Sampolan miniatyyrikerho
Re: Sampolan miniatyyrikerho
juu, foorumi olis ihan jees, ei siinä mittään.
Voishan sitä taas tulla joku vähemmän kaunis päivä vaikka maalailemaan, jos jotain projektin tynkää saisi, jollain tarjolla jotain?
Voishan sitä taas tulla joku vähemmän kaunis päivä vaikka maalailemaan, jos jotain projektin tynkää saisi, jollain tarjolla jotain?
Turpa kiinni, kiitos. Uskon siihen viestiin kyllä. Ei GW nyt NIIN apina voi sentään olla.flagu kirjoitti:Sano sitten kun onnistuu niin voin ruveta vääntämään sitä paskaa vaikka koko kerhon tarpeiksi.leevizer kirjoitti:Eiköhän, eiköhän...
Leevi myönnä pois. Et sä voi uskoa siihen sähkikseen itsekkään -__-'
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-
DrPullasorsa
Sehän oli ihan hiljaa. Aina voi yrittää vaikka onkin aika epätoivoisen oloista.leevizer kirjoitti:Turpa kiinni, kiitos. Uskon siihen viestiin kyllä. Ei GW nyt NIIN apina voi sentään olla.flagu kirjoitti:Sano sitten kun onnistuu niin voin ruveta vääntämään sitä paskaa vaikka koko kerhon tarpeiksi.leevizer kirjoitti:Eiköhän, eiköhän...
Näitä sattuu...
Jos ei miellytä niin voin olla yrittämättä järjestää meille foorumia ja/Tai tukea GW:ltä.Pullasorsa kirjoitti:Sehän oli ihan hiljaa. Aina voi yrittää vaikka onkin aika epätoivoisen oloista.leevizer kirjoitti:Turpa kiinni, kiitos. Uskon siihen viestiin kyllä. Ei GW nyt NIIN apina voi sentään olla.flagu kirjoitti:Sano sitten kun onnistuu niin voin ruveta vääntämään sitä paskaa vaikka koko kerhon tarpeiksi.leevizer kirjoitti:Eiköhän, eiköhän...
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-
DrPullasorsa
Lue kunnolla.leevizer kirjoitti:Jos ei miellytä niin voin olla yrittämättä järjestää meille foorumia ja/Tai tukea GW:ltä.Pullasorsa kirjoitti:
Sehän oli ihan hiljaa. Aina voi yrittää vaikka onkin aika epätoivoisen oloista.
Näitä sattuu...
Sama kuin edellä. Jos kerran niin epätoivoista on niin miksi edes yrittää. Antaa olla. Ei me mitään ois saatukkaan, ihan turhaan määkin oisin vaivaa nähnyt. mikäs siinä, ei sitten. Ei mun tarvitse yrittää kerhoa hoitaa, hoitakaa joku muu.Pullasorsa kirjoitti:Lue kunnolla.leevizer kirjoitti:Jos ei miellytä niin voin olla yrittämättä järjestää meille foorumia ja/Tai tukea GW:ltä.Pullasorsa kirjoitti:
Sehän oli ihan hiljaa. Aina voi yrittää vaikka onkin aika epätoivoisen oloista.
EDIT: tuo tuossa on Kettuilua, Jos joku ei tajunnut.
Armo(uri)a ei anneta!
-
DrPullasorsa
Lapset lapset, apinointi julkisella foorumilla on erittäin epäsopivaa käytöstä.
Joten jos ei laitettaisi turhia spammayksiä tänne.
Näitä sattuu...
... Kenenkähän ne viimeisimmät viestit on...Pullasorsa kirjoitti:Lapset lapset, apinointi julkisella foorumilla on erittäin epäsopivaa käytöstä.
Armo(uri)a ei anneta!
-
DrPullasorsa
Leevi ei sitten opi lapsellisuuttaan.
No, en ota enää osaa tähän.
No, en ota enää osaa tähän.
Näitä sattuu...
-
Wahtisaari
Elikkäs näin.
Nyt tulee hyviä uutisia. Olemme Himpan ja Golgin kanssa vähän kikkaileet, ja olemme saaneet tulosta. Nimittäin Sampolan figukerholle (=Klubille) oma FOORUMI! Himppa väänsi pohjan ja me kolmistaa väänsimme sen jonkinlaiseen julkaisu kuntoon
Eli pidemittä puheitta: http://forums.cjb.net/sampfigukerho.html
Kaikki kerholaiset rekisteröitykää!
Nyt tulee hyviä uutisia. Olemme Himpan ja Golgin kanssa vähän kikkaileet, ja olemme saaneet tulosta. Nimittäin Sampolan figukerholle (=Klubille) oma FOORUMI! Himppa väänsi pohjan ja me kolmistaa väänsimme sen jonkinlaiseen julkaisu kuntoon
Eli pidemittä puheitta: http://forums.cjb.net/sampfigukerho.html
Kaikki kerholaiset rekisteröitykää!
Indeed...
Ohos, johan te myrkyn teitte :O
Noh, avatari asetukset ovat niin perseelleen että ette mua nää siellä (niin paljoa). Netti nimitääni lagaa tuolla niin vitusti :S
Tai noh, saa nähdä jos teette musta moden
Noh, avatari asetukset ovat niin perseelleen että ette mua nää siellä (niin paljoa). Netti nimitääni lagaa tuolla niin vitusti :S
Tai noh, saa nähdä jos teette musta moden
Viimeksi muokannut flagu, To 06.09.2007 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
-
DrPullasorsa
Sain vähän hauskan ensivaikutelman.
Jos tuo foorumi muuttuu viralliseksi ja tää hylätään niin sit ilmotatte.
Jos tuo foorumi muuttuu viralliseksi ja tää hylätään niin sit ilmotatte.
Näitä sattuu...
No anakin mun puolesta voidaan ruveta siirtämään tätä jauhantaa tuonne foorumin puolelle ja vähentään tän topikin kuormitusta. Ainakin editoin tuon foorumin alotus viestiin että kaikki nyt osais eksyä sinne. Mun puolesta voitais siirtää kaikki keskustelu täältä foorumin puolelle ja käyttää tätä topikkia sitten vasta jos/kun jotain tapahtuu itse foorumeille. Se on kuitenkin Leevistä kiinni että tuleeko hän laittamaan niitä ilmoituksiaan minnekkään (tuo foorumi kun ei ole oikein mitään ilman itse kerhon vetäjää
)
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
MIKSI Käyttäjänimi leevizer ei ole sallittu? On kyllä Erittäin hauska pila. Laita flagu toi linkki tonne ekalle sivulle nähtäväksi.
Armo(uri)a ei anneta!
-
Wahtisaari
leevizer kirjoitti:MIKSI Käyttäjänimi leevizer ei ole sallittu? On kyllä Erittäin hauska pila. Laita flagu toi linkki tonne ekalle sivulle nähtäväksi.
PWNTED HIMULUS!!!
Himppa unohti poistaa sen p****n sieltä...
Indeed...
No poistaisitko sen nopeasti? KAI minä saan mode oikeudet, olen sentään kerhon perustaja.Wahtisaari kirjoitti:leevizer kirjoitti:MIKSI Käyttäjänimi leevizer ei ole sallittu? On kyllä Erittäin hauska pila. Laita flagu toi linkki tonne ekalle sivulle nähtäväksi.
PWNTED HIMULUS!!!
Armo(uri)a ei anneta!
-
Wahtisaari
leevizer kirjoitti:No poistaisitko sen nopeasti? KAI minä saan mode oikeudet, olen sentään kerhon perustaja.Wahtisaari kirjoitti:leevizer kirjoitti:MIKSI Käyttäjänimi leevizer ei ole sallittu? On kyllä Erittäin hauska pila. Laita flagu toi linkki tonne ekalle sivulle nähtäväksi.
PWNTED HIMULUS!!!
En itse ole Admin, Himppa on. Ja se on viikonlopun mökillä.
Indeed...
- Golg
- Viesti:
et voi saada mode oikeuksii kun sul ei oo huuumorin tajuu,ja leevi saat kyl varmaan omalle paslalles!
-
DrPullasorsa
-
Easterling
Et oo ainooPullasorsa kirjoitti:Huhhuh, taidan jättää ton foorumin vähemmälle.