Empireä 700 pistettä borderiin
Empireä 700 pistettä borderiin
Nopeeta ja kovaa porukkaa
Batttlewizard 110p
2 lvl, wizard staff
10 handgunner 105p
musician, marksman w/ repeater handgun
5 knights 123p
musician
5 knights 123p
musician
5 knights 115
3 dow ogres 123
great weapons
Risut ja ruusut eli kommenttia kiitos!
Batttlewizard 110p
2 lvl, wizard staff
10 handgunner 105p
musician, marksman w/ repeater handgun
5 knights 123p
musician
5 knights 123p
musician
5 knights 115
3 dow ogres 123
great weapons
Risut ja ruusut eli kommenttia kiitos!
Re: Empireä 700 pistettä borderiin
Poista handgunnereilta muusikko, niin hyvältä näyttää.
Miksi ihmeessä?Paladine kirjoitti:Poista handgunnereilta muusikko, niin hyvältä näyttää.
mikä siinä musikantin pois ottamisessa on semmoista että se kannattaa
Otapa Ring of Volans tuolle maagille niin saat tuurilla oikein ilkeän magicphasen ja pisteet siihen saat tiputtamalla muusikot nihdeiltä ja vaihtamalla DoW ogret kolmeen OK ogreen add. hand weponeilla (117p) joka on imo muutenkin parempi vaihtoehto...
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Musikantissa on vain turhia pisteitä kiinni, ei paljon mutta kuitenkin on.
niin ja en saisi joka vuoro heittää neljällä nopalla taikaa. on siinä aika moni armeija pulassa kun 12+ taijatkin onnistuu. eikö s6 houkuta ogreillaamis kirjoitti:Otapa Ring of Volans tuolle maagille niin saat tuurilla oikein ilkeän magicphasen ja pisteet siihen saat tiputtamalla muusikot nihdeiltä ja vaihtamalla DoW ogret kolmeen OK ogreen add. hand weponeilla (117p) joka on imo muutenkin parempi vaihtoehto...
Ööh kyllä sä myös sen 4 noppaa saat JA kovan boundin kerran: taikuri 65p + lvl 2 35p + staffi 10p + ringi 20p = 130p... ja kyllä se str 6 on kova mutta s viitosia löytyy ihan tarpeeksi joten se 12 s 4 iskua on aika kova sana perus jamppoja vastaan...
-Sami
mutta kun kyse on borderista niin ei saa
No lueppa eka ne turnaussäännöt niin saat juustottaa
:D herot saa maksaa 130p...
-Sami
Pitää paikkansa, jännä miten paljon heroihin saa potkua 5:n pinnan lisäyksellä, muihinkin armeijoihinamis kirjoitti:No lueppa eka ne turnaussäännöt niin saat juustottaa:D herot saa maksaa 130p...
GW,MTG,PC,Lauta-ja Konsolipelit
Assassin´s Creed 65€, Mario Galaxy 55€, Ratchet&Clanck Future 65€
http://www.kolumbus.fi/pelimesta
Assassin´s Creed 65€, Mario Galaxy 55€, Ratchet&Clanck Future 65€
http://www.kolumbus.fi/pelimesta
oho oli mennyt silmien ohi kun kattonut vaan sääntöjen loppuosan kun siellä on yleensä empireä koskevat jutut eikä ne oo viime aikoina kauheen paljoa muuttuneet. (en oo ainakaan huomannut) no pitääpä kattoa mistä ne pisteet sais siihen
no tuossapa se oma ehdotukseni miten pisteet siihen repisit...amis kirjoitti:Otapa Ring of Volans tuolle maagille niin saat tuurilla oikein ilkeän magicphasen ja pisteet siihen saat tiputtamalla muusikot nihdeiltä ja vaihtamalla DoW ogret kolmeen OK ogreen add. hand weponeilla (117p) joka on imo muutenkin parempi vaihtoehto...
-Sami
Joo. Täytyy miettiä. Ogret on hankinnassa ja enpä oikein muutakaan keksinyt paitsi yhden jutun jonka saat nähdä sitten turnauksessa.amis kirjoitti:no tuossapa se oma ehdotukseni miten pisteet siihen repisit...amis kirjoitti:Otapa Ring of Volans tuolle maagille niin saat tuurilla oikein ilkeän magicphasen ja pisteet siihen saat tiputtamalla muusikot nihdeiltä ja vaihtamalla DoW ogret kolmeen OK ogreen add. hand weponeilla (117p) joka on imo muutenkin parempi vaihtoehto...
Sitä en pistä edes nettiin...
Oon mietiskellyt että handgunnerit vois vaihtaa archereihin kun liikkuminen ei haittaa niin paljon ja samalla sais paremman suojan maagille