"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vraskun listat 600p. per/kipale Lorien ja Angmar

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Snafu

Vraskun listat 600p. per/kipale Lorien ja Angmar

Viesti Kirjoittaja Snafu »

Eli olen jo täysin kyllästynyt high elffeihin, koska kotipeleissä olen voittanut niillä kaikki ottelut, enkä taidolla. Joten olen aloittanut Lorienin keräämisen. Tällä hetkellä minulla on yks welf boxi ja 9 Galadhrimiä. Tässä on muun muassa Lothlorien listan suunnitelma. Rautapihakin on alkanut kyllästyttää, joten suunnittelen sille toista vaihtoehtoa. Tulipa eräänä päivänä mieleeni Angmar ja siitä se idea sitten lähti. Pitemmittä puheitta -->

Defenders of Lothlorien

Herot:

Lady of the Galadhrim 125p.
(kastaa Blinding lightia ja pitää joukot sillä hengissä combattiin saakka)

Haldir 80p.
-armor
-bow
(ampuu, tappelee, tappaa ja tekee Heroic moveja)

Peruskurat:

15 Welf 135p.
-Throwing weapons

6 Galadhrim 66p.
-bow
-spear

8 Welf 80p.
-bow
-spear

6 Galadhrim 48p.
-armor

8 Welf 64p.
-spear

Pisteet yht: 598p.
Massa: 45
Mahti: 6
Jouset: 33% (16 vuorossa)

Taktiikkana olisi seuraavaa: Galadriel kastaa Blinding Lightin ja jousimiehet volleyttavat mahdollisimmna pitkään. Taistelun tullessa Welffit TW:llä asettuvat eturiviin + 6 Galadhrimia sivuille. Taakse asetuvat suoraan keskelle jousimiehet keihäillä ja haarniskoilla ja sivuille
keihäs welffit.

Angmar

Herot:

The Witch King of Angmar 115p.
M/W/F
3/14/2
(Compellaa vihun herot ja Buhdur menee suoraan päälle)

Buhrdur 110p.
(Tappaa heroja ja sotilaita)

Orc Captain 50p.
-warg
(johtaa cavalrya ja tekee Heroic moveja)

Peruskura:

17 Örkkiä 102p.
-kilpi

17 Örkkiä 117p.
-keihäät
-jouset

6 Wargia 78p.
-kilvet

2 Spectreä 30p.

Pisteet yht: 602p.
Massa: 45
Mahti: 8
Jouset: 33% (15 vuorossa)

Taktiikka: Witch King combellaa ja Buhrdur menee päälle. Spectret liikkutat vihun joukkoja minulle suotuisaan tapaan. Wargit iskevät sivustoihin, valtaavat objekteja, suojaavat sivustoja, yms.. Örkit muodostavat keskimääräistä leveämmän rivin ja iskevät vihun keskustaan kiinni. Keihäsörkit käyttelevät myös tarpeen tullen Volleyta ja suoraa ammuskelua. Teemasta sanoisin vielä, että minusta ne wargit sopivat hyvin myös Angmar listaan, vaikka LoME höpiseekin jotain Wild Wargeista.

Yht: 1200p.

No nih! Sitten risuja ja ruusuja vain tulemaan. Haluaisin tietoa tehoista, teemasta ja toimivuudesta. Parannuksista myös, kitoos!
Armottomasti vain kommenttia tulemaan!
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Snafu

Re: Vraskun listat 600p. per/kipale Lorien ja Angmar

Viesti Kirjoittaja Snafu »

Kaksi päivää olen jo vastausta odottanut, joten olisi kiva saada jo jotain kommenttia...
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Ropetus
Valvoja

Re: Vraskun listat 600p. per/kipale Lorien ja Angmar

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Vrasku kirjoitti:Kaksi päivää olen jo vastausta odottanut, joten olisi kiva saada jo jotain kommenttia...
Turha niitä vastauksia on huudella. Kyllä ihmiset vastaavat jos on jotain sanottavaa.

Nämä listat ovat kyllä ihan hyvät tuoltaan, eli ei niissä ole juuri kommentoitavaa. Hyvislistassa ei ainakaan ole mitään korjailtavaa. Pahislistaan hankkisin pari figua lisää, kun tuo kuitenkin koostuu pääosin D4/5 örkeistä.

-Roope
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”