Juu, elikkä parin tunnin työn tuloksena tälläinen yleisilme syntyi tähän kuvaan. Osa siitä, eli jannun asento, on kopioitu Faban kaaoskirjasta. Asentoja yritän harjoitella piirtämään näet, ja ei viitsinyt aivan soitellen lähteä sotaana, kun viimeski olen toukokuussa jotain ylipäätänsä piirtänyt. Haluaisin kommentteja nyt siitä, että miten taitoja lähtisin tuosta kehittämään?
http://s173.photobucket.com/albums/w50/ ... =IMG-4.jpg
Skanneri ei tykkää näistä töistä näköjään, kaulan seudulla varjostukset ainakin vaalentuneet aivan hirvittävästi.
Nurgleheeba.
- Lihmatassu
Re: Nurgleheeba.
No ainakin linkkisi selaamisen jälkeen totesin että osaat piirtää, ja olet piirtänyt hyvin. Mutta tässä piirrustuksessa menee miltei minuutti ennen kuin saa kunnolla selville mitä siinä on. ( yleistä moitintaa skanneriasi vastaan kaiketi... ) Mutta yksi asia pisti silmään: tämän hemmosi ase roikkuu tuolla takana, joka on kaikkien fysiikan lakien mukaista, mikäli jätkä liikkuu tossa liejussa juoksuvauhtia... Eikä siltä ihan tuntunut. Myöskin kasvot; nehän ovat hahmon tärkein osa. ( kiitos aivojemme kasvojenetsintä ja -tunnistus alueen.) Tässä se ei näytä olevan tarpeeksi esillä, eikä sillä ole oikein ilmettä. Ei kannata masennuttaa tota jätkää, jää vähän laimeaksi. Eikä se ole myöskään vahvasti varjostettu, tai muuten miltei täysin peitottu. Ja jos oikeasti haluat luoda nurgle jätkän, niin lisää paiseita ja epätasaisuuksia. Ja ilkeät kasvot, jotka tarkoituksella eivät näy, tai näkyvät.... Ja mitä himputtia oli tämä tausta? Liian sotkuinen tiileksi, ja minusta tummui liian aikaisin, joka saa ei sairaalloisen, vaan sotkuisen kuvan. Noh, itse en kyllä ole yhtään parempi, että paha minun on sanoa....