Kuljetuslaukusta ja hevosjoukoista.
Kuljetuslaukusta ja hevosjoukoista.
Olis tämmönen ongelma: ajattelin liimata ratsastajat hevosiin kiinni koska se on ärsyttävä kun ne tippuilevat, mutta sittenhän ne eivät mahdu kuljetus laukkuun... kanttaako leikata sinne laukkuun tilaa, kuljettaa ratsu joukot erillään vai enkö edes liimaa niitä?
ModEdit: Korjasin otsikosta kaksi(!) yhdyssanavirhettä. /jullevi
ModEdit: Korjasin otsikosta kaksi(!) yhdyssanavirhettä. /jullevi
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Kuljetuslaukusta ja hevosjoukoista.
Yksi keino ainakin on olla liimaamatta ratsastajia kiinni ja paikanpäällä sitten sinitarralla kiinnittää polleen kiinni. Jos tuo ei huvita niin sitten kai pitää leikellä laukkua tai keksiä joku muu konsti.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Itse ostin tankki laukun taukeilleni, vaikka ei ole ajoneuvoja niin battlesuitit mahtuu sinne hyvin. Eli jos sinulla on tankki laukku, tee vain tilaa. Ja laitan huonosti kaikki saman ryhman ukot yhteen kohtaan tankkilaukussa.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Minun All-cav helffit ovat kulkeneet ihan nätisti BattleHiven tuumaisissa levyissä ratsastajat liimattuina ratsuihin. Jos pelkää kolhiutumista, levyn päälle voi heittää vielä 5 millisen vaahtomuovilevyn, ainakin meilläpäin paikallinen etolankorvike leikkaa vaahtomuovin vaikka kolmemillisiksi neliöiksi ilman lisämaksua.
Tiedä sitten niistä GW:n kantohassutuksista.
Tiedä sitten niistä GW:n kantohassutuksista.
Set fire to the family tree.
- Hammerheart
Jos kyse on muovisista napeista, niin poraat niihin semmoiset parisenttiset reiät ja pinnit ne kiinni hevosiin parisenttisillä sauvanpätkylöillä. Jos ovat metallijanttereita, niin tarvinnet Dremelin tai helkkaristi kärsivällisyyttä. Joka tapauksessa tällä tavalla et tarvitse liimaa, voit säilyttää ukot erillään ratsuistansa ja ne pysyvät kuitenkin pelin tiimellyksessä erittäin pätevästi kiinni. Kunnon neodyymimagneetit ovat toinen vaihtoehto - näppärämpiä mutta kalliimpia.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
En komppaa magneetteja. Toimivat ehkä trayssa, mutta tarttuvat vähän turhankin helposti toisiin figuihin kiinni ja jos vieressä on toinen magneettipohjallinen, voi figut olla turhan vaikeita erottaa toisistaan, voivat spontaanisti tarttua kiinni toisiinsa ja maalipinta voi kärsiä. Tosin... jos magneetin kiinnittää kuljetusalustaan ja figun pohjaan pelkän metalliprikan tms, voi ratkaisu olla hyvinkin toimiva.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Hammerheart
Öh, tarkoitin oikeastaan, että kiinnittää magneeteilla ratsastajat ratsuihin kiinni, jolloin ne pysyvät taistossa nätisti kiinni, mutta kuljetuksen ajaksi voi ottaa poies.Silveri kirjoitti:En komppaa magneetteja. Toimivat ehkä trayssa, mutta tarttuvat vähän turhankin helposti toisiin figuihin kiinni ja jos vieressä on toinen magneettipohjallinen, voi figut olla turhan vaikeita erottaa toisistaan, voivat spontaanisti tarttua kiinni toisiinsa ja maalipinta voi kärsiä. Tosin... jos magneetin kiinnittää kuljetusalustaan ja figun pohjaan pelkän metalliprikan tms, voi ratkaisu olla hyvinkin toimiva.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Yksi mahdollisuus on kiinnittää ratsastajaan lyhyt metallilanka, jonka avulla se pysyy pelien aikana kiinni kaakissaan.