kaikki Necronfigut kerralla. Suurin osa Gw:n nykyisestä kamasta alkaa kuitenkin olla taas jo sen verran hyvän näköistä , että necronit ei oikeen kestä vertailua. C:tanit on ihan hyvän näköisiä figuja, mutta muut ovat tappavan tylsiä. Toivottavasti suurin osa figuista pysyy kuitenkin metallisina niinkuin nykyäänkin, Warrioreiden, Destroyereiden ja Monolithin muovisuus on ihan hyvä kyllä.
GotT

Viesti Kirjoittaja GotT »

Jep jep ihan kiva jos feissaus ulos otetaan pois, vaikka sen muokkaamista olisin uskonut hieman vähemmän radikaalina toimena. Hyvin harvoin tulee necroneilla voitettua kun järkevästi ohjattu tuli tiputtaa joukot jotka pitää koko armeijaa kentällä, IGllä lisko vuorten takana ja muita lätty-koneita niin se siitä (ainoat voitot necroneilla taitaa kuitenkin olla igtä vastaan...). Monet heebot tosiaan kaipaakin hieman muutosta, kuten kaikki muut kuin warru pohjaiset. Wraithit liikkuu hyvin ja lyö kovaa mutta siihen se jää ja kolme pikkusta kaatuu maahan. Pariaheilla hyvät aseet ja voimat mutta 1 lyönti meleessä, jos sinne pääsee kun ei edes takas voi nousta jos/kun kaatuu. CTanit olis muuten aika hulluja jäbiä mutta maksaa helsketisti parista pikku wuundista pisteisiin nähden huonolla seivillä, lisäksi vielä niin helppo kohde tykeille. Kyllä on jo kauan kattonu codexia ja miettiny millon tulee uus että vois näilläkin pärjätä paremmin.
Mutta perus jätkät toukalla 5... siihen vielä 3+ seivi ja 4+ selviytyminen on aika juustoa, kysy vaikka keltä. Veilin muokkaaminen ei itseä koskettais kun pessimistinä pelkään muutenkin lentäväni jorpakkoon 60 pisteen ansiosta.
Lisää monipuolisuutta joukkojen valintoihin on kyllä kanssa ihan tervetullut juttu.
Saas sitten nähdä millaisia muutoksia oikeasti tulee... jos tulee. Parempi tulla.
Hartman

Viesti Kirjoittaja Hartman »

Galeios kirjoitti:Fluffipuolelta olen aina pitänyt parempana ajatusta siitä, että necronit olisivat ihan vain koneita, eivätkä mitään sieluvarastoja, mutta ei GW tee ryhdy sellaiseen fluffi-itsemurhaan että vaihtaisi noin radikaalisti taustatarinaansa.
Ja sitten haukutaan ettei GW:ltä löydy omaperäisyyttä taikka omia ideoita...

Ja imo tuo "fabaluuranko" -design antaa kyllä rutkasti high-techimmän lookin metallimiehille, eivätkä missään nimessä ole (jälleen IMOlaattori) huonon näköisiä, korkeintaan ehkä hieman ykstoikkoisia isona joukkiona.

Fluffin osalta tykkäisin jos otettaisiin käyttöön taas se wanha necrofluffi, ne jutut Katanoista on mielestäni aina olleet vähän turhan korkealentosia.
Galeios

Sgt. Hartman kirjoitti:Fluffin osalta tykkäisin jos otettaisiin käyttöön taas se wanha necrofluffi, ne jutut Katanoista on mielestäni aina olleet vähän turhan korkealentosia.
Mitenkäs tämä vanha fluffitus kuvaa necroneita? Nimenomaan nämä tähtijumala-sekoilut viistävät välillä yli hilseen, mutta necrontyrilaisten tietoisuuden kopiointi metalliluurankoon on vähän helpommin nieltävää.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Galeios kirjoitti:
Sgt. Hartman kirjoitti:Fluffin osalta tykkäisin jos otettaisiin käyttöön taas se wanha necrofluffi, ne jutut Katanoista on mielestäni aina olleet vähän turhan korkealentosia.
Mitenkäs tämä vanha fluffitus kuvaa necroneita? Nimenomaan nämä tähtijumala-sekoilut viistävät välillä yli hilseen, mutta necrontyrilaisten tietoisuuden kopiointi metalliluurankoon on vähän helpommin nieltävää.
..olisivat vain suosiolla plagioineet terminaattoria, tulevaisuudessa (kyllä, vieläkin tulevaisuudempana) AM löysi muinaisen laitteen joka osoittautui olevan puhdasta konehenkeä, mutta kun he antoivat sille tietoisuuden, se nousi kapinaan fasistista järjestelmää vastaan. Se ei enään voinut vastustaa sodassa suurmahtia, joten se lähetti vahvan armeijan menneisyyteen... xD
The Warmaster

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

GotT kirjoitti:Mutta perus jätkät toukalla 5... siihen vielä 3+ seivi ja 4+ selviytyminen on aika juustoa, kysy vaikka keltä.
Ei ole, kunhan pistehinnat ovat kohdallaan.

Mutta mikä se pistehinta tulee olemaan, se on sitten eri juttu (>25 veikkaan minä).
Galeios

Trooppeihin voisi kenties lisäillä warrioreiden lisäksi jotain ihan uusia yksiköitä, mutta mitä? Kertokaas ideoitanne, myös muihin slotteihin, jos löytyy.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Alkuperäisillä Necroneilla kakkosedikassa oli muistaakseni toughnes 5 ja save 2+. Ja jokin WBB taisi olla myös. Että ei aivan uusi idea.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Heh

Necronien fluffi on mielestäni pelin toisiksi kamalinta soopaa ja sitä huonointa en nyt mainitse :)
Itse kun aikanaan näin ensimmäisen kerran vanhoja necron figuja, tuli niistäkin terminaattori mieleen ja asia ilahdutti kovasti. Kuvittelin että, jossain kaukana jonkun tuntemattoman rodun palvelijat ovat voittaneet kapinan. Ostinkin yhden hienon figun kokeeksi ja armeijan siemeneksi. Kunnes sitten figut vaihtuivat näihin uudempiin (joista en tykännyt) ja kuulin epämääräistä juttua saatanoista. Turha sievistellä. Saatanoita sillä sanalla oikeasti tarkoitetaan kuitenkin, vaikka kuinka koota laitettais alkuun. Ei mene peittely meikäläisen kritiikistä ohi. Nykyisistä necron figuista tykkään kovasti muutaman ulkonäöstä, mutta tämän foorumin mukaan, ne ovat pelin surkeimmat ukot. Jeps. Saapa nähä, mitä tulevaisuus tuo.
Luumumehu on soturien juomaa
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Galeios kirjoitti:Trooppeihin voisi kenties lisäillä warrioreiden lisäksi jotain ihan uusia yksiköitä, mutta mitä? Kertokaas ideoitanne, myös muihin slotteihin, jos löytyy.
Scarabit voisi siirtää Troopeiksi, kuitenkin niin etteivät voi täyttää pakollisia Troop-slotteja Warrioreiden sijasta.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Hartman

Viesti Kirjoittaja Hartman »

Huru-ukko kirjoitti:Turha sievistellä. Saatanoita sillä sanalla oikeasti tarkoitetaan kuitenkin, vaikka kuinka koota laitettais alkuun. Ei mene peittely meikäläisen kritiikistä ohi.
Jos viittaat viesteihini, niin paljastan kuuluvani harhaoppiseen kulttiin joka lausuu sen [K´tan]

Olipas sisällöltään rikas viesti. ;) En vaivaa teitä enää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”